morsan Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Hver vinter kommer den ene anmeldelsen etter den andre av de ulike skolerevyene i Oslo. Sikkert veldig stas for dem som spiller, deres familie og skolevenner, men er det overhodet noen andre som interesserer seg for dette, da? http://oslopuls.aftenposten.no/kunst_scene/article146649.ece 0 Siter
laban Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Jeg tror tanken bak er å profilere seg (kveldsutgaven) som Osloorientert. De som går på vgs er veldig opptatt av revyanmeldelsene. Men om det er så kjekt at revyene har blitt så profesjonelle (at det leies inn instruktører, musikere osv. i større eller mindre grad), kan jo diskuteres. Det tas i hvert fall alvorlig nok. Årsaken til at Aftenposten har vedtatt at det ikke skal gis lavere terningkast enn 3 på disse revyene, er et selvmord som skjedde i kjølvannet av en toer for noen år siden... Totalt sett er vel disse reportasjene omtrent like interessante som tilsvarende fra lokalidretten. Fordelen med revyene er at de er et begrenset antall i en begrenset tidsperiode :-| 0 Siter
Gjest fuf Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Jeg tror tanken bak er å profilere seg (kveldsutgaven) som Osloorientert. De som går på vgs er veldig opptatt av revyanmeldelsene. Men om det er så kjekt at revyene har blitt så profesjonelle (at det leies inn instruktører, musikere osv. i større eller mindre grad), kan jo diskuteres. Det tas i hvert fall alvorlig nok. Årsaken til at Aftenposten har vedtatt at det ikke skal gis lavere terningkast enn 3 på disse revyene, er et selvmord som skjedde i kjølvannet av en toer for noen år siden... Totalt sett er vel disse reportasjene omtrent like interessante som tilsvarende fra lokalidretten. Fordelen med revyene er at de er et begrenset antall i en begrenset tidsperiode :-| Oj, det visste jeg ikke. Har jo lagt merke til at de ikke gir de laveste karakterene. Var det en som hadde hatt mye ansvar for revyen som begikk selvmord da? Forferdelig trist. 0 Siter
laban Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Oj, det visste jeg ikke. Har jo lagt merke til at de ikke gir de laveste karakterene. Var det en som hadde hatt mye ansvar for revyen som begikk selvmord da? Forferdelig trist. Noe sånt, ja. En vanlig vgs-elev med ansvar, ingen innleid. Sikkert andre problemer også, men den berømte dråpen. 0 Siter
morsan Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 Noe sånt, ja. En vanlig vgs-elev med ansvar, ingen innleid. Sikkert andre problemer også, men den berømte dråpen. Oi, dette har jeg ikke fått med meg! Forferdelig. 0 Siter
adelie Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Tror du ikke all nesten ungdom er interessert i sånt, da? Dessuten er det en svært betydningfull ynglingsplass for fremtidige talenter innen show-biz. 0 Siter
BMS! Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Men står ikke sånt kun i aften, da? Aften, er jo lokalavis for oslo, bærum og asker. (mest oslo kanskje). Har aldri tenkt på at dette står i morgenutgaven, men mulig jeg bare blar rett over å tenker at dette intreserer meg midt i ryggen ;-D Jeg innrømmer at jeg ikke leser avisene linje for linje :-D 0 Siter
laban Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Oi, dette har jeg ikke fått med meg! Forferdelig. Det har ikke vært noen offentlig sak, så det er ikke så rart. Det er jo alltid vanskelig å vite i hvilken grad en slik historie stemmer helt, men den inneholder nok en kjerne av ubehagelig sannhet. 0 Siter
BMS! Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Det har ikke vært noen offentlig sak, så det er ikke så rart. Det er jo alltid vanskelig å vite i hvilken grad en slik historie stemmer helt, men den inneholder nok en kjerne av ubehagelig sannhet. Uff, så ille... For noen er den minste dråpen det som får begeret til å renne over. Huff..... Dette kjente jeg ikke til heller, selvmord er jo sjelden (og med begrunnelse i "smitteefekten") mediasak. Vennlig hilsen 0 Siter
adelie Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Men står ikke sånt kun i aften, da? Aften, er jo lokalavis for oslo, bærum og asker. (mest oslo kanskje). Har aldri tenkt på at dette står i morgenutgaven, men mulig jeg bare blar rett over å tenker at dette intreserer meg midt i ryggen ;-D Jeg innrømmer at jeg ikke leser avisene linje for linje :-D Tror det står i aftenutgaven, ja. Oslopuls, er ikke det i 'aften'? 0 Siter
laban Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Tror det står i aftenutgaven, ja. Oslopuls, er ikke det i 'aften'? Jada, det er kveldsavisa. Den skal ha lokalavis-profil for Oslo og Akershus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.