Gå til innhold

Antall baderom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg husker godt hans beskrivelse fra pissoartråden og hvorfor det var ønskelig med pissoar - så de slapp å falle i trappa og slå seg fordervet når de skulle strø.....;-)

Ser liksom for meg ungkarsklubben ittno-dott-n-o, da, ja! ;-)

*ler*

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

12

• morsan

11

• Lillemus

6

• pekkaline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eller at han ikke får besøk av fulle kvinner....

*ha ha...tørker lattertårer* ...as if! ;-)

Skrevet

Eller at han ikke får besøk av fulle kvinner....

*urk*

Skrevet

''fordi tenåringen har sminkespeil på rommet sitt.''

*he he* Dette minner meg om første sommeren i egen hytte - vi hadde knapt fått opp senger og skap før søsteren min med familie, deriblant en nyslått tenåring, kom på besøk. Det var mye som manglet på detaljnivået på hytta, og speil hadde vi da kun ett av - det over vasken på hyttas eneste bad.

Jeg trodde jeg skulle bli sprø over at hun låste seg inne og speilet seg og dillet og dallet hele tiden. Siden den gang har vi selvsagt speil både her og der....;-)

Man må selvsagt være like nysminket på hytta som på skoleballet * stønn *

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232960617' post='4075679]

Såså...trøst deg med at vi er flere i samme båt... *innrømme*

Frøkna hadde århundrets kommentar her om dagen: Jeg hadde en liten alvorsprat med Guttungen ang lekselesinga hans, som hadde gått over alle støvleskaft den dagen, og minnet han på at å legge seg ned på gulvet og hyle var noe han var ferdig med da han var i 3-års alder... Datra sneik seg inn fra venstreflanken og sa med vaskeekte besserwisser-mine: "Ja, XXX, jeg trodde FAKTISK at store gutter ikke hadde sånn oppførsel!"

Thank fuck atGuttungen tok det pent, og var like gobsmacked som meg. Vi fikk først begge hakeslepp, og så lo vi høyt av henne. Hun blei selvsagt dødelig fornærma, og det hadde hun skikkelig godt av. ;)

Skrevet

Man må selvsagt være like nysminket på hytta som på skoleballet * stønn *

Ikke sant? ;-)

Husker hun stengte seg inne der før vi skulle dra til stranda, som er en offentlig strand. Da var det like før _jeg_ tisset utendørs, altså, men omsider ble hun ferdig med å dandere belter og skjerf osv.

Så var det å tusle ned til stranda og ta alt AV igjen, fordi det skulle bades og soles...;-)

Skrevet

Frøkna hadde århundrets kommentar her om dagen: Jeg hadde en liten alvorsprat med Guttungen ang lekselesinga hans, som hadde gått over alle støvleskaft den dagen, og minnet han på at å legge seg ned på gulvet og hyle var noe han var ferdig med da han var i 3-års alder... Datra sneik seg inn fra venstreflanken og sa med vaskeekte besserwisser-mine: "Ja, XXX, jeg trodde FAKTISK at store gutter ikke hadde sånn oppførsel!"

Thank fuck atGuttungen tok det pent, og var like gobsmacked som meg. Vi fikk først begge hakeslepp, og så lo vi høyt av henne. Hun blei selvsagt dødelig fornærma, og det hadde hun skikkelig godt av. ;)

*må ha tissepause pga fliringa*

Skrevet

Hæ???? Er ikke det helt normalt ;-)

Men, fra spøk til alvor, dette er veldig vanlig i mange land. Om jeg skulle bygge hus engang, ville jeg lagt ett bad mellom to soverom med dør fra vært rom. Jeg er oppvokst med at mamma og mann har eget bad, og barna hadde ett bad, +ett bad til sokkelleiligheten (alle barna har bodd der litt, tror jeg), og 2 toaletter. Mye og vaske, men veldig deilig å slippe å dele med alle også da.

Vi har 2bad, og det holder for min lille familie på 3, enn så lenge i allefall. Forje leilighet, hadde jeg og mann hvert vårt bad, kjempedeilig. Her har jeg ett gjestebad/toalett, og ett hovedbad, til oss i hustanden.

Skrevet

Et hver er i overkant ja. Men i England er det mye vanligere med "en suite", altså tilhørende baderom til hvert soverom, enn det er her.

Vi har to baderom, hadde bare ett før, og fatter ikke nå hvordan vi klarte oss.

Ser bare for meg hvordan badene hadde sett ut om både 8-åringn og 10-åringen skulle hatt hvert sitt.... Det holder med ett bad å holde rent for meg også. :o)

Skrevet

Vi har to bad (ett med toalett og dusj, og ett med toalett, dusj og hjørnebadekar), og det holder fint til oss fem.

Da jeg var au-pair i Frankrike for 20 år siden, hadde familien jeg bodde hos ett bad i hovedetasjen til foreldrene og de to minste barna + et eget toalett, ett bad som de to eldste guttene delte på og ett bad som jeg og midterste barn delte på (altså to bad oppe) - tilsammen 3 bad + ett toalett.

Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor du har hengt deg opp i dette pissoaret, jeg hadde definitivt gått for en skikkelig dass!

Eg har minimalt med plass, det er en grunn.

Og når det er alkohol Masse øll) inni bildet så blir det mye mere pissing enn driting, det siste kan de gjøre før de kommer på besøk.

Pst: Eg er litt på gli angående dass, men det må være liten, festes på veggen og ha et lekkert design.

Skrevet

Ja den er virkelig elegant og fin, gå for den du, det blir fint :)

Er de dyre forresten?

''Er de dyre forresten?''

Ja, relativt dyre...693,25.- pund i England, har ikkje funnet noen norsk importør enda.

Gjest @krøll
Skrevet

Her har vi bare ett bad og toalett sammen. Ser egentlig behovet for ett ekstra bad. 11-åringen har begynt med fjortis-tendenser. Sminke (som hun egentlig ikke får lov å bruke) 4 forskjellige typer shampo og balsam, dusjsåpe og vanlig såpe, hårkurer, hårbørster, hårstrikker og hårbøyler, hårgele og spray, 6 ulike deodoranter +++. Ungen har mer sminke og dilldall en det jeg har. Og når storesøaster er på besøk er det fullt opp, i dobbel dose. Og når mor skal på badet er som regel de små søte forduftet, og gjett hvem som må rydde.....for i det hele tatt å finne tannbørsten sin.

Skrevet

Vi har to bad, men foreløpig brukes nesten bare det ene. Jeg regner med det andre badet vil bli mer brukt når vi får tre tenåringsjenter i huset ;-)

Den eldste har "sminkebord" og speil på rommet sitt, så her kan hun stulle og stelle så mye hun selv ønsker ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...