Gå til innhold

Er ditt liv perfekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt ut eg!

Spiste litt popcorn før i dag, det er den eneste utskeielsen siden forrige søndag.

Har gått ned 3 kilo, og livvidden har krympa med 4 centimeter. :)

Å så flott,du er jammen flink : )

Får ta meg sammen denn uka jeg også!

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

2

• Babette

2

• pekkaline

2

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Å så flott,du er jammen flink : )

Får ta meg sammen denn uka jeg også!

Spis youghurt med kanel oppi (det har eg gjort), eg tror at det hjelper.

Og som du vet "tro kan flytte fjell" ! :-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Livet mitt er ikke perfekt, men jeg gjør så godt jeg kan. Jeg går støtt og stadig på trynet, men prøver så godt jeg kan å dra litt lærdom av det.

Ikke trener jeg slik som jeg kanskje burde, men igjen, jeg har en utfordring med en kropp som ikke funker helt som den skal. Jeg gjør nok stadig blemmer med guttungen, men prøver mitt beste.

Jeg reagerer nok ofte feil på situasjoner, og tar feil valg.

Jeg har det bra, det er det viktigste. Og jeg er blitt flinkere til å ta meg tid til å tenke over ting, og ta til meg lærdom fra andre og meg selv. (prøver på det i allefall)

Skrevet

Spis youghurt med kanel oppi (det har eg gjort), eg tror at det hjelper.

Og som du vet "tro kan flytte fjell" ! :-)

Det skal jeg gjøre,får ta en til frokost nå : )

Lykke til med denne uka til deg!

Skrevet

Jeg er fornøyd med livet mitt, men ansèr meg ikke som perfekt på noen som helst måte. Det kommer vel an på hvilke krav man setter til seg selv og resten av familien.

Vi slurver med leggetider, vaskerommet er overfyllt av skitne klær akkurat nå, vi kan godt spise "dårlige" middager en helt uke, ungene får noen ganger godteri midt i uka og slik kunee jeg fortsatt lenge.

Men, jeg har en mann som jeg elsker og som elsker meg og vi har fått de to herligste ungene i verden:o) I tillegg har vi et godt forhold til foreldrene våre og til resten av familien. DET er det som er viktig for meg.

Skrevet

Om livet mitt er perfekt?

Nei - det er det sikkert ikke - men jeg har et godt liv sammen med de jeg er glad i, og har vært heldig med helsa.

Hadde jeg skulle gjort noe annerledes, skulle det vært å reise mer før vi fikk barn.

I hverdagen kunne vi sikkert vært flinkere til å overse bagateller, og fokusere på de store tingene heller - og det gjelder vel både voksne og barn!

Skrevet

Takk for svar alle sammen : )

Godt å vite at det ikke bare er meg som ikke er perfekt!

Og godt å vite at mange har gode liv på tross av at alt ikke er perfekt.

Skrevet

Jeg er fornuftig stort sett, og livet er vel så perfekt som et liv kan bli - kanskje? Det vil si at det går i bølger, og med sin del av frustrasjoner og problemer, men at vi klarer å komme oss gjennom det hele :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre,får ta en til frokost nå : )

Lykke til med denne uka til deg!

Lykke til for deg også.

Eg skal følge godt med, du må avlegge rapport i slutten av uka! :-)

Skrevet

Lykke til for deg også.

Eg skal følge godt med, du må avlegge rapport i slutten av uka! :-)

Takk : )

Det er ikke lett,det må jeg bare si. Får prøve å erstatte det usunne med frukt og grønt.

Skrevet

ikke her i gården, nei. jeg går på anti-depressiva, har et turbulent forhold til familien, og mistrives sterkt på jobben (men har problemer med å få ny). trøstespiser når det er som verst. ellers har jeg det jo veldig bra. har en superb ektemake, to flotte katter, trener på et bra senter, og bor ganske okay i forhold til hva jeg hadde trodd før.

Skrevet

Perfekt?

Får si det som min venninnne: "det var jo ikke slik det skulle bli"...

Vi har dem jo rundt oss, alle, de som tilsynelatende har det så perfekt. Vet ikke jeg, men det er nok rusk under teppet hos folk flest. Det ser man jo når man kommer dem innpå livet.

Og for den saks skyld: Ingen _liker_ perfekte mennesker.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...