Gå til innhold

Å presentere nominasjoner i Spellemannsprisen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke mange ordene de skal si, ville det ikke sett stiligere ut om de hadde klart å memorere de få setningene? Særlig Elisabeth Carew, hun leste jo med nesa omtrent nedi arket, og hørtes ut som det var første gangen hun leste ordene i det hele tatt...... Pinlig.

Og Maria Mena, var hun full eller?? I intervju med VG sier hun "- Nei, jeg har egentlig tenkt å drikke litt mer enn jeg skal i forholdt til det å gå opp på scenen, så jeg håper jeg ikke vinner! Jeg skal bare kose meg masse!''

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=546475

Skrevet

Nå. Det er lett å sitte og se på TV og dømme. Jeg tror det er _noe_ krevende å stå foran så mange mennesker og i tillegg vite at ekstremt mange flere sitter hjemme og ser på. Jeg skjønner veldig godt at nervene er i ulage og at enkelte må ha teksten foran seg for å klare det. Hadde du taklet det med eller uten tekst? Jeg tror ikke jeg hadde fått fram en lyd:)

Maria Mena virket nå bare helt satt ut av nerver, synes jeg. Det bare brast.

Skrevet

Nå. Det er lett å sitte og se på TV og dømme. Jeg tror det er _noe_ krevende å stå foran så mange mennesker og i tillegg vite at ekstremt mange flere sitter hjemme og ser på. Jeg skjønner veldig godt at nervene er i ulage og at enkelte må ha teksten foran seg for å klare det. Hadde du taklet det med eller uten tekst? Jeg tror ikke jeg hadde fått fram en lyd:)

Maria Mena virket nå bare helt satt ut av nerver, synes jeg. Det bare brast.

Men dette er jo artister, de skulle da ikke ha så store problemer med å opptre foran publikum.. :-)

Maria Mena virket som hun hadde en ekte sjokkreaksjon først, men så spilte hun bare videre.. pinlig å se på.

Skrevet

Ho skulle drikke masse Champagne sa ho.

Eg tror ho var full, skulle ikkje forundre meg om ho hadde inntatt noe gjennom nesa også.

Skrevet

Men dette er jo artister, de skulle da ikke ha så store problemer med å opptre foran publikum.. :-)

Maria Mena virket som hun hadde en ekte sjokkreaksjon først, men så spilte hun bare videre.. pinlig å se på.

En ting er å opptre, framføre et produkt. Da er du ganske beskyttet, egentlig. Det blir for mange som å ta på seg en rolle slik skuespillerne gjør, og i tillegg har de gjort det så mange ganger at de vet de behersker det. Tekstene sitter, bevegeslene er øvd inn og ting er under kontroll.

Slikt som dette blir mer nakent. Da er de bare seg selv og har alles blikk på seg i tillegg til at de skal vurderes. De er der som vinnere eller taperne og de får ingen tid til å få kontroll over følelsene sine før de dras opp på scenen eller får kamera på seg nede i salen.

Skrevet

En ting er å opptre, framføre et produkt. Da er du ganske beskyttet, egentlig. Det blir for mange som å ta på seg en rolle slik skuespillerne gjør, og i tillegg har de gjort det så mange ganger at de vet de behersker det. Tekstene sitter, bevegeslene er øvd inn og ting er under kontroll.

Slikt som dette blir mer nakent. Da er de bare seg selv og har alles blikk på seg i tillegg til at de skal vurderes. De er der som vinnere eller taperne og de får ingen tid til å få kontroll over følelsene sine før de dras opp på scenen eller får kamera på seg nede i salen.

Mulig det stemmer, for meg ser det likevel litt ut som de ikke har giddet å forberede seg. Litt sånn careless, liksom. ;-)

Skrevet

Mulig det stemmer, for meg ser det likevel litt ut som de ikke har giddet å forberede seg. Litt sånn careless, liksom. ;-)

Joda, det er nok av dem også. Det er jo en slags beskyttelsesgreie det også, da. Se hvor mye jeg bryr meg, liksom. Jeg er sikker på at mange av kulegutta bryr seg mye mer enn de vi innrømme;)

Husker du Gwyneth Paltrow på Oscargallaen for noe år siden? Hun fikk samme reaksjon som Maria Mena da hun vant. Mistet kontrollen totalt og bælgrein. Sånn ordentlig ukledelig vræling, altså. Stakkar! Hun hadde sikkert gledet og gruet seg i ukesvis og levd på vann og gulrot like lenge for å komme inn i kjolen, og da hun ble ropt opp som vinner brast det fullstendig. Ukesvis med fortrengte følelser og forventninger, kabooom! Dama var så flau at hun gikk under jorda i lang tid etterpå, og blir vel for evig og alltid husket som hun den hysteriske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...