Gå til innhold

Til dere som leser Aftenposten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror tanken bak er å profilere seg (kveldsutgaven) som Osloorientert. De som går på vgs er veldig opptatt av revyanmeldelsene. Men om det er så kjekt at revyene har blitt så profesjonelle (at det leies inn instruktører, musikere osv. i større eller mindre grad), kan jo diskuteres.

Det tas i hvert fall alvorlig nok. Årsaken til at Aftenposten har vedtatt at det ikke skal gis lavere terningkast enn 3 på disse revyene, er et selvmord som skjedde i kjølvannet av en toer for noen år siden...

Totalt sett er vel disse reportasjene omtrent like interessante som tilsvarende fra lokalidretten. Fordelen med revyene er at de er et begrenset antall i en begrenset tidsperiode :-|

Skrevet

Jeg tror tanken bak er å profilere seg (kveldsutgaven) som Osloorientert. De som går på vgs er veldig opptatt av revyanmeldelsene. Men om det er så kjekt at revyene har blitt så profesjonelle (at det leies inn instruktører, musikere osv. i større eller mindre grad), kan jo diskuteres.

Det tas i hvert fall alvorlig nok. Årsaken til at Aftenposten har vedtatt at det ikke skal gis lavere terningkast enn 3 på disse revyene, er et selvmord som skjedde i kjølvannet av en toer for noen år siden...

Totalt sett er vel disse reportasjene omtrent like interessante som tilsvarende fra lokalidretten. Fordelen med revyene er at de er et begrenset antall i en begrenset tidsperiode :-|

Oj, det visste jeg ikke. Har jo lagt merke til at de ikke gir de laveste karakterene.

Var det en som hadde hatt mye ansvar for revyen som begikk selvmord da? Forferdelig trist.

Skrevet

Oj, det visste jeg ikke. Har jo lagt merke til at de ikke gir de laveste karakterene.

Var det en som hadde hatt mye ansvar for revyen som begikk selvmord da? Forferdelig trist.

Noe sånt, ja. En vanlig vgs-elev med ansvar, ingen innleid. Sikkert andre problemer også, men den berømte dråpen.

Skrevet

Noe sånt, ja. En vanlig vgs-elev med ansvar, ingen innleid. Sikkert andre problemer også, men den berømte dråpen.

Oi, dette har jeg ikke fått med meg! Forferdelig.

Skrevet

Tror du ikke all nesten ungdom er interessert i sånt, da?

Dessuten er det en svært betydningfull ynglingsplass for fremtidige talenter innen show-biz.

Skrevet

Men står ikke sånt kun i aften, da?

Aften, er jo lokalavis for oslo, bærum og asker. (mest oslo kanskje). Har aldri tenkt på at dette står i morgenutgaven, men mulig jeg bare blar rett over å tenker at dette intreserer meg midt i ryggen ;-D Jeg innrømmer at jeg ikke leser avisene linje for linje :-D

Skrevet

Oi, dette har jeg ikke fått med meg! Forferdelig.

Det har ikke vært noen offentlig sak, så det er ikke så rart.

Det er jo alltid vanskelig å vite i hvilken grad en slik historie stemmer helt, men den inneholder nok en kjerne av ubehagelig sannhet.

Skrevet

Det har ikke vært noen offentlig sak, så det er ikke så rart.

Det er jo alltid vanskelig å vite i hvilken grad en slik historie stemmer helt, men den inneholder nok en kjerne av ubehagelig sannhet.

Uff, så ille...

For noen er den minste dråpen det som får begeret til å renne over. Huff.....

Dette kjente jeg ikke til heller, selvmord er jo sjelden (og med begrunnelse i "smitteefekten") mediasak.

Vennlig hilsen

Skrevet

Men står ikke sånt kun i aften, da?

Aften, er jo lokalavis for oslo, bærum og asker. (mest oslo kanskje). Har aldri tenkt på at dette står i morgenutgaven, men mulig jeg bare blar rett over å tenker at dette intreserer meg midt i ryggen ;-D Jeg innrømmer at jeg ikke leser avisene linje for linje :-D

Tror det står i aftenutgaven, ja. Oslopuls, er ikke det i 'aften'?

Skrevet

Tror det står i aftenutgaven, ja. Oslopuls, er ikke det i 'aften'?

Jada, det er kveldsavisa. Den skal ha lokalavis-profil for Oslo og Akershus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...