Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært mye om og men om blokkfløyter her i det siste, og eg mener at det burde være PÅBUDT med blokkfløytesertifikat før du kunne traktere dette (tortur)instrumentet offentlig.

(Det burde også gjelde for trompet & fiolin!)

Eg har enda til gode å høre noen spille reint på blokkfløyte.

Skrevet

Da har du ikke hørt meg:-)

Jentungen som går i 4. spiller også rent. (Men ho er kanskje ikke helt normal....)

Skrevet

Det finnes også mange billige blokkfløyter med stygg lyd, det trenger ikke være bare utøverens feil.

Skrevet

Da har du ikke hørt meg:-)

Jentungen som går i 4. spiller også rent. (Men ho er kanskje ikke helt normal....)

Skeptisk...:-)

Skrevet

Det finnes også mange billige blokkfløyter med stygg lyd, det trenger ikke være bare utøverens feil.

Er klar over det, og disse blir brukt i skolen.

Skrevet

Alle unntatt Steinar Ofsdal burde hatt totalforbud mot å spille blokkfløyte. Unger som spiller er skrekkelig å høre på.

Skrevet

Alle unntatt Steinar Ofsdal burde hatt totalforbud mot å spille blokkfløyte. Unger som spiller er skrekkelig å høre på.

Hvorfor kunne ikke ungene heller ha fått små, kjekke munnspill på skolen? Lyden er langt i fra så skingrende, og det låter riktig vakkert innimellom når guttungen går amok på vårt.

Skrevet

Enig, men eg synes Steinar Ofsdal også burde hatt forbud mot å spille blokkfløyte og alle andre musikkinstrumenter forsåvidt.

Skrevet

Enig, men eg synes Steinar Ofsdal også burde hatt forbud mot å spille blokkfløyte og alle andre musikkinstrumenter forsåvidt.

Liker du ikke Steinar Ofsdal? Han er jo kjempeflink.

Skrevet

Liker du ikke Steinar Ofsdal? Han er jo kjempeflink.

Han er flink og kjedelig. :(

Skrevet

Jeg er totalt uenig:-)

Det er bra, kjedelig om alle skulle være enige. :-)

Skrevet

Skeptisk...:-)

Forstår det:-) Men jeg spilte blokkfløyte i flere år, og da lærer man jo litt.

Skrevet

Forstår det:-) Men jeg spilte blokkfløyte i flere år, og da lærer man jo litt.

Jada, men det låter pyton før du kan det skikkelig, det låter ikkje så bra etterpå heller, men bedre...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...