Gå til innhold

Er ditt liv perfekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så lett å svare perfekt i alle tråder enn å leve ut de perfekte svarene selv;)

Jeg synes at altfor mange DOLERE svarer _for_ det perfekte, men det perfekte eksisterer ikke i det virkelige livet......

Nei det gjør vel kanskje ikke det ; )

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

2

• Babette

2

• pekkaline

2

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Går livet på skinner hos dere?''

Neida, det går opp og ned her i livet, og alle de turene lærer vi av. Når de er lært så kommer det nye. Slik er livet ;)

Mange ganger så er det ikke så mange svar av typen som avviker fra allerede postede svar, derfor kan folk se perfekte ut kanskje? Stort sett så er folk mennekelige, altså feiler på noen punkter. Hvem vil være perfekte?

Skrevet

Neida, det går opp og ned her i livet, og alle de turene lærer vi av. Når de er lært så kommer det nye. Slik er livet ;)

Mange ganger så er det ikke så mange svar av typen som avviker fra allerede postede svar, derfor kan folk se perfekte ut kanskje? Stort sett så er folk mennekelige, altså feiler på noen punkter. Hvem vil være perfekte?

Ja sånn er livet,det går opp og ned for alle : )

Men jeg har lurt av og til på om noen har det perfekt,og lever etter sine egne råd alltid. Man trener og lever sundt,er sosial og er i et lykkelig parforhold,har sunne og friske barn osv. Bare virker som det er perfekt,men det er vel bare at det høres sånn ut.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Livet er ikke perfekt, overhode ikke :-)

Men jeg takler det på en annen måte enn før. Så da går det litt lettere. Men perfekt, kommer det aldri til å bli.

Skrevet

Livet er ikke perfekt, overhode ikke :-)

Men jeg takler det på en annen måte enn før. Så da går det litt lettere. Men perfekt, kommer det aldri til å bli.

Spørs om noen har det perfekt i det hele tatt,det beste er vel å gjøre det beste ut av det man har fått utdelt,og være fornøyd med det.

Skrevet

Men jeg har lurt av og til på om noen har det perfekt,og lever etter sine egne råd alltid. Man trener og lever sundt,er sosial og er i et lykkelig parforhold,har sunne og friske barn osv. Bare virker som det er perfekt,men det er vel bare at det høres sånn ut.

''Man trener og lever sunt,''

Ja.

''er sosial ''

Nei.

''og er i et lykkelig parforhold,''

Ja.

''har sunne og friske barn osv''

Nei.

Jeg er 50% perfekt.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Spørs om noen har det perfekt i det hele tatt,det beste er vel å gjøre det beste ut av det man har fått utdelt,og være fornøyd med det.

Jeg tror ikke det, at noen er det. :-)

Skrevet

Langt fra perfekt. Hadde egnet meg best til gjenvinning, hva nå enn det skulle bli til.

*s*

Skrevet

''Man trener og lever sunt,''

Ja.

''er sosial ''

Nei.

''og er i et lykkelig parforhold,''

Ja.

''har sunne og friske barn osv''

Nei.

Jeg er 50% perfekt.

Er ikke dårlig bare det da å være 50 % perfekt ; )

Ingen er nok 100 % perfekt.

Skrevet

Tenkte litt mere på dette med å være perfekt...hva legger dere egentlig i dette? Det som er perfekt for meg trenger jo ikke være perfekt for en annen f.eks?

For meg er barna mine det mest perfekte jeg har. I andres øyne er sikkert ikke de mere perfekt enn andre mennesker.

Det perfekte er heller ikke det samme nå som for 20 år siden hos meg. Grensene flytter seg etter hvert som jeg lærer mere om livet.

Skrevet

Ikkje mitt ihvertfall, men det har ikkje gått til helvete og det er no bra. :-)

Skrevet

Det er vel slik folk vil være utad. Andre trenger ikke alltid å vite dine innerste tanker, og om alle feilene en selv vet en gjør.

Jeg kjenner jo at jeg får dårlig samvittighet, fordi jeg vet jeg burde gjort noe ennet, eller kjøpt lettbrus i stenfor ekte cola osv.

Og skriver vi slikt her så vil den doleren med god samvittighet på det området komme med det vi da vil oppfatte som negative tilbakemeldinger, selv om vi vet bedre.... see?

Slik har det alltid vært, fra vi var små og det blir nok også slik til vi dør.... :)

Skrevet

Nei, livet er ikke perfekt. Men det gjelder å glede seg over det som er bra og ikke sette så mye fokus på det negative. Og det lærer man jo etter en del år, selv om nok det negative innimellom kommer til overflaten så blir det visst lengre og lengre mellom hver gang.

Skrevet

Hehe, nei langt ifra. Livet er godt, men så absolutt ikke perfekt. Jeg tror ikke jeg ville hatt det perfekte liv! Da måtte jeg vært perfekt selv også, og det synes jeg høres ganske kjedelig ut om jeg får være ærlig:)

Skrevet

Hva er perfekt? Det kan vel variere fra person til person.

Noen dager synes jeg livet mitt er helt perfekt og noen ganger synes jeg det er helt rævva

Som oftest synes jeg det er veldig bra og at jeg har vært veldig heldig med det meste i livet.

Skrevet

Ikkje mitt ihvertfall, men det har ikkje gått til helvete og det er no bra. :-)

Ja det er bra ; )

Skrevet

Er ikke dårlig bare det da å være 50 % perfekt ; )

Ingen er nok 100 % perfekt.

Perfekt er et fremmed ord for de fleste. Og hvis noen føler at livet er perfekt, tror jeg det forekommer kun i små glimt, som når man sitter ved et stille fjellvann og nyter øyeblikket.

Skrevet

Hehe, nei langt ifra. Livet er godt, men så absolutt ikke perfekt. Jeg tror ikke jeg ville hatt det perfekte liv! Da måtte jeg vært perfekt selv også, og det synes jeg høres ganske kjedelig ut om jeg får være ærlig:)

Ja du sier noe der,sikkert kjedelig om alt er perfekt. Man trenger jo variasjon også.

Skrevet

Hva er perfekt? Det kan vel variere fra person til person.

Noen dager synes jeg livet mitt er helt perfekt og noen ganger synes jeg det er helt rævva

Som oftest synes jeg det er veldig bra og at jeg har vært veldig heldig med det meste i livet.

Det er bra : )

Fint å tenke positivt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...