Gå til innhold

Hvordan rense sølvsmykke med krinkler og kroker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Bruk en avlagt tannbørste.''

Æsj. Det koster da virkelig ikke mange kronene for en ny som man kan ha til dette formålet. Gamle tannbørster hører hjemme i søpla.

Hva er problemet? Jeg hadde ikke betenkt meg engang.

Jeg bruker å skifte tannkost annenhver mnd ca, og den utgåtte brukes stort sett til et formål nr 2, for den treffer søpla. Til rengjøring av sykkel, f.eks. Å pusse sølvsmykket med, var en fin ide.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232808066' post='4074105]

Hva er problemet? Jeg hadde ikke betenkt meg engang.

Jeg bruker å skifte tannkost annenhver mnd ca, og den utgåtte brukes stort sett til et formål nr 2, for den treffer søpla. Til rengjøring av sykkel, f.eks. Å pusse sølvsmykket med, var en fin ide.

*S*

Jeg tror faktisk ikke jeg har benyttet gamle tannbørster til smykkerens, men jeg har benyttet dem til ymist anna.

Hvis det er så fælt å benytte dem fordi de har munnbakterier, som blir overført til smykkene, så måtte jo de samme munnbakteriene bli overført fra bestikk til oppvaskbørste og så til annet bestikk man vasker med den samme børsta...;-)

Ops! Skulle jeg visst ikke ha sagt, for nå begynner vel folk å innføre bruk av engangsbestikk til gjester på hytta;-)

Skrevet

*S*

Jeg tror faktisk ikke jeg har benyttet gamle tannbørster til smykkerens, men jeg har benyttet dem til ymist anna.

Hvis det er så fælt å benytte dem fordi de har munnbakterier, som blir overført til smykkene, så måtte jo de samme munnbakteriene bli overført fra bestikk til oppvaskbørste og så til annet bestikk man vasker med den samme børsta...;-)

Ops! Skulle jeg visst ikke ha sagt, for nå begynner vel folk å innføre bruk av engangsbestikk til gjester på hytta;-)

*Fnis* Bestikket vaskes jo i varmt såpevann. :o) Og nei, jeg gidder ikke vaske en gammel tannbørste for å kunne bruke den til noe annet.

Skrevet

*Fnis* Bestikket vaskes jo i varmt såpevann. :o) Og nei, jeg gidder ikke vaske en gammel tannbørste for å kunne bruke den til noe annet.

Man kan jo vaske smykket i varmt såpevann også. Faktisk er det vel en stor fordel, for man må jo skylle bort sølvpussemiddelet;-) Litt ufikst med sølvsmykker med størknet sølvpuss på;-)

Skrevet

Det er jo munnbakterier på den og de hører hjemme i munnen - ikke på smykker som jeg etterpå skal pynte meg med. Æsj.

Hva med oralsex da?

Skrevet

Hva med oralsex da?

Kan man pynte seg med oralsex?

Eller enda viktigere: Bør man i det hele tatt pusse tennene etter oralsex, eller skylle med antibakterielt munnskyll først? Eventuelt kaste tannbørsten etter tannpussen etter oralsexen?

Skrevet

*S*

Hehehe! Vi serverer alltid gjestene med engangsbestikk ;p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232817481' post='4074179]

Hehehe! Vi serverer alltid gjestene med engangsbestikk ;p

;-)

Skrevet

Kan man pynte seg med oralsex?

Eller enda viktigere: Bør man i det hele tatt pusse tennene etter oralsex, eller skylle med antibakterielt munnskyll først? Eventuelt kaste tannbørsten etter tannpussen etter oralsexen?

''Kan man pynte seg med oralsex?''

Ja indirekte så er det fullt mulig, Rune Rudberg fks. ser ikkje som en filmstjerne akkurat, men etter at han gikk ut og sa han hadde pult over 1000 kvinnfolk, så blei han veldig ettertrakta, så du kan si at han "pynta" seg med sine sexerfaringer.

''Eller enda viktigere: Bør man i det hele tatt pusse tennene etter oralsex, eller skylle med antibakterielt munnskyll først? Eventuelt kaste tannbørsten etter tannpussen etter oralsexen?''

Det enkleste er å kaste tannbørsten tror eg, ellers må hele munnen desinnfiseres _før_ tannpussen.

Hvis du pusser sølvtøy med _den_ tannkosten som er brukt etter oralsex, så får du "rekelukt" på smykkene og det er ikkje bra i det hele tatt. :)

Skrevet

''Kan man pynte seg med oralsex?''

Ja indirekte så er det fullt mulig, Rune Rudberg fks. ser ikkje som en filmstjerne akkurat, men etter at han gikk ut og sa han hadde pult over 1000 kvinnfolk, så blei han veldig ettertrakta, så du kan si at han "pynta" seg med sine sexerfaringer.

''Eller enda viktigere: Bør man i det hele tatt pusse tennene etter oralsex, eller skylle med antibakterielt munnskyll først? Eventuelt kaste tannbørsten etter tannpussen etter oralsexen?''

Det enkleste er å kaste tannbørsten tror eg, ellers må hele munnen desinnfiseres _før_ tannpussen.

Hvis du pusser sølvtøy med _den_ tannkosten som er brukt etter oralsex, så får du "rekelukt" på smykkene og det er ikkje bra i det hele tatt. :)

''Hvis du pusser sølvtøy med _den_ tannkosten som er brukt etter oralsex, så får du "rekelukt" på smykkene og det er ikkje bra i det hele tatt. :)''

Erru frekk eller?

Skrevet

''Hvis du pusser sølvtøy med _den_ tannkosten som er brukt etter oralsex, så får du "rekelukt" på smykkene og det er ikkje bra i det hele tatt. :)''

Erru frekk eller?

Eg nei?

Dette må tydeligvis bero på en misforståelse. :-)

Skrevet

Eg nei?

Dette må tydeligvis bero på en misforståelse. :-)

;-)

Skrevet

Jeg pleier legge sølv i litt salovann, så vasker jeg med en neglebørste....'

:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...