Gå til innhold

Er ditt liv perfekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornuftige hele tiden?

Får inntrykk av at dere er det,mange av dere her inne...

Dere trener mye og har et veldig firkantet syn på ting,dette er ikke stygt ment!

Bare lurer for det virker som om alt er så perfekt på en måte,noe det ikke er her i mitt liv,ikke det at jeg vil ha det helt perfekt heller. Men er det perfekt hos noen?

Går livet på skinner hos dere?

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

2

• Babette

2

• pekkaline

2

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er grenseløst ufornuftig i forhold til mange ting :)

Men nå tror jeg ikke det er meg du snakker om, siden jeg ikke deltar i treningstrådene (selv om jeg trener).

Skrevet

''Men er det perfekt hos noen? Går livet på skinner hos dere?''

Nei. :o) Jeg føler meg ganske lykkelig, men alt er ikke perfekt og alt går ikke på skinner.

Skrevet

Jeg er grenseløst ufornuftig i forhold til mange ting :)

Men nå tror jeg ikke det er meg du snakker om, siden jeg ikke deltar i treningstrådene (selv om jeg trener).

Ok,godt å vite at jeg ikke er den eneste da,hehe : ),som ikke er fornuftig hele tiden mener jeg. Men har en svigerinne som er sånn,fornuftig når det gjelder alt,forstår ikke hvordan folk klarer det jeg...

Hadde ikke noen spesielle i tankene,men har merket meg at folk trener mye her inne og chatter om det. Er jo positivt at folk trener da,det er ikke det.

Gjest Elextra
Skrevet

Absolutt ikke, ting går opp og ned, og vi kranger, roter og glemmer, men for folk utenfra kan vi vel se ut som en ganske "perfekt" familie.

Skrevet

''Men er det perfekt hos noen? Går livet på skinner hos dere?''

Nei. :o) Jeg føler meg ganske lykkelig, men alt er ikke perfekt og alt går ikke på skinner.

Ok : )

Det er vel noe med det at "man skaper sin egen lykke". Er jo bra at folk klarer det,men det betyr vel ikke at alt er perfekt av den grunn.

Skrevet

Hva er perfekt, vil jeg spørre da. Er det noe å strebe etter? Alt går i bølgedaler, toget sporer av, av og til eller har en nødbrems-stopp ;-) Trening går i perioder.

Et tips er å sette seg små del-mål, uansett hva det gjelder. Da oppnår man mestringsfølelse.

Skrevet

Så lang derifra!

Men det er vel helst sånn at vi svarer bare om vi har noe fornuftig å komme med. Ellers ligger vi lavt. Og da er det bare de sunne/spreke/prinsippfaste/moralske osv sidene som kommer fram. Det gir et ganske skakkt bilde, men det er nå sånn med nettforum at vi forteller det vi har lyst til, og lar være med resten.

Det er feks en grunn til at jeg aldri deltar i treningstrådene, men i tråder som gjelder vask av dusjvegger av glass er jeg aktiv. For den lille detaljen går på skinner her i huset - når jeg overvinner dørstokkmila.

Gjest høstløv
Skrevet

Nei, mitt liv er ikke perfekt, jeg ville gjerne bytte det inn i et annet liv, hvis det hadde vært angrefrist på de liv, vi har fått utdelt.

Skrevet

Absolutt ikke, ting går opp og ned, og vi kranger, roter og glemmer, men for folk utenfra kan vi vel se ut som en ganske "perfekt" familie.

Lurer på om det er det folk streber etter jeg,at alt skal være perfekt og om man blir lykkelig når alt er perfekt.

Skrevet

Langt fra perfekt. Hadde egnet meg best til gjenvinning, hva nå enn det skulle bli til.

Skrevet

Nei, mitt liv er ikke perfekt, jeg ville gjerne bytte det inn i et annet liv, hvis det hadde vært angrefrist på de liv, vi har fått utdelt.

Du ville det ja..

Skrevet

Så lang derifra!

Men det er vel helst sånn at vi svarer bare om vi har noe fornuftig å komme med. Ellers ligger vi lavt. Og da er det bare de sunne/spreke/prinsippfaste/moralske osv sidene som kommer fram. Det gir et ganske skakkt bilde, men det er nå sånn med nettforum at vi forteller det vi har lyst til, og lar være med resten.

Det er feks en grunn til at jeg aldri deltar i treningstrådene, men i tråder som gjelder vask av dusjvegger av glass er jeg aktiv. For den lille detaljen går på skinner her i huset - når jeg overvinner dørstokkmila.

Ok,ja det er vel sånn det er.

Gjest Elextra
Skrevet

Lurer på om det er det folk streber etter jeg,at alt skal være perfekt og om man blir lykkelig når alt er perfekt.

Jeg har aldri kjent noen som strever etter at alt skal være perfekt. De fleste innser at ting går opp og ned og det skal mye til at bare ett felt i livet er "perfekt" (i den grad det kan defineres).

For meg virker det litt sykelig å strebe etter det perfekte liv.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232903130' post='4075117]

Hva er perfekt, vil jeg spørre da. Er det noe å strebe etter? Alt går i bølgedaler, toget sporer av, av og til eller har en nødbrems-stopp ;-) Trening går i perioder.

Et tips er å sette seg små del-mål, uansett hva det gjelder. Da oppnår man mestringsfølelse.

Ja hva er perfekt,det er ikke lett å svare på.

Har en svigerinne som er perfeksjonist,hun virker så fornuftig når det gjelder alt og de har det perfekt hjemme hos seg,stort hus og alltid pent og ryddig. Men tror ikke hun er lykkelig av den grunn,for forholdet skranter. Lykken er vel bedre å strebe etter.

Skrevet

Langt fra perfekt. Hadde egnet meg best til gjenvinning, hva nå enn det skulle bli til.

Ok,det var jo og en måte å si det på ; )

Skrevet

Jeg har aldri kjent noen som strever etter at alt skal være perfekt. De fleste innser at ting går opp og ned og det skal mye til at bare ett felt i livet er "perfekt" (i den grad det kan defineres).

For meg virker det litt sykelig å strebe etter det perfekte liv.

Ja det er jeg enig i,ting kan sikkert ikke bli perfekt uansett.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er så lett å svare perfekt i alle tråder enn å leve ut de perfekte svarene selv;)

Jeg synes at altfor mange DOLERE svarer _for_ det perfekte, men det perfekte eksisterer ikke i det virkelige livet......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...