Gå til innhold

nakenstunt

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg
Skrevet

Er det virkelig ingen som skal kommentere nakenstuntet til Thomas og Harald?

Jeg har bare sett bilder i etterkant så jeg fikk ikke det med meg live.

Skrevet

Kan godt kommentere det, jeg. De viste alt utenom tissefanten, og var blide og søte som vanlig.

Så ikke helt poenget med innslaget, da var det hundre ganger morsommere da Thomas demonstrerte hvordan han mente prisvinnerne BURDE reagere når de ble ropt opp :-)

Skrevet

Eg såg hele programmet men ikkje der de stod nakne med ho budeia, har sikkert vært på dass akkurat da.

Men eg såg at han Numme`n viste ræv.

Det er ikkje så mye å kommentere egentlig, men tre hakk under ditt innlegg (på trålista for åpent forum) står det ett innlegg fra SMIR med tittelen "Apekatt" og det beskriver godt Thomas & Harald.

De er to (dumme) Apekatter!

Skrevet

Kan godt kommentere det, jeg. De viste alt utenom tissefanten, og var blide og søte som vanlig.

Så ikke helt poenget med innslaget, da var det hundre ganger morsommere da Thomas demonstrerte hvordan han mente prisvinnerne BURDE reagere når de ble ropt opp :-)

''Så ikke helt poenget med innslaget,''

Det at de kom inn nakne var jo et direkte svar på sangen til Ida Marie (?) som het "I Like You Best When You're Naked" eller noe i den duren. Syns det var rasende festlig, hehe.

Skrevet

Tja, hva skal man si? De stod nå der nakne med en snål budeie mellom seg. De var ganske kvapsete synes jeg, særlig den ene, men de er jo ikke 25 så da er det jo sånn det gjerne blir. Ikke så fryktelig morsomt synes nå jeg da, men jeg fikk jo med meg at de fleste lo.

Skrevet

Jeg synes ikke det var nødvendig å være naken, de har bevist det tidligere at de er sprø :) Litt ekkelt egentlig, og jeg tenkte at det var godt de holdt mikrofonen i den andre hånden etterpå hehe. Såklart hadde de vasket hendene, men....usj.

Skrevet

Jeg synes ikke det var nødvendig å være naken, de har bevist det tidligere at de er sprø :) Litt ekkelt egentlig, og jeg tenkte at det var godt de holdt mikrofonen i den andre hånden etterpå hehe. Såklart hadde de vasket hendene, men....usj.

Får håpe de ikkje pusser sølvtøyet sitt etterpå da.

Skrevet

Lavmål synes jeg.

Spelemannsprisutdelingen mistet med ett all verdighet.

candyqueen_83
Skrevet

Så ikke ut som de hadde store problemer med å skjule stasen med èn hånd hvertfall :P

Skrevet

Så ikke ut som de hadde store problemer med å skjule stasen med èn hånd hvertfall :P

Haha, akkurat det la jeg merke til, og Haralds hånd/knytteneve var minst hihi

candyqueen_83
Skrevet

Haha, akkurat det la jeg merke til, og Haralds hånd/knytteneve var minst hihi

Hvem som var minst la ikke jeg merke til ;O)

Skrevet

LOL

Skrevet

Får håpe de ikkje pusser sølvtøyet sitt etterpå da.

*he he*

Skrevet

Det tenkte jeg også ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...