GoodTimes Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Liker ikke typiske såpeserier, men syntes godt om den danske som nettopp gikk, "Sommer". Jeg ser det går en ny svensk tv-serie på NRK i kveld, der jeg ikke har fått med meg begynnelsen, den handler tydeligvis om en eller flere leger. Er dette en "typisk legesåpeserie" og/eller er den trass i dette, like severdig som "Sommer" viste seg å bli? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Jeg så den første episoden forrige mandag, og likte den. Handler om en far og en sønn, begge advokater - faren ønsker at sønnern skal flytte tilbake til hjemstedet og begynne i firmaet før faren blir for gammel, slik at han må selge. Følger ikke med på noen andre serier - så denne skal jeg følge med på :-) 0 Siter
Babette Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 ''den handler tydeligvis om en eller flere leger. Er dette en "typisk legesåpeserie" og/eller er den trass i dette, like severdig som "Sommer" viste seg å bli?'' Nei, livet i Fagervik er verken såpeserie eller legeserie. Den handler om en advokat som tar over farens praksis, og ellers om livet i den lille byen. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Skrevet 26. januar 2009 Var det ikke advokater da? Takk for svar! Jeg slurveleste nok tv-programmet i dag morges. Det høres ut som en serie jeg kunne tenke meg å se. 0 Siter
Babette Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Takk for svar! Jeg slurveleste nok tv-programmet i dag morges. Det høres ut som en serie jeg kunne tenke meg å se. Den er veldig bra. Jeg har sett den på svensk TV. 0 Siter
Mirabell Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Det er jo bare første episode som er sendt, men jeg vil si at den er mye mer i kategori som "Sommer" enn f.eks. "Akutten". Bare at far og sønner var leger i "Sommer" og advokater i den svenske. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.