Gjest ikkepent Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 I de siste par årene har jeg hatt utslett i ansiktet. Det er rødt, men skjelden tørt eller kløende, og forandrer størrelse og rødhet fra dag til dag. Det er på nedre del av kinnene og mest på høyre side. Har ikke spist eller drukket noe som jeg ikke har gjort tidligere. Prøvde å kutte ut sitrusfrukter da jeg tenkte kanskje jeg har utviklet intoleranse, men blir ikke kvitt utslettet. Har også prøvd kortison-krem uten hell. (Ikke vært hos legen enda.) Har aldri tidligere vært plaget med utslett, og lurer litt på om stresset og sorgen rundt et samlivsbrudd for ca 2 og et halvt år siden kan ha utløst dette. Har lest at slikt kan skje... Har noen gode råd til meg om ting jeg kan prøve for å bli kvitt dette? 0 Siter
Spirello Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Jeg ville ikke spekulert i det ene eller andre, men gått til legen og sjekka der.. Samboern min blit sånn av sitrusfrukter. Blir rød av å drikke eplejucie, spesielt appelsinjucie gjør det ille. Stress gjør også eksemet verre og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.