Gå til innhold

Antall baderom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

12

• morsan

11

• Lillemus

6

• pekkaline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ett hver er voldsomt. Det er i alle fall ikke nødvendig, men kanskje det blir den nye trenden om noen år og standard i nybygde hus etter hvert.

Vi har to bad ett på ca. 16 til 17 kv.m og ett på 6.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232956612' post='4075628]

Vi får håpe at Geirs fulle venner aldri må drite...! ;-p

*usj*

Skrevet

*usj*

Lekkert med en rettelig fyllekabel i pissoiret (dette må være stavet feil...)! *brekkmiddel*

Skrevet

Vi har heldigvis et ekstra toalett, så lillebror kan tisse selv om storesøster er i dusjen. Uten det er jeg sikker på at han hadde tisset utendørs eller i vasken eller noe annet like håpløst. Og faren deres hadde antakelig blitt gal.

Ellers klarer vi oss, mye fordi tenåringen har sminkespeil på rommet sitt.

''fordi tenåringen har sminkespeil på rommet sitt.''

*he he* Dette minner meg om første sommeren i egen hytte - vi hadde knapt fått opp senger og skap før søsteren min med familie, deriblant en nyslått tenåring, kom på besøk. Det var mye som manglet på detaljnivået på hytta, og speil hadde vi da kun ett av - det over vasken på hyttas eneste bad.

Jeg trodde jeg skulle bli sprø over at hun låste seg inne og speilet seg og dillet og dallet hele tiden. Siden den gang har vi selvsagt speil både her og der....;-)

Skrevet

Jeg ser poenget med to bad i en familie med tenåringer. ;)

Jeg skulle ønske det var mer enn ett toalett i kåken min, men vi har bare bad oppe. 5-åringen har en stygg tendens til å ALLTID måtte på toalettet når broren skal. Og hun mener at hun har førstrett siden hun er minst. Jo mer jeg tenker over det, jo mer utspekulert synes jeg hun er...

''Jo mer jeg tenker over det, jo mer utspekulert synes jeg hun er...''

Ja, det litt ekkelt å se igjen seg selv, hehe *s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232960253' post='4075659]

Lekkert med en rettelig fyllekabel i pissoiret (dette må være stavet feil...)! *brekkmiddel*

*fysjom*

Helt riktig at det er stavet feil - det skal være pissoar. Jeg lot meg dessverre påvirke av Geir denne gangen, men mener bestemt jeg korrigerte ham i "den store pissoar-tråden";-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232960362' post='4075663]

*he he*

Skrevet

Jeg synes det er unødvendig med to bad eller flere. Jeg ville iallefall ikke prioritert det. Men et toalett ekstra hadde ikke vært så dumt.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232960437' post='4075667]

Hehe, lekkert, det også ;p

Da slipper man til og med å komme seg ut av sofaen! ;-)

Skrevet

*fysjom*

Helt riktig at det er stavet feil - det skal være pissoar. Jeg lot meg dessverre påvirke av Geir denne gangen, men mener bestemt jeg korrigerte ham i "den store pissoar-tråden";-)

Ok, notert!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232960362' post='4075663]

*snøft*

Skrevet

Da slipper man til og med å komme seg ut av sofaen! ;-)

Du ser for deg Geirs dannede selskap ;-)

Skrevet

*snøft*

Såså...trøst deg med at vi er flere i samme båt... *innrømme*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232960536' post='4075674]

Du ser for deg Geirs dannede selskap ;-)

Ja, jeg husker godt hans beskrivelse fra pissoartråden og hvorfor det var ønskelig med pissoar - så de slapp å falle i trappa og slå seg fordervet når de skulle strø.....;-)

Ser liksom for meg ungkarsklubben ittno-dott-n-o, da, ja! ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232956612' post='4075628]

Vi får håpe at Geirs fulle venner aldri må drite...! ;-p

Eller at han ikke får besøk av fulle kvinner....

Skrevet

Et hver er i overkant ja. Men i England er det mye vanligere med "en suite", altså tilhørende baderom til hvert soverom, enn det er her.

Vi har to baderom, hadde bare ett før, og fatter ikke nå hvordan vi klarte oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...