Gjest minnah Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Så var det jo verdens beste cello-gruppe fra verdens beste orkester, da :-) Nei, det var visst ingen hvem-som-helst, skjønte jeg.. :-) 0 Siter
Gjest fiolinerfaring Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 ''Altså ingen teip eller lignende.'' Det er helt vanlig med teip for å markere et par steder når cellospilleren er et barn. Kan hende det kommer av at halsen på celloen er noe lenger enn på en fiolin? Selvsagt er det viktig med gehør også, men _alle:_ celloene på den kommunale musikkskolen her vi bor, har teipmarkering på halsen. Har bare fiolinerfaring, men tror deg når du sier det De jeg har møtt i musikkskolen vår hadde det ikke,selv om de var nybegynnere... 0 Siter
Helmi Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Har bare fiolinerfaring, men tror deg når du sier det De jeg har møtt i musikkskolen vår hadde det ikke,selv om de var nybegynnere... Hehe... ja, det er jo mulig at de ikke hadde det, jeg har ikke celloerfaring mer enn akkurat herfra, jeg da. Eller så var det ikke så synlig, her bruker de i allefall helt vanlig gjennomsiktig teip så den er ikke lett å se hvis en ikke vet å se etter den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.