Elis31 Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Eller er det kanskje det man kaller pærefasong http://www.foto.no/cgi-bin/konkurranser/mndsbilde/vis_vinnerbilde.cgi?id=20859 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 ''Akt Eller er det kanskje det man kaller pærefasong ;)'' Ja, begge deler! Eg holdt på å sette frokosten i vrangstrupen, når eg såg der som stakk ut av "rævva" på "ho", æsj... 0 Siter
Elis31 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 ''Akt Eller er det kanskje det man kaller pærefasong ;)'' Ja, begge deler! Eg holdt på å sette frokosten i vrangstrupen, når eg såg der som stakk ut av "rævva" på "ho", æsj... Jeg tenkte mer at det stakk ut fra musa jeg da. Men dere menn i dag, har sikkert glemt at kvinner fra naturens side, har hår der 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Jeg tenkte mer at det stakk ut fra musa jeg da. Men dere menn i dag, har sikkert glemt at kvinner fra naturens side, har hår der ''Men dere menn i dag, har sikkert glemt at kvinner fra naturens side, har hår der ;)'' Eg har levd lenge, omtrent siden før barberhøvelen var oppfunnet. Men det var ett "finurlig" foto. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Oj, har hørt om (og sett) appelsinhud, men dette her var nytt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.