Gå til innhold

Jeg er en sadist

Anbefalte innlegg

Skrevet

''fra min oppvekst, ville jeg tro det var sosialt selvmord i den alderen for en gutt.

''

Amen. Og ikke bare for en gutt.

Amen ja!!

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

28

• frosken

16

• morsan

15

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dikt trenger ikke være letteste utvei. Han kan lese Terje Vigen!

Jeg vet hva jeg skal gi en viss gutt i bursdagsgave om noen uker, og kanskje er det rettferdig at også minstemor får det samme?

Skrevet

Joda, jeg har fått helt dilla selv jeg nå:-) Nå kan jeg alle julesangene snart:-)

Gudbedre...

*Gobsmacked*

Skrevet

Jeg vet hva jeg skal gi en viss gutt i bursdagsgave om noen uker, og kanskje er det rettferdig at også minstemor får det samme?

I så fall blir du arveløs. ;)

Skrevet

Kult??? Du er faen meg stein hakke gal. Blokkfløyte er ikke kult.

Kan være kult. Ikke alle stopper på det ferdighetsnivået som 10 åringer har.

Skrevet

Tenkte ikke på hvor ille blokkfløyte kan høres, men at det er veldig jentete, og at alle gutta kommer til å skjønne at moren har tvunget ham.

Neida:o)

I går skulle de fortelle hva de skulle opptre med. Det gikk som han fryktet. Alle lo, men kameratene hadde fortalt han at de lo fordi det var kult. Ikke fordi det var teit. Så det så:-)

Han har mange gode venner nå, så jeg frykter ingen mobbing.

Skrevet

Tenkte ikke på hvor ille blokkfløyte kan høres, men at det er veldig jentete, og at alle gutta kommer til å skjønne at moren har tvunget ham.

Det var en del blokkfløytespilling under fremføringene i den musikktimen jeg refererte til, visstnok både av gutter og jenter. Alle måtte fremføre noe, og siden det ikke akkurat er som på en skoleavslutning hvor de opptrer med noe de selv _ønsker_ å opptre med, så blir det litt annerledes. Litt som at alle må lese høyt i engelsktimen, enten de knapt nok kan uttale ett eneste ord eller ikke.

Skrevet

Kan være kult. Ikke alle stopper på det ferdighetsnivået som 10 åringer har.

Jeg nekter å tro at sønnen til VKF er noe vandrende geni på blokkfløyte. Sorry. Ingen unger i den alderen er det, med mindre du heter Steinar Ofsdal.

AneM1365380603
Skrevet

Kult??? Du er faen meg stein hakke gal. Blokkfløyte er ikke kult.

''Blokkfløyte er ikke kult.''

Det er noe av det verste elevene kan underholde oss med, og sikkert ikke for ingenting at læreren sa at de aldri måtte øve framfor foreldrene. Han har skjønt det!

Skrevet

''Blokkfløyte er ikke kult.''

Det er noe av det verste elevene kan underholde oss med, og sikkert ikke for ingenting at læreren sa at de aldri måtte øve framfor foreldrene. Han har skjønt det!

Bra mann.

Skrevet

I går eller forrigårs vart du flink til å se at en i åttende klasse ikke ville ha noe sosialt liv om denne skulle følge en småunge hjem hver dag.

I dag tenker jeg at du burde vurdere hva en blokkfløyteopptreden gjør med din sønns sosiale liv. Mulig det passer bra i hans omgangskrets, men med min erfaring, fra min oppvekst, ville jeg tro det var sosialt selvmord i den alderen for en gutt.

"fra min oppvekst, ville jeg tro det var sosialt selvmord i den alderen for en gutt."

Det samme gjelder korps. Man blir ikke kul av å spille i korps.. sånn er det bare!

Skrevet

;o)

Jeg priser meg lykkelig for at ikke du er naboen min vegg-i-vegg.

Skrevet

Jeg nekter å tro at sønnen til VKF er noe vandrende geni på blokkfløyte. Sorry. Ingen unger i den alderen er det, med mindre du heter Steinar Ofsdal.

Hvis man argumenterer med at kun de som er flinke skal fremføre noe i musikktimen (og spesielt når det er obligatorisk), så er vel det det samme som at de skal holde kjeft i engelsktimen også når de ikke kan noe?

Skrevet

Iallefall ikke for de som skal høre på.

Husker mange sure grusomme stykker som ble fremført på skolen. Fysj..

Men han spiller rent og fint. Han er faktisk musikalsk. Akkurat som søstra, bare at hun har gjort mer ut av det. Jeg stoler på henne jeg som sier at blokkføyte er bedre enn dikt. Hun vet hva som skal til. Hun fikk 6. Ikke at han får det. Langt i fra, men dikt er siste utvei altså ;-)

Skrevet

"fra min oppvekst, ville jeg tro det var sosialt selvmord i den alderen for en gutt."

Det samme gjelder korps. Man blir ikke kul av å spille i korps.. sånn er det bare!

Noe sier meg at du er i ferd med å irritere på deg alle korpsmødrene her...;-)

Men jeg er ikke blant dem, og har heller ingen korpsfortid selv, så jeg drister meg til et lite smil og et nikk;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...