Gå til innhold

Lære meditasjon

Gjest Jeg vil prøve men får det ikke til!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg vil prøve men får det ikke til!!!!
Skrevet

Jeg vil gjerne lære denne teknikken, men hvordan? Det synes helt umulig i mitt rotete hode, tankene flyr rundt hver gang jeg lukker øynene! Noen gode bøker å trene seg gjennom mon tro? Noen her som kan anbefale en forfatter/bok?

Gjest Mirakelet
Skrevet

Sånn har jeg det og, når jeg skal prøve ikke tenke på noe så tenker jeg som bare juling... hemmeligheten er å visualisere noe, f.eks. at du flyter på en rosa sky og alt er fredelig, ingen lyd, ingen inntrykk, du ligger bare og nyter, som når du tar skumbad. Fokuser på pusten, pust med magen, inn gjennom nesen, dypt, ut av munnen, sakte.... så skal du forestille deg at en varme sprer seg nedover kroppen, først nedover foten og ned til tærne, ene foten, så andre foten, så ene armen og andre armen. Kjenn at du er helt avslappet....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...