Gå til innhold

Svensk serie på NRK i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke typiske såpeserier, men syntes godt om den danske som nettopp gikk, "Sommer". Jeg ser det går en ny svensk tv-serie på NRK i kveld, der jeg ikke har fått med meg begynnelsen, den handler tydeligvis om en eller flere leger.

Er dette en "typisk legesåpeserie" og/eller er den trass i dette, like severdig som "Sommer" viste seg å bli?

Skrevet

Jeg så den første episoden forrige mandag, og likte den. Handler om en far og en sønn, begge advokater - faren ønsker at sønnern skal flytte tilbake til hjemstedet og begynne i firmaet før faren blir for gammel, slik at han må selge.

Følger ikke med på noen andre serier - så denne skal jeg følge med på :-)

Skrevet

''den handler tydeligvis om en eller flere leger.

Er dette en "typisk legesåpeserie" og/eller er den trass i dette, like severdig som "Sommer" viste seg å bli?''

Nei, livet i Fagervik er verken såpeserie eller legeserie. Den handler om en advokat som tar over farens praksis, og ellers om livet i den lille byen.

Skrevet

Var det ikke advokater da?

Takk for svar! Jeg slurveleste nok tv-programmet i dag morges. Det høres ut som en serie jeg kunne tenke meg å se.

:)

Skrevet

Takk for svar! Jeg slurveleste nok tv-programmet i dag morges. Det høres ut som en serie jeg kunne tenke meg å se.

:)

Den er veldig bra. Jeg har sett den på svensk TV.

Skrevet

Det er jo bare første episode som er sendt, men jeg vil si at den er mye mer i kategori som "Sommer" enn f.eks. "Akutten". Bare at far og sønner var leger i "Sommer" og advokater i den svenske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...