Gjest Uff, kan ikke dette Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Prøv brukernavn og passord som du logger deg på PCen på jobben. Det vil den ikke ta Antagelig er det enklere å kjøre innom jobben i morgen tenker jeg. Dette virker sært 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 "Jourunn" kom med korrekt svar. Men hvilket passord spør den etter? Prøver brukernavn, fullt navn, e-postadresse og passord = win.passordet mitt til jobben. Men kommer ikke gjennom Nei. Passordet er til din personlige mailkonto på jobben. 0 Siter
Gjest Uff, kan ikke dette Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Jobben din har ikke noe intern-nett eller noe sånt, hvor du har brukernavn og passord? For meg er det samme brukernavn og passord på mail som til intern-nettet... Merklig, den vil ikke ta noe av det 0 Siter
Gjest Uff, kan ikke dette Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Nei. Passordet er til din personlige mailkonto på jobben. Vi har ikke passord der lenger. Før hadde vi "notes" og passord. Men så har vi fått vanlig win. mail og den har ikke passord. Har alikavel prøvd passordet fra notes. Uten hell. Har prøvd passordet til windows uten hell også. Det er visst ikke meningen at jeg skal klare dette her. Kan det være et "felles" passord? Noe alle bruker? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Det vil den ikke ta Antagelig er det enklere å kjøre innom jobben i morgen tenker jeg. Dette virker sært Bruker du bare e-mailkontoen fra jobben, så har du sannsynligvis ikke fått passordet utlevert. Det må du i så fall få utlevert av nettverksoperatøren på jobben. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Vi har ikke passord der lenger. Før hadde vi "notes" og passord. Men så har vi fått vanlig win. mail og den har ikke passord. Har alikavel prøvd passordet fra notes. Uten hell. Har prøvd passordet til windows uten hell også. Det er visst ikke meningen at jeg skal klare dette her. Kan det være et "felles" passord? Noe alle bruker? Nei, men det er sikkert et passord, som bare nettverksoperatøren i firmaet kan, og som du ikke har fått utlevert iom at du vanligvis bare bruker e-mail fra en maskin på jobben. 0 Siter
Gjest Uff, kan ikke dette Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Nei, men det er sikkert et passord, som bare nettverksoperatøren i firmaet kan, og som du ikke har fått utlevert iom at du vanligvis bare bruker e-mail fra en maskin på jobben. Ok. Da gir jeg opp Takk. 0 Siter
Mrs D Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Endelig!!! .com var det. Men hvilke passord er det den vil ha? Bruker brukernavnet som jeg har for pc min og passordet som er for windows på arb. pc min. Men det tar den ikke. Ikke fulle navnet mitt heller, og ikke full e-post adresse. Det vanlige er jo at brukernavn er e-postadressen din og passord er det passordet du bruker for å komme inn på mailen din på jobb. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Jeg regner med du mener du har Outlook på jobben? Og at problemer er at du ikke vet adressen til webmailen din? I så fall må du ringe nettverksansvarlig, eller it-mannen, eller hva dere har - for det er normalt sett ikke noe du kan Google frem... 0 Siter
Gjest Uff, kan ikke dette Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Jeg regner med du mener du har Outlook på jobben? Og at problemer er at du ikke vet adressen til webmailen din? I så fall må du ringe nettverksansvarlig, eller it-mannen, eller hva dere har - for det er normalt sett ikke noe du kan Google frem... Takk skal du ha. Jeg testet ut forskjellig og det var ei her inne som sa noe som gjorde at jeg fikk opp webmailen. Men jeg kom ikke inn, og gav opp. I dag har jeg snakket med jobben og det viser seg at det har vært noen problemer, så det var derfor jeg ikke kom inn. For det ER brukernavn og passord til pc jeg skal/og kommer, inn med. Så problemet er løst 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.