Gå til innhold

Yahoo - hvorfor vises navnet mitt?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget meg en ny yahoo-adresse som skal være anonym... Men når jeg sender mail, så kommer navnet mitt opp, med adressen bare i parantes ved siden av. Kan jeg slå av denne funksjonen? Går det i det hele tatt an å sende anonyme mail fra yahoo?

Gjest en annen yahoo bruker
Skrevet

Hvis du ønsker å være helt anonym, kan du vel bare lage deg en Yahoo adresse uten å gi dem ditt virkelige navn. Bare finn på et eller annet. Feks "Pers Post". Da vil dette bli stående som avsender.

Jeg kjenner ikke til om man kan slå av avsender-navnet eller ikke, men jeg har selv hatt flere anonyme Yahoo-adresser opp igjennom årene.

Skrevet

Hvis du ønsker å være helt anonym, kan du vel bare lage deg en Yahoo adresse uten å gi dem ditt virkelige navn. Bare finn på et eller annet. Feks "Pers Post". Da vil dette bli stående som avsender.

Jeg kjenner ikke til om man kan slå av avsender-navnet eller ikke, men jeg har selv hatt flere anonyme Yahoo-adresser opp igjennom årene.

Ahh, det kan jeg jo selvfølgelig gjøre! Takk:-)

Skrevet

Som jeg sa i et annet svar - du må ikke oppgi ditt riktige navn når du lager mailadressen vet du! :o) Trodde ingen gjorde det jeg...

Skrevet

Som jeg sa i et annet svar - du må ikke oppgi ditt riktige navn når du lager mailadressen vet du! :o) Trodde ingen gjorde det jeg...

He he, det har jeg gjort! Den andre adressen min bruker jeg litt i jobb og slikt, og da synes jeg det ser bedre ut med riktig navn. Men jeg har opprettet en ny nå, og oppgitt adressen til Lotte. Får se om hun vil ta det gjennom deg... Takk for tilbudet uansett:-)

Skrevet

Du kan ender det under innstillinger.

Fikk ikke til det jeg! Så ingen mulighet for det engang... Men nå har jeg opprettet en adresse under annet navn, så da er det ikke noe problem lenger:-)

Skrevet

Fikk ikke til det jeg! Så ingen mulighet for det engang... Men nå har jeg opprettet en adresse under annet navn, så da er det ikke noe problem lenger:-)

Tror du kunne ha nøyd deg med å endre navnet i den adressen du har. Vet ikke om det funker på yahoo, men jeg har ihvertfall gjort det med start.no.

Alstå: Du registrerer deg med navnet Laura Isaksen på mailadressen [email protected], men fordi du ikke vil at navnet skal synes, endrer du senere navnet til Anne Knutsdatter. Du har dat fortsatt [email protected] som mailadresse.

Skrevet

Tror du kunne ha nøyd deg med å endre navnet i den adressen du har. Vet ikke om det funker på yahoo, men jeg har ihvertfall gjort det med start.no.

Alstå: Du registrerer deg med navnet Laura Isaksen på mailadressen [email protected], men fordi du ikke vil at navnet skal synes, endrer du senere navnet til Anne Knutsdatter. Du har dat fortsatt [email protected] som mailadresse.

He he:-) Det er mulig, men jeg har en yahoomail til, og vil at den skal være registrert på mitt riktige navn. Veit ikke om den andre adressen vil påvirkes av dette navneskiftet, men jeg tok ikke sjansen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...