Gå til innhold

austrian airlines -trygt?

Anbefalte innlegg

Gjest kjenner ikke til dem
Skrevet

er det trygt å fly med dette selskapet?

Skrevet

Nei, det er ikke trygt!

De er kjent for å ha høye nedfallstall. Pga korrupsjon, de betaler store summer til ledelsen i luftfartsmyndighetene, får de likevel fortsette å fly med passagerenes liv som innsats.

Skrevet

Nei, det er ikke trygt!

De er kjent for å ha høye nedfallstall. Pga korrupsjon, de betaler store summer til ledelsen i luftfartsmyndighetene, får de likevel fortsette å fly med passagerenes liv som innsats.

Hvor farlig er det da? Sett i forhold til å kjøre bil f.eks?

Skrevet

Hvor farlig er det da? Sett i forhold til å kjøre bil f.eks?

Jeg tror at det er noe av det farligste en kan gjøre. Sett bort fra å bade med hvithai :-(

Skrevet

Jeg tror at det er noe av det farligste en kan gjøre. Sett bort fra å bade med hvithai :-(

Må si jeg hadde heller fløyet enn å bade med hvithai uansett da ;-)

Skrevet

Nei, det er ikke trygt!

Sikker på at du snakker om det Østerrikske flyselskapet og ikke det australske Quantas?

http://www.wsws.org/articles/2008/sep2008/qant-s22.shtml

Skrevet

Nei, det er ikke trygt!

Dagens dummeste.

Gjest kjenner ikke til dem
Skrevet

Nei, det er ikke trygt!

Spøk eller er du seriøs? jeg har flyskrekk så det er ikke noe å spøke med isåfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...