Gå til innhold

Sjokoladepålegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg ikke spist siden jeg var barn. men dersom jeg er godter syk kjøper jeg meg heller en ordentlig sjokolade. Mye bedre:) Av pålegg liker jeg best salt mat. Kjøtt, ost osv.

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

13

• morsan

12

• henrikke71

10

• Lillemus

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg fikk faktisk flere pakker med kakestrøssel til barna av en nederlender. Det var pålegg sa han, og på pakkene var det bilde av en brødskive med strøsselet på. Det var noen store, og veldig mange små esker. Jeg tror det var flere forskjellige farver også.

Jeg har også fått slike i gave fra en nederlands kollega, det smaker ikke sjokolade engang synes jeg.

Skrevet

Jeg spiser det nesten aldri, men de få gangene jeg gjør det, synes jeg Sjokade er best. Nugatti er ikke godt *usj*

Det er forresten ingen her i huset, verken av store eller små, som er spesielt begeistret for Nugatti eller andre sjokoladepålegg;-)

Sjokade? Den mørke "blanke" guffa? Den er uten melk mener jeg å huske, sikkert derfor den ser helt annerledes ut enn annet sjokoladepålegg. Vi pleide å ha det da jeg var lite, før det lyse sjokoladepålegget kom på markedet. :o)

Skrevet

Spiser det vel to-tre ganger i året eller deromkring. I så fall blir det Nugatti, HaPå eller Sjokade.

Gjest Shira :o)
Skrevet

De få gangene jeg spiser det, er det Sjokonøtt eller Nugatti Air som gjelder.

Ikke så ofte vi har det i hus, men det hender at jeg og guttungen har lyst på. Han maser aldri om å få det, så det er som oftes jeg som kjøper fordi jeg har lyst på.

Skrevet

"Dansker er rare." Hihi! :o)

Vi ar aldri sjokoladepålegg her hjemme (jeg kommer fra tannlegefamilie, må vite....)

Men om jeg tilfeldigvis skulle komme over Nugatti der jeg spiser frokost, må jeg ha en skive med dette! Blir vel en gang i året eller noe, på hotellfrokost uten ungene.. ;-)

Skrevet

Jeg spiser sjeldent eller aldri...

Men Snaxy spiser nugatti...Først smør, så nugatti også smør på toppen igjen... *urk*

:0)

Fysj, det hørtes kvalmende ut:-6

Skrevet

Frityrstek? Usj....

Forresten, jeg liker nugatti med majones, det er ganse godt!

:0)

Hææææ???? Folk er rare;-)

Skrevet

Selv om jeg er sjokoelsker, spiser jeg ikke sjokoladepålegg. Det eneste søte pålegget jeg liker er brunost. Men Nugatti f.eks. funker fint som kakefyll!:-)

Gjest høstløv
Skrevet

Når vi har vært i Danmark så har det alltid vært et must å kjøpe et helt lager med dansk sjokolade pålegg med hjem, ungene elsker det.

Skrevet

oiameg! Jeg tenkte jeg skulle si at kjæresten din har spesiell smak som har smør på toppen, men _majones_.....usjameg ;-)

Hehe, det smaker ganske godt. ;0)

Skrevet

Nugatti og majones? Hørtes merkelig ut! Men har aldri smakt :P

Hihi, du må smake, men ikke ha så mye majones på ;0)

Skrevet

Fysj, det hørtes kvalmende ut:-6

Hehe, er nok ikke noe man kan spise mye av nei ;0)

Gjest den eneste som snakker sant i den tråden her..hehe. En gang i året, dere, liksom
Skrevet

Nugatti er jo bare himmelsk! Har jeg det i hus spiser jeg det nesten på alle brødskivene mine. (Ergo kan jeg ikke kjøpe det så ofte.) Nugatti med bananskiver oppå er knallgodt!

Skrevet

Jeg spiser kun sjokoladepålegg i syden, og da er det vel Nutella som gjelder.

Her hjemme spiser avkommet sjokoladepålegg på helg, og for oftest er det Nugatti, men også Sjokade.

En sjelden gang kjøper vi Hapå, men det er bare for å ha det på bakels eller vafler om du vil!

Gjest blåbærvår
Skrevet

Jeg kjøper kanskje en boks annet hvert år, i så fall er de nugatti, men den blir ikke spist.

Gjest nå nei
Skrevet

Nugatti er jo bare himmelsk! Har jeg det i hus spiser jeg det nesten på alle brødskivene mine. (Ergo kan jeg ikke kjøpe det så ofte.) Nugatti med bananskiver oppå er knallgodt!

Ikke en gang en gang i året i mitt tilfelle.

candyqueen_83
Skrevet

Hihi, du må smake, men ikke ha så mye majones på ;0)

Ingen fare. Holder meg til en liten dært ;O)

Skrevet

Nugatti eller Nutella er konge. Dog er det pålegg som bare hører hjemme på hytta her i familien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...