Gå til innhold

Hva koster et førerkort klasse B i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest @krøll
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232972253' post='4075846]

Ok. Lykke til med oppkjøring :-)

Takk. Det tror jeg at jeg kan trenge. Håper jeg klarer det da.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

14

• mrxx

13

• Lillemus

4

• mariaflyfly

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest @krøll
Skrevet

Det kommer jo helt ann på hvor mye man har øvelseskjørt på forhånd det. Har man aldri tatt i et ratt, kommer det gjerne på over 25000 tusen og mer. Har man derimot øvelseskjørt mye kan man slippe unna med mellom 12000 og 15000. Alt avhengig av hvor mange feil du har lært deg av den du øvelseskjørte med. :-)

Min datter tok førerkort for 1,5 år siden. Hun ville egentlig ikke ha kortet, så da hun ombestemte seg, hadde vi kun igjen et halvt år med øvelseskjøring før hun fyllte 18. Vi regelrett tvang henne til å kjøre så mye som mulig, og jeg var streng på at hun skulle gjøre det på en skikkelig måte. Så da hun begynnte med timer på kjøreskolen, viste det seg at hun kunne det meste. Hun trengte ikke ekstra timer utover veiledningstimene, så tilsammen kom kortet hennes på 13000.

Veldig mye billigere kan man ikke klare å få det tror jeg, da man jo må ha de obligatoriske pakkene og timene.

Så øvelseskjør så mye som mulig. Det sperer man tusenlapper på.

det er ikke kjøretimene som er det dyreste. Det er alle de obligatoriske tingene.

Skrevet

Kjørte ikke opp på bil i 73 nei. Da tok jeg mc lappen:-)

1873?

Skrevet

1873?

*hehe* Mrxx er bare et gjenferd ;-p

Skrevet

spørs veldig. jeg regner med å måtte bruke opp til 35 tusen... :/ det er fordi jeg har noen å øvelseskjøre med, men at det ikke blir så veldig mye øvelseskjøring med dem.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233007702' post='4076425]

*hehe* Mrxx er bare et gjenferd ;-p

Fordelen som gjenferd er at jeg beveger meg raskt og overalt, så jeg kan plutselig en kveld stå på soverommet ditt:-)

Forøvrig var det bare jeg som kjørte opp det året.

Skrevet

Fordelen som gjenferd er at jeg beveger meg raskt og overalt, så jeg kan plutselig en kveld stå på soverommet ditt:-)

Forøvrig var det bare jeg som kjørte opp det året.

Soverommet mitt et gjenferdsfritt område, hehe ;-p

Jeg tror det var du som oppfant førerkortet ;D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...