Gjest Geir Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1232797231' post='4073993] Kaputt, har du ikke hørt det? Vi holder til i samme landsdel så det ordet trodde jeg at du hadde hørt ) Er du kaputt så er du helt gåen, kjennes ut som lufta har gått ut av kroppen og du er rett og slett sliten og syk. Slik som du blir ved feber. Joda eg har hørt ordet, men ikkje brukt i denne sammenhengen, dessuten er det svært lenge siden eg har hørt det brukt i dagligtale. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Tusen takk, Shira:-) God bedring til deg også! Takk. Jeg er ganske så fit for fight igjen nå, slike netter er noe jeg bare må leve med. Jeg sov lenge i dag, så det var deilig. 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Jeg ville tenkt som deg ja. Stakkars du, som om ikke det er nok med den daglige plagen God bedring til deg!! 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 Jeg ville tenkt som deg ja. Stakkars du, som om ikke det er nok med den daglige plagen God bedring til deg!! Tusen takk, Pekkaline:-) Nei, det blir liksom litt dobbelt opp dette her, men samtidig vet jeg at dette bare varer noen dager da;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Tusen takk, Pekkaline:-) Nei, det blir liksom litt dobbelt opp dette her, men samtidig vet jeg at dette bare varer noen dager da;-) Ja flott, da kan det bare bli bedre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.