Gå til innhold

Jeg er en sadist

Anbefalte innlegg

Skrevet

"fra min oppvekst, ville jeg tro det var sosialt selvmord i den alderen for en gutt."

Det samme gjelder korps. Man blir ikke kul av å spille i korps.. sånn er det bare!

Jo i dette korpset ble de det. Nemlig fordi de hadde en kul lærer som lærte dem kul musikk og som lagde kule konserter.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

28

• frosken

16

• morsan

15

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men er det ikke annet grepsystem på tenorfløyter?

Aner ikke;-)

mil1365380270
Skrevet

"fra min oppvekst, ville jeg tro det var sosialt selvmord i den alderen for en gutt."

Det samme gjelder korps. Man blir ikke kul av å spille i korps.. sånn er det bare!

Ja, viktige valg foreldrene muligens ikke aner konsekvensene av. Men korps kan være kjempebra, om det er et stort og bra miljø man kan tilhøre til man er over den "farlige" alderen. Dog, et korpsbarn uten venner sliter sosialt, det er uomtvistelig ;-)

Skrevet

Jo i dette korpset ble de det. Nemlig fordi de hadde en kul lærer som lærte dem kul musikk og som lagde kule konserter.

hmm *skeptisk*

Det får isåfall være unntaket

AneM1365380603
Skrevet

Men han spiller rent og fint. Han er faktisk musikalsk. Akkurat som søstra, bare at hun har gjort mer ut av det. Jeg stoler på henne jeg som sier at blokkføyte er bedre enn dikt. Hun vet hva som skal til. Hun fikk 6. Ikke at han får det. Langt i fra, men dikt er siste utvei altså ;-)

Da kan han spille litt, lese noen linjer, spille litt og lese litt til. Blir en sekser det ;)

Skrevet

I såfall vet jeg om en annen ung mann som jeg skal begynne å støtte i hans ønsker om å få velge letteste utvei.

Du er herved advart...*s*

*knegg*

Skrevet

Noe sier meg at du er i ferd med å irritere på deg alle korpsmødrene her...;-)

Men jeg er ikke blant dem, og har heller ingen korpsfortid selv, så jeg drister meg til et lite smil og et nikk;-)

Jeg engasjerte meg med hele meg og var med i styret i flere år. Jeg sørget da ungene sluttet:-)

Skrevet

''Blokkfløyte er ikke kult.''

Det er noe av det verste elevene kan underholde oss med, og sikkert ikke for ingenting at læreren sa at de aldri måtte øve framfor foreldrene. Han har skjønt det!

Som en som spilte fiolin som liten, så mener jeg at det er foreldrene til slike barn som kan kreve sympati fra omgivelsene, ikke de som kun må høre på litt blokkfløyte...*s*

Skrevet

Noe sier meg at du er i ferd med å irritere på deg alle korpsmødrene her...;-)

Men jeg er ikke blant dem, og har heller ingen korpsfortid selv, så jeg drister meg til et lite smil og et nikk;-)

Hehe bring it on ;-)

Det er jo ikke alle som mener det å være kul er så veldig viktig, og da er jo sikkert korps helt topp. Men sånn kulhetsmessig er det bånn i bøtte altså

Skrevet

Det kunne virkelig ikke falle meg inn å true gjennom noe slikt med barna mine.

En ting er å foreslå og ha meninger angående dette, men ville sønnen min lese dikt ( som tross alt var en av oppgavene) hadde jeg heller hjulpet og støttet ham i valg av dikt.

Uansett synes jeg at vi som foreldre skal høre på barna våre når de har sterke motforestillinger mot å gjøre slike ting.

Skrevet

Jeg engasjerte meg med hele meg og var med i styret i flere år. Jeg sørget da ungene sluttet:-)

"Jeg engasjerte meg med hele meg og var med i styret i flere år. Jeg sørget da ungene sluttet:-)"

Hehe jeg sier som flyfly... Gudbedre ;-)

Skrevet

Jeg nekter å tro at sønnen til VKF er noe vandrende geni på blokkfløyte. Sorry. Ingen unger i den alderen er det, med mindre du heter Steinar Ofsdal.

Nei vandrene geni er han langt i fra ;o), men læreren ser nå ihvertfall at han har øvd inn noe, isteden får å bare printe ut noe noe fra data`n. Det må da bety noe?

Skrevet

Jeg priser meg lykkelig for at ikke du er naboen min vegg-i-vegg.

Akkurat nå er det en fordel å ha en høy hekk imellom oss;o)

Skrevet

Men er det ikke annet grepsystem på tenorfløyter?

Tror ikke det er annet grep, men den er stemt i en annen toneart.

Altblokkfløyter er stemt i g.

Skrevet

Nei vandrene geni er han langt i fra ;o), men læreren ser nå ihvertfall at han har øvd inn noe, isteden får å bare printe ut noe noe fra data`n. Det må da bety noe?

Hadde jeg vært læreren hans, hadde jeg strøket alle som valgte blokkfløyte med et enkelt lite pennestrøk. Lett.

Skrevet

Akkurat nå er det en fordel å ha en høy hekk imellom oss;o)

Der ser du. Aldri så galt at det ikke er godt for noe! ;)

Skrevet

Det kunne virkelig ikke falle meg inn å true gjennom noe slikt med barna mine.

En ting er å foreslå og ha meninger angående dette, men ville sønnen min lese dikt ( som tross alt var en av oppgavene) hadde jeg heller hjulpet og støttet ham i valg av dikt.

Uansett synes jeg at vi som foreldre skal høre på barna våre når de har sterke motforestillinger mot å gjøre slike ting.

Hallo!!! Hvordan tror du det hadde gått med han om jeg skulle høre på han hver gang han hadde sterke motforestillinger mot noe?

Dessuten er ikke motforestillingene like sterke lenger nå etter at han slapp bomben i går, men jeg er nå fremdeles en sadist da;o)

Det får ikke hjelpe.

Skrevet

Hadde jeg vært læreren hans, hadde jeg strøket alle som valgte blokkfløyte med et enkelt lite pennestrøk. Lett.

Da blir du en useriøs lærer Flyfly. Jeg mener det:-)

Gjest herminegrang
Skrevet

Ja, du er en sadist.du vil ha absolutt hele kontrollen over barnet ditt, du.

Skrevet

Jeg synes det er mer imponerende hvis noen greier å lese et dikt med innlevelse enn om de tråkler seg gjennom morgenstemning. Jeg synes vel du er litt sadistisk, ja:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...