Lotte :o) Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Noen ganger overser jeg glatt enkelte jeg burde hilst på av høflighet. Men - jeg er en ja-person som ofte heftes av det, snakke-snakke-snakke, og kommer faen aldri av flekken. Og har jeg dårlig tid, så kan du banne på at det er plenty kjentfolk som har allverdens tid til å komme med siste års oppdateringer, hehe ;-) Mannen min vet at hvis jeg skal på kjøpesenter, eller bare hente posten, så kan det ta timer, før jeg er hjemme igjen. Stort sett prater jeg, altså - men enkelte ganger later som at jeg ikke ser alle jeg kunne ha prata med. Stopper du _alltid_ opp og prater med alle som du treffer på? Jeg er sikkert rar... 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Nei, er svært sjelden jeg stopper for å prate, vanligvis smiler jeg og sier hei, men går videre, med mindre det er noen jeg faktisk har noe å snakke med om. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Nei, det hender jeg later som jeg ikke ser om jeg har veldig dårlig tid eller bare ikke har lyst til å slå av en prat. ) 0 Siter
morsan Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Det er svært, svært sjelden jeg ikke hilser om jeg ser noen kjente, men jeg stopper ikke alltid opp og prater, nei. Men det har hendt at jeg har latt som jeg ikke har sett noen også...;-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Det er sjelden jeg overser folk med vilje ja, kan nesten ikke komme på at det har skjedd de siste 10 åra? Men jeg stopper ikke og prater med folk om jeg ikke har tid - ikke altid om jeg egentlig _har_ tid heller Ser det ut som de vil prate sier jeg nettopp at "vi snakkes - er litt for sen til en avtale". Av og til har jeg _sett_ at andre gjøre som deg (altså latt som de ikke har sett meg, selv om jeg har sett at de har sett meg), og skal jeg være ærlig har jeg tenkt at jeg syns det er litt rart at de ikke bare kan si hei. Hadde det vært konsekvent hadde jeg tenkt at de ikke hadde lyst til å snakke med _meg_ og gitt f, men når de er hjertelige neste gang syns jeg det er rart rett og slett. Men det er meg. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 ''Stopper du _alltid_ opp og prater med alle som du treffer på?'' Nei, det gjør eg ikkje. Men eg hilser alltid på kjentfolk, sier hei, smiler og går videre. 0 Siter
Gjest alt er ikke som det ser ut som Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Pga min sosial angst er det å hilse på folk det verste jeg vet. Ofte later jeg som jeg ikke ser de. Men skulle ønske det ikke var sånn. Jeg har fått hørt av mange at de synes jeg virker overlegen og det er jo ikke det jeg vil være. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Jeg smiler og sier hei, men stopper ikke for å prate hvis ikke jeg har ekstremt god tid og den andre parten også sakker farten. Blir lei meg og usikker når folk jeg kjenner ikke sier hei engang. Har jeg gjort såååå lite inntrykk liksom, at de ikke kan hilse engang? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Jeg hilser alltid, men det er et par personer jeg prøver å unngå av diverse grunner. Jeg sniker meg gjerne en annen vei hvis de ikke har oppdaget meg. Jeg har et problem med å kjenne igjen ansikter, og det synes jeg er litt dumt. Jeg vil tro noen synes jeg er litt overlegen pga det. 0 Siter
fresja Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Jeg sier hei, men går ofte bare videre. 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Du er ikke rar vel? hehe Da er vi to Jeg kan være helt i en annen verden og ser rett forbi folk. Det er spesielt når jeg handler, eller er stresset av en eller annen grunn. Jeg kjenner til ei som prater og prater når vi treffer på henne, det er ikke alltid like greit å få servert alle ungene hennes sin livshistorie. Flaut på hennes vegne, for hun demper ikke volumet når hun snakker dritt om de. Ja jeg synes det er dritt å si ting som, -"han er umulig, han må dras ut av sengen hver morgen, jeg må stå over ham til leksene er gjort. Jeg har sagt han kan flytte til sin far om han ikke skjerper seg.... ehh ",) " Så henne kan man trygt si at jeg styrer unna noen ganger.... Jeg hilser på alle kjente jeg _ser_ i tide. 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Jeg hilser på alle kjente/bekjente, (hei, hallo), men jeg stopper ikke å prater. 0 Siter
mrxx Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Jeg hilser på alle, men stopper ikke å prater med alle. 0 Siter
grot Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Nei jeg stopper ikke alltid opp for å prate. Men jeg hilser da alltid!! Man kan fint si "hei" i forbifarten og smile uten å føle seg forpliktet til å stoppe og prate? 0 Siter
BMS! Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Nei, jeg stopper ikke alltid opp, men jeg hilser alltid :-D 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Det hender nok at jeg later som jeg ikke ser enkelte, for å slippe å stoppe og prate. Noen jeg vet aldri blir ferdige å prate. Trenger ikke bare være hvis jeg har dårlig tid, men også hvis jeg ikke er i humør til å stoppe og prate. Men stort sett så hilser jeg og prater med de jeg kjenner som jeg møter da. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Hehe, slik er jeg også.. En handletur kan fort bli lenger enn forventet. Folk jeg ikke kjenner, men vet hvem er, hilser jeg bare på. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.