Gå til innhold

Tre barn drept i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herrefred! Så utrolig unødvendig :( Stakkars de familiene som er rammet.

Godt at det er langt til psykiatriske avdelinger herfra hvor jeg bor.

Skrevet

Nei, si det... Det finnes mange tungt sinnslidende rundt omkring, så vi får være glade for at det ikke skjer oftere... Denne personen var under behandling, men det fikk ikke forhindret tragedien i å skje :-(((

Det er et tankekors at de aller fleste kontorarbeidsplasser i landet her (også), har bedre sikkerhet opp mot inntrengere, enn en hvilken-som-helst skole eller barnehage - (eller et sykehus!). Det er rett og slett bare å spasere inn og gjøre hva-som-helst. :-(

Skrevet

Han var jo ikke akkurat frisk da... Grusomt og tragisk.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232735143' post='4073246]

Nei, si det... Det finnes mange tungt sinnslidende rundt omkring, så vi får være glade for at det ikke skjer oftere... Denne personen var under behandling, men det fikk ikke forhindret tragedien i å skje :-(((

Det er et tankekors at de aller fleste kontorarbeidsplasser i landet her (også), har bedre sikkerhet opp mot inntrengere, enn en hvilken-som-helst skole eller barnehage - (eller et sykehus!). Det er rett og slett bare å spasere inn og gjøre hva-som-helst. :-(

''Det er et tankekors at de aller fleste kontorarbeidsplasser i landet her (også), har bedre sikkerhet opp mot inntrengere, enn en hvilken-som-helst skole eller barnehage - (eller et sykehus!). Det er rett og slett bare å spasere inn og gjøre hva-som-helst. :-(''

Ja du sier noe der, alle skoler og barnehager burde hatt vakthold. Synd å si, men vi har jo sett tendensene til Amerikanske tilstander her til lands også.

Skrevet

Jeg ble rett og slett kvalm da jeg leste dette idag...

Og det var ekstra godt å få snuppen hjem!

Her må det jo være enda en glipp fra psykratien...... Utilgivelig.

Skrevet

Fy f.... det der orker jeg ikke å lese :-(((( Hva er det med Belgia forresten? Utrolig mange syke historier derfra de siste årene!

Skrevet

Vi lever i en syk verden med mange syke mennesker. Og noen er bare så syke at det er vanskelig å fatte at det er mulig. Å få seg til å stikke en kniv i små barn ... Jeg fatter det bare ikke ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...