Gå til innhold

Avlyse invitasjon på Facebook?

Anbefalte innlegg

Gjest Facebook-tabberten
Skrevet

Er medlem av et hobbyforum og det ble masse snakk om Facebook og de drev og inviterte hverandre og slikt, og jeg hev meg på "bølgen" selv om jeg er ny i det forumet. Jeg har ikke så mange venner på lista på Facebook, og det er jo hyggelig å bli kjent med noen nye mennesker som deler samme hobby. En av karene på forumet gikk imidlertid helt i fistel over at jeg hadde sendt ham invitasjon, og jeg sitter her med en skikkelig vond følelse.. Var ikke meningen å tråkke på noen ømme tær. Og jeg som er så snill, sender aldri idiotiske ting videre og driver ikke med flørting med gifte menn osv. Bruker i grunn knapt Facebook.

Nå lurer jeg derfor på hvordan jeg kan avlyse denne invitasjonen som jeg sendte?

Skrevet

Du kan ikke avlyse den, men han kan jo rett og slett bare ignorere den. Ikke noe å bry seg om, det høres ut som fyren tar seg selv litt vel høytidelig.

Gjest Facebook-tabberten
Skrevet

Hvilken invitasjon sendte du?

Det var invitasjon til vennelista.

Han ignorerer den nå, og jeg får vel bare børste av meg kjeftinga og gå videre. Snakk om å ta seg høytidelig, ja.

Skrevet

Det var invitasjon til vennelista.

Han ignorerer den nå, og jeg får vel bare børste av meg kjeftinga og gå videre. Snakk om å ta seg høytidelig, ja.

Merkelig. Ble han sint fordi du ville legge han til vennelista di??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...