Gå til innhold

Ja, så lat kan jeg da faktisk bli....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi vaskehjelp, kommer sånn ved 12.00 tiden, men det var denne ryddinga da.... Det burde jeg gjort i går kveld, men da tok jeg en sjefsavgjørelse, at siden jeg uansett må være hjemme i dag, så gjør jeg det i dag i steden for. Skikkelig lurt tenkt :-D

Ja, og nå har jeg vært oppe siden kl.0800, levert poden i barnehagen, drukket en kaffelatte, lest avisen og satt meg ved dataen, og det flyter.....

Vi har det ryddig hele uka, men vi roter noe så innihampen i helgene. Derfor flyttet vi vaskedagen fra torsdag til mandag, men akuratt nå skulle jeg ønske det var torsdag, for nå er jeg skikkelig lat.

Ja, ikke sant det er synd på meg, godt jeg trekker frem de store problemene ;-D

Nei, nå må jeg sette i gang her, noen som kan gi meg ett kraftig spark bak, og litt energi?

God mandag fra

Skrevet

Tupp i ræva og god mandag :)

Takk... Ikke ofte jeg takker for ett tupp, men jeg trengte det :-D

*iler og tar bort klær som ligger strødd fra poden nå*

Skrevet

En skikkelig spark fra meg. Og så kan du jo se litt framover. Tenk så deilig det blir om noen timer. Kjenner at jeg er litt misunnelig nå:-)

Gjest herminegrang
Skrevet

men, hvis du har fri i dag, hvorfor må dere ha vaskehjelp da?jeg mener, istedetfor å sitte med dataen, så kunne du jo vasket både det ene og det andre...skjønner ikke det....hvis ikke du har en sykdom da, slik at du ikke klarer å vaske selv. det er herlig å være lat, det er vel alle inniblant. men en trenger ikke hyre vaskehjelp for d...

Skrevet

men, hvis du har fri i dag, hvorfor må dere ha vaskehjelp da?jeg mener, istedetfor å sitte med dataen, så kunne du jo vasket både det ene og det andre...skjønner ikke det....hvis ikke du har en sykdom da, slik at du ikke klarer å vaske selv. det er herlig å være lat, det er vel alle inniblant. men en trenger ikke hyre vaskehjelp for d...

Tja, nå var ikke det problemstillingen da, og jeg er ikke hjemmeværende, men hvorfor jeg er hjemme i dag, har jeg ikke tenkt å utbrodere her inne :-) Har ingen planer om å sitte og se på vaskebyrået vaske her, har nok av ting å gjøre.

Men, ja, det er deilig å være lat, men nå er jeg svett, løpt rundt som bare det her, gjenstår kun og og tømme oppvaskmaskinen og gå ut med plast og papp i boden.

God mandag :-D

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Nå må du skjerpe deg. Dette er en skam for hele husmorstanden!

Skrevet

Kunne du sende den vaskehjelpa hit en tur etterpå? :-)

Skrevet

*sparker deg bak*

:-)

Ja, nå er jeg endelig ferdig, tusen takk for sparket. Hun kom mens jeg svarte herminegrang, en time før jeg trodde, så jeg var ikke ett sekund fortidlig uten, kan jeg trykt påstå.

Nå blir alt snart i sin skjønneste orden. Deilig :-D

Skrevet

*Sparker skikkelig til* ;o)

Takk for det sparket, det hjalp.

Vaskebyrå kom før jeg trodde, men fikk kastet ut papp og plast og tømt oppvaskmaskinen.

Phu, nå gjenstår bare resten av dagen, og alt jeg har på "må gjøres lappen min".

God mandag til deg

Skrevet

En skikkelig spark fra meg. Og så kan du jo se litt framover. Tenk så deilig det blir om noen timer. Kjenner at jeg er litt misunnelig nå:-)

Ja, snart er det deilig her.

Hun er allerede i full sving, så godt jeg nå er ferdig. Ble hektisk, men sånn er det når man er lat ;-)

Nå skal jeg ta fatt på resten av "dette må jeg får gjort snarest listen"

Ha en flott uke

Skrevet

Nå må du skjerpe deg. Dette er en skam for hele husmorstanden!

Jepp, jeg skjerper meg, er ferdig med ryddingen, vaskekona vasker, og jeg skal bare svare ferdig tråden her, så begynner jeg på listen over alt jeg burde ha gjort for lenge siden ;-D

God uke til deg

Skrevet

Kunne du sende den vaskehjelpa hit en tur etterpå? :-)

Klart jeg kan, jeg vil jo ikke fremstå som kjip heller :-P

Lover ikke at hun har tid da :-D

Ha en flott uke.

Vennlig hilsen

Skrevet

Klart jeg kan, jeg vil jo ikke fremstå som kjip heller :-P

Lover ikke at hun har tid da :-D

Ha en flott uke.

Vennlig hilsen

Takk, det samme :-)

Skrevet

Baken din må vel være både gul og blå nå, etter alle disse sparkene *s*

Skrevet

Baken din må vel være både gul og blå nå, etter alle disse sparkene *s*

Ja, baken ble både gul og blå, men ikke bryr jeg meg, nå sitter jeg i ryddig og rent hus :-D

Også er mannen min verdens herligste og kom hjem med en Iphone til meg i dag. Snakk om sjokk.....

Superglad hilsen fra en med "masseblåmerker"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...