Gå til innhold

Hva ta med til nyoperert mann?

Gjest usikker på om blomster er tingen

Anbefalte innlegg

Gjest usikker på osv
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1232719998' post='4073093]

Det varier veldig med den kvalmen. Jeg har noen ganger så voldsomt lyst på drops, sort varierer fra gang til gang. Det vel en kiosk der du kan handle i om han har lyst på noe.

Ja, det er kiosk der. Takk for svar.

Gjest usikker på osv
Skrevet

Usj..Jeg liker ikke blomster..

Ta med noe lesestoff, noe å knaske på og ei brus..

Evt kan du jo høre om du skal kjøpe med noe mat, kan være godt med noe annet enn sykehus maten...

God bedring til mannen! :0)

Takk for det. Håper han kommer seg fort og at det ikke er noe galt med prøvene.

Skrevet

En kollega mente at det nå ikke lenger var tillatt å ta med blomster, pga at andre pasienter kan ha allergiske reaksjoner. Dessuten skal han antagelig hjem allerede i morgen, så da føler jeg det nesten som om jeg kjøper blomster til meg selv.

Det var hensynsfult av sykehuset! Way to go!

Da tror jeg at jeg ville ha kjøpt en liten konfekteske eller noe eksklusiv godis til å flashe med...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...