Gjest motedronninga moi? Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Har noen fine tunikaer, men lurer på hvordan jeg bør bruke dem for å se finest mulig ut? Man kan jo variere, av og til med belte, av og til uten.... og hva har man på bena? Er tights penest? Og da 3/4 lengde og små pensko? eller lange tights og lange eller korte støveletter? Kan man ha andre bukser til? 0 Siter
Gjest mimimimi Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Kle deg så du føler deg bekvem. Hva som føles riktig å matche en tunika med er så individuelt. Jeg liker feks ikke tights, men kan jo ikke av den grunn si at du ikke ville være fin med tunika og tights. Tights 3/4 og småsko er noe du aldri vil se meg bruke, men det betyr ikke at du ikke skal bruke det 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Hvis du har laaange bein kan du godt bruke 3/4 lange bukser, har du korte bein, sånn som meg, ser du bare enda mindre ut med 3/4 bukser... 0 Siter
Gjest Motedronninga - moi? Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Hvis du har laaange bein kan du godt bruke 3/4 lange bukser, har du korte bein, sånn som meg, ser du bare enda mindre ut med 3/4 bukser... Ja, jeg har ikke så veldig lange bein... og ikke så slanke bein heller. Men går det an med vanlige bukser under? Og kan man ha belte på tunikaen? Enkelte tunikaer får en til å se gravid ut hvis ikke. Og er det penest med støveletter til? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Ja, jeg har ikke så veldig lange bein... og ikke så slanke bein heller. Men går det an med vanlige bukser under? Og kan man ha belte på tunikaen? Enkelte tunikaer får en til å se gravid ut hvis ikke. Og er det penest med støveletter til? Med lange støvletter får du samme virkning som med 3/4 bukser vil jeg tro - koooorte bein. Men sko med litt heler på kan vi godt ha vi med korte bein og gjerne bukser som går ned på skoene, da virker beina lengre. Utover skal jeg ikke prøve å uttale meg om moter engang. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Med lange støvletter får du samme virkning som med 3/4 bukser vil jeg tro - koooorte bein. Men sko med litt heler på kan vi godt ha vi med korte bein og gjerne bukser som går ned på skoene, da virker beina lengre. Utover skal jeg ikke prøve å uttale meg om moter engang. ) Kjøpte du deg støvletter/skoletter, eller? 0 Siter
Gjest min smak Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Ja, jeg har ikke så veldig lange bein... og ikke så slanke bein heller. Men går det an med vanlige bukser under? Og kan man ha belte på tunikaen? Enkelte tunikaer får en til å se gravid ut hvis ikke. Og er det penest med støveletter til? Jeg synes det er penest med støvletter til. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1232955633' post='4075622] Kjøpte du deg støvletter/skoletter, eller? Nei, det ble rockering istedet. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Nei, det ble rockering istedet. ) Hehe! Det har ikke helt den samme effekten, da ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Hvis du har laaange bein kan du godt bruke 3/4 lange bukser, har du korte bein, sånn som meg, ser du bare enda mindre ut med 3/4 bukser... ...hvorfor hører jeg liksom stemmene til Trinny & Susanna nå? ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 ...hvorfor hører jeg liksom stemmene til Trinny & Susanna nå? ;-) *Gliser* Noe har jeg da plukket opp! Selv om det kanskje ikke ser sånn ut. :-D Men 3/4 lange bukser får du aldri se meg i! *Grøss* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.