Gå til innhold

Sjokoladepålegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser dere det, og hvilket syns dere er best?

I Danmark har de sjokoladepålegg som er sånne helt tynne plater som man legger på brødskiva. De er alt for tynne til at man får noe særlig sjokoladesmak av det, og når man tygger dem, går de i stykker og faller av skiva, og så blir en bare irritert.

Dansker er rare.

Nutella i tjukt lag på hvitt brød er det som funker for meg...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

13

• morsan

12

• henrikke71

10

• Lillemus

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi har som regel en boks Nugatti (enten den med litt mindre sukker eller Nugatti Air) i skapet, og den tar vi frem lørdag og søndag.

De gangene vi er i Danmark kjøper vi som regel dette tynne sjokoladepålegget (platene), fordi det er ekstra stas - men jeg tror vel ikke det er så himla godt akkurat... Nå er vi i Danmark omtrent hvert 2. eler 3. år, så det er ikke så ofte...

Skrevet

De som faktisk eter den sørpa kan umulig være glad i sjokolade, i alle fall, for ellers hadde de aldri utsatt seg for en slik latterlig parodi.

Da mauler jeg heller brød, og spiser sjokolade til dessert.

Skrevet

Nei, jeg spiser aldri sjokoladepålegg, eller annet søtt pålegg. Ikke engang syltetøy. Godteri er godteri, og brødskive er brødskive. Men banan - på fersk loff med meierismør- det kan være godt en gang i blant :-)

Skrevet

Nei, jeg spiser aldri sjokoladepålegg, eller annet søtt pålegg. Ikke engang syltetøy. Godteri er godteri, og brødskive er brødskive. Men banan - på fersk loff med meierismør- det kan være godt en gang i blant :-)

I dag tok jeg kniven dypt ned i Nugattien, og strøk av med fingeren, og tok det i munnen :-)

Selvsagt når ingen av ungene så på...... Mmmmmmmm!

men det kan gå måneder mellom hvergang altså!

candyqueen_83
Skrevet

De platene husker jeg vi alltid kjøpte på danskebåten. Elsket dem da jeg var yngre, men nå syns jeg ikke de er spesielt gode. Har en litt merkelig smak.

Jeg er ikke så veldig glad i sjokoladepålegg sånn egentlig, men Nugatti på fersk loff med masse smør under er godt :o)

Skrevet

De som faktisk eter den sørpa kan umulig være glad i sjokolade, i alle fall, for ellers hadde de aldri utsatt seg for en slik latterlig parodi.

Da mauler jeg heller brød, og spiser sjokolade til dessert.

Nå, nå, ikke et ondt ord om min smak for sjokolade, jeg er meeeeget bevisst, bare så du vet det;)

Skrevet

I dag tok jeg kniven dypt ned i Nugattien, og strøk av med fingeren, og tok det i munnen :-)

Selvsagt når ingen av ungene så på...... Mmmmmmmm!

men det kan gå måneder mellom hvergang altså!

"men det kan gå måneder mellom hvergang altså!"

og det skal jeg tro på? :-)))

Skrevet

Nå, nå, ikke et ondt ord om min smak for sjokolade, jeg er meeeeget bevisst, bare så du vet det;)

Hehe, selv om det smaker som first-price-sjokkis som er smeltet?

Skrevet

Jeg spiser sjeldent eller aldri...

Men Snaxy spiser nugatti...Først smør, så nugatti også smør på toppen igjen... *urk*

:0)

Skrevet

Huff nei, jeg klarer ikke sjokoladepålegg. Synes det blir altfor søtt som pålegg på brød.

(men ellers er jeg veldig glad i sjokolade altså, og kan gjerne spise en teskje med bare sjokoladepålegg) :-)

Skrevet

Men Snaxy spiser nugatti...Først smør, så nugatti også smør på toppen igjen... *urk*

uææææ :-§

Skrevet

Hehe, selv om det smaker som first-price-sjokkis som er smeltet?

First-price-sjokolade? Høres spennende ut;)

Skrevet

Frityrstekt loff med nugatti XD

Skrevet

Er halv pris, så du kan spise dobbelt så mye.

Skrevet

De platene husker jeg vi alltid kjøpte på danskebåten. Elsket dem da jeg var yngre, men nå syns jeg ikke de er spesielt gode. Har en litt merkelig smak.

Jeg er ikke så veldig glad i sjokoladepålegg sånn egentlig, men Nugatti på fersk loff med masse smør under er godt :o)

Danskene mener at de skal legges på varmt toastbrød, for da smelter det seg inn i skiva og faller ikke av...smaker ikke godt likevel...

Skrevet

Er halv pris, så du kan spise dobbelt så mye.

neida, kvalitet før pris på annen sjokolade enn påleggssjokkis, helt bestemt

candyqueen_83
Skrevet

NEI, IKKE spennende ;O) Billig! Hehe

candyqueen_83
Skrevet

Danskene mener at de skal legges på varmt toastbrød, for da smelter det seg inn i skiva og faller ikke av...smaker ikke godt likevel...

Nei, jeg tror ikke smaken blir så mye bedre :o(

Skrevet

NEI, IKKE spennende ;O) Billig! Hehe

hi hi, ja, bare med samme antall kalorier:) ålreit, nå går denne dama i seng, sov godt her inne:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...