Gjest lukter Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Jeg har blitt anbefalt av min terapeut å spise masse hvitløk p.g.a høyt blodtrykk. Jeg kan selvsagt kjøpe piller men de er dyre og jeg ble rådet til å bruke mestosthol mulig ren hviløk i maten. Jeg synes hvitløk er kjempegodt. Hører aldri at noen snakker om hvitløkslukt lenger. Har vi normenn vendt oss til denne lukten nå slik at vi ikke legger så mye merke til det lenger om noen lukter hvitløk? Spiser du hvitløk? Hvorfor/hvorfor ikke? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Vi spiser hvitløk i maten omtrent hver dag, og reagerer ikke på lukten. Det er blitt helt vanlig at folk spiser hvitløk, for når alle spiser hvitløk, så kjenner du ikke lukten. 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Her spiser vi hvitløk rett som det er,og ingen har reagert på lukta som vi vet i alle fall. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Jeg reagerer ikke på hvitløk, men legger merke til om noen har spist det. Jeg er utrolig glad i hvitløk og bruker det endel i matlagingen. Mannen min har kun klaget en gang, og da hadde jeg stappet en hel hvitløk i pizzaen. Jeg spiser av og til mye rå hvitløk. En gang passerte mannen min soverommet etter at jeg hadde gnafset i meg endel. Jeg lå der og sov, og han tenkte "Herregud, og dit inn skal jeg snart". Det stinket visst lang vei 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Jeg synes hvitløk er kjempegodt, og bruker det mye i maten. Har aldri hørt noen kommentere det. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Det er en forferdelig lukt, jeg orker den bare ikke. Helt jævlig å kjenne den fra andre. Jeg skjønner godt de som sier at de ikke har hørt noe andre kommenterer det, hvem vil vel det? Synes ikke det er nødvendig å kommentere det, jeg skal jo trosss alt ikke kysse med dem. Men hvitløk er godt, det er jeg enig i. 0 Siter
skybekke Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Spiser og hvitløk. Er det noen som vet hvor lenge hvitløkslukten sitter? Om jeg spiser det om ettermiddagen, kan den kjennes neste dag? Men hvitløken selv den lukter godt syns jeg. Har ikke luktet hvitløksånde jeg, vet ikke helt hvordan den lukter engang. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Spiser og hvitløk. Er det noen som vet hvor lenge hvitløkslukten sitter? Om jeg spiser det om ettermiddagen, kan den kjennes neste dag? Men hvitløken selv den lukter godt syns jeg. Har ikke luktet hvitløksånde jeg, vet ikke helt hvordan den lukter engang. Hvitløk kjennes som regel best neste dag ) 0 Siter
Gjest montrodet Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Jeg synes hvitløk er kjempegodt, og bruker det mye i maten. Har aldri hørt noen kommentere det. Det blir vel som med dårlig ånde og dårlig parfymevalg, hvor mange av oss kommenterer det? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Hvitløk lukter vondt men er veldig godt i maten. Det jeg synes lukter aller verst er rå løk. Jeg får ikke puste om noen snakker til meg etter å ha spise rå løk. Ikke spiser jeg det selv heller. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Jeg reagerer ikke på hvitløk, men legger merke til om noen har spist det. Jeg er utrolig glad i hvitløk og bruker det endel i matlagingen. Mannen min har kun klaget en gang, og da hadde jeg stappet en hel hvitløk i pizzaen. Jeg spiser av og til mye rå hvitløk. En gang passerte mannen min soverommet etter at jeg hadde gnafset i meg endel. Jeg lå der og sov, og han tenkte "Herregud, og dit inn skal jeg snart". Det stinket visst lang vei Stakkars mann.... ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Vi er periodebrukere av hvitløk. Jeg synes det smaker veldig godt med hvitløk i maten, og kjenner ikke noe lukt etterpå/dagen etter av de andre i fmailien hvis jeg har spist selv. Derimot, hvis mannen min har spist mat med hvitløk i som jeg ikke har spist, kjenner jeg det veldig godt, og det er en fæl lukt :-( Verst tror jeg det er morgenen etter at han har spist det. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Det blir vel som med dårlig ånde og dårlig parfymevalg, hvor mange av oss kommenterer det? Tja, du sier kanskje noe. Selv ville jeg hatt mindre problemer med å kommentere hvitløkslukt enn dårlig ånde og vond parfyme. 0 Siter
Elis31 Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Hvis jeg kjenner hvitløkslukt en sjeden gang, synes jeg det lukter godt. Jeg satt forresten sammen med en dame nå nettopp på kurs som hadde ånde som luktet røyk og regelrett drit, så hvitløksånde vil jo være en drøm sammenlignet med det;) Ellers sies det jo at man skal spise en persilledusk etterpå. Har også hørt at å tygge enten anis eller kardemommefrø etterpå, også skal ta bort lukten. Men jeg husker ikke hvilken av de to Men da kan du sikkert ta begge to. Det er sikkert noe sunt i de. Hvitløk er jo også utrolig sunt for kroppen. Så spis med god samvittighet. 0 Siter
Gjest hvitløksdama Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Jeg spiser en del hvitløk i maten, synes det er godt. Kjenner godt om andre har spist også og registrerer det, men jeg synes ikke det lukter ubehagelig på noe vis. Det eneste jeg ikke liker er dagen derpå lukt, altså når folk har drukket alkohol og spist kebab på vei hjem. Det lukter ille!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.