Gå til innhold

Sjokoladepålegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nugatti eller Sjokonøtt... Men jeg har det aldri huset for da spiser jeg ikke annet. :o)

Nederlenderne har det vi kaller kakestrøssel på brødskiva og kaller det sjokoladepålegg. Sprøtt.

De er enda særere en danskene da;)

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

13

• morsan

12

• henrikke71

10

• Lillemus

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nugatti har jeg aldri smakt, og jeg har et traumatisk forhold til det, forbinder det med kresne ungdommer som ikke spiser annet pålegg.

I barndommen var jeg glad i sjokade. Og sunda. Eksen min likte banos, den synes jeg smaker syntetisk.

Det eneste søte jeg spiser av pålegg er marmelade eller annet syltetøy, helst på knekkebrød og sammen med kaffe som avrunding på helgefrokosten. Først to egg og bacon og to skiver brød, deretter to knekkebrød.

Skrevet

Ingen fare. Holder meg til en liten dært ;O)

Psst : Jeg skal ut å fly! Har bestilt biletter i dag..Drit stressa her... Måtte bare inn å si det til deg! ;0)

Skrevet

Psst : Jeg skal ut å fly! Har bestilt biletter i dag..Drit stressa her... Måtte bare inn å si det til deg! ;0)

Gratulerer! :-) Det går sikkert kjempefint!! :-D

Skrevet

Gratulerer! :-) Det går sikkert kjempefint!! :-D

Takk! Jeg håper det.. Litt nervøs, men er en stund til, så har tid på å forberede meg litt da..

:0)

candyqueen_83
Skrevet

Gratulerer. Du klarte å få meg lysten på sjokoladepålegg! :o)

Måtte ut i kveld, og kjøpe brød og nugatti. Spist tre skiver nå, og er småkvalm :o)

candyqueen_83
Skrevet

Ååå så spennende :o) Det går nok kjempebra. Bare prøv å ikke stresse deg opp på forhånd! Titt rundt deg så ser du alle andre er såå rolige og avslappet. Hehe. Merkelig :o)

candyqueen_83
Skrevet

Hvor skal du forresten? Lang flytur? :o)

Skrevet

Ååå så spennende :o) Det går nok kjempebra. Bare prøv å ikke stresse deg opp på forhånd! Titt rundt deg så ser du alle andre er såå rolige og avslappet. Hehe. Merkelig :o)

Uff, ja... Er jo mange som har flydd, så da burde jo jeg også klare det! Vi skal til Tyrkia, Alanya.

Vår aller første skikkelige utenlandsferie sammen!

:0)

Skrevet

Det så utrolig deilig ut :o) Kan jeg få bli med? Hehe

Hihi, du kan være med som barnevakt! ;0)

candyqueen_83
Skrevet

Hihi, du kan være med som barnevakt! ;0)

Tror jeg takker nei ;O)

Skrevet

Tror jeg takker nei ;O)

Hehe, kan ikke skjønne det! ;0)

Nei, nå får jeg krype under dynen..Tidlig opp i morgen.

Skal stå modell. Juhu!

Natta!

candyqueen_83
Skrevet

Hehe, kan ikke skjønne det! ;0)

Nei, nå får jeg krype under dynen..Tidlig opp i morgen.

Skal stå modell. Juhu!

Natta!

Modell? For hva? Hørtes interessant ut :o)

Godnatt da :o)

Skrevet

Nugatti crisp!!!! Men spiser andre typer også - i nød.

Skrevet

Modell? For hva? Hørtes interessant ut :o)

Godnatt da :o)

Ikke noe voldsomme greier. Aktmodell for ei som har et prosjekt.

Tror bildene ble bra også, hun er ikke så erfaren.

Blir spennende å se sluttresultatet. :0)

Skrevet

Gratulerer. Du klarte å få meg lysten på sjokoladepålegg! :o)

Måtte ut i kveld, og kjøpe brød og nugatti. Spist tre skiver nå, og er småkvalm :o)

ååh, he he, må nesten si beklager at jeg har sabotert en evt sunn livvstil, håper du har det bedre i magen i dag;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...