Gjest usikker på osv Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1232719998' post='4073093] Det varier veldig med den kvalmen. Jeg har noen ganger så voldsomt lyst på drops, sort varierer fra gang til gang. Det vel en kiosk der du kan handle i om han har lyst på noe. Ja, det er kiosk der. Takk for svar. 0 Siter
Gjest usikker på osv Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Usj..Jeg liker ikke blomster.. Ta med noe lesestoff, noe å knaske på og ei brus.. Evt kan du jo høre om du skal kjøpe med noe mat, kan være godt med noe annet enn sykehus maten... God bedring til mannen! :0) Takk for det. Håper han kommer seg fort og at det ikke er noe galt med prøvene. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 En kollega mente at det nå ikke lenger var tillatt å ta med blomster, pga at andre pasienter kan ha allergiske reaksjoner. Dessuten skal han antagelig hjem allerede i morgen, så da føler jeg det nesten som om jeg kjøper blomster til meg selv. Det var hensynsfult av sykehuset! Way to go! Da tror jeg at jeg ville ha kjøpt en liten konfekteske eller noe eksklusiv godis til å flashe med... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.