henrikke71 Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Jeg befinner meg i en kjempeflott by i sentraleuropa, fordi kjæresten min og meg skal prøve og bli gravide igjen. Men jeg har jo ikke interesse for å finne på annet enn å planlegge neste sengegymnastikksession. Hva ville dere gjøre hvis dere var "ufrivillig turist" i samme situasjon? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 ''Hva ville dere gjøre hvis dere var "ufrivillig turist" i samme situasjon?'' Dere får se ut vinduet av og til. 0 Siter
adelie Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Ruslet rundt og sett meg om, sett på folkene, eller ruslet i en park. Gått på kaffebar og tittet på folk. Funnet ut om det var en spes bygning eller museum som man 'må' se, og tatt meg selv i nakken og prøvd å interessere meg. Spist godt. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 ''Hva ville dere gjøre hvis dere var "ufrivillig turist" i samme situasjon?'' Dere får se ut vinduet av og til. He he, vi bor i en loftsleilighet;-D Mange fine tak herfra da, det skal sies! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 Ruslet rundt og sett meg om, sett på folkene, eller ruslet i en park. Gått på kaffebar og tittet på folk. Funnet ut om det var en spes bygning eller museum som man 'må' se, og tatt meg selv i nakken og prøvd å interessere meg. Spist godt. Nemlig, det er dette med å ta seg selv i nakken som mangler, og et biologisk ur som styrer hverdagen. Men jeg noterer forslagene dine, det er akkurat sånt jeg gjør når jeg er ved mine fulle fem og ikke i gravid modus8-/ 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Jeg hadde gledet meg over å være turist og ikke hengt meg sånn opp i befruktninga. Må jo bli nedtur hver gang det ikke "blir noe av". Da hadde jeg heller gledet meg over turen og blitt kjempeglad når spiren var i boks. Sies det ikke at man blir lettere gravid når man slapper av og ikke er så opphengt i å bli gravid? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Skrevet 26. januar 2009 Jeg hadde gledet meg over å være turist og ikke hengt meg sånn opp i befruktninga. Må jo bli nedtur hver gang det ikke "blir noe av". Da hadde jeg heller gledet meg over turen og blitt kjempeglad når spiren var i boks. Sies det ikke at man blir lettere gravid når man slapper av og ikke er så opphengt i å bli gravid? De er riktig det, men jeg henger meg fortsatt endel opp i at jeg aborterte for halvannen uke siden, og har problemer med å fokusere på andre ting enn å bli gravid igjen fort...men nå har jeg bestemt meg for å ta med tegneblokka ut og skissere litt, se om det hjelper på "tvangstankene";-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.