Gå til innhold

På "tvungen" befruktningstur til sentraleuropa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg befinner meg i en kjempeflott by i sentraleuropa, fordi kjæresten min og meg skal prøve og bli gravide igjen. Men jeg har jo ikke interesse for å finne på annet enn å planlegge neste sengegymnastikksession.

Hva ville dere gjøre hvis dere var "ufrivillig turist" i samme situasjon?

Skrevet

''Hva ville dere gjøre hvis dere var "ufrivillig turist" i samme situasjon?''

Dere får se ut vinduet av og til. :)

Skrevet

Ruslet rundt og sett meg om, sett på folkene, eller ruslet i en park. Gått på kaffebar og tittet på folk. Funnet ut om det var en spes bygning eller museum som man 'må' se, og tatt meg selv i nakken og prøvd å interessere meg. Spist godt.

Skrevet

''Hva ville dere gjøre hvis dere var "ufrivillig turist" i samme situasjon?''

Dere får se ut vinduet av og til. :)

He he, vi bor i en loftsleilighet;-D Mange fine tak herfra da, det skal sies!

Skrevet

Ruslet rundt og sett meg om, sett på folkene, eller ruslet i en park. Gått på kaffebar og tittet på folk. Funnet ut om det var en spes bygning eller museum som man 'må' se, og tatt meg selv i nakken og prøvd å interessere meg. Spist godt.

Nemlig, det er dette med å ta seg selv i nakken som mangler, og et biologisk ur som styrer hverdagen. Men jeg noterer forslagene dine, det er akkurat sånt jeg gjør når jeg er ved mine fulle fem og ikke i gravid modus8-/

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg hadde gledet meg over å være turist og ikke hengt meg sånn opp i befruktninga. Må jo bli nedtur hver gang det ikke "blir noe av". Da hadde jeg heller gledet meg over turen og blitt kjempeglad når spiren var i boks. Sies det ikke at man blir lettere gravid når man slapper av og ikke er så opphengt i å bli gravid?

Skrevet

Jeg hadde gledet meg over å være turist og ikke hengt meg sånn opp i befruktninga. Må jo bli nedtur hver gang det ikke "blir noe av". Da hadde jeg heller gledet meg over turen og blitt kjempeglad når spiren var i boks. Sies det ikke at man blir lettere gravid når man slapper av og ikke er så opphengt i å bli gravid?

De er riktig det, men jeg henger meg fortsatt endel opp i at jeg aborterte for halvannen uke siden, og har problemer med å fokusere på andre ting enn å bli gravid igjen fort...men nå har jeg bestemt meg for å ta med tegneblokka ut og skissere litt, se om det hjelper på "tvangstankene";-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...