Gå til innhold

Milde himmel, jeg har fått IPHONE!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sinnsykt glad :-D For en ting, viste ikke at man kunne bli så glad for en telefon :-D

Mannen min kom hjem fra jobb, og lurte på om jeg kunne ta ut matvarene fra posene. Klart jeg kunne, og sammen med matvarene hadde han lagt en Iphone til meg :-DDDDD

Dette har jeg ønsket meg noen måneder nå :-D

Ja, så nå gjenstår det å se om jeg i det hele tatt klarer å finne ut av den da. Blir nok en smule opptatt resten av dagen :-)

Klarer ikke slutte lage smilefjes heller. Mann sitter å laster inn Ithuns (skitt heller skrives ikke sånn, men jeg bryr meg ikke...) på den andre maskinen nå....

Tjoho :-DDDDD

Klemmer fra den heldigste kona i verden :-D

Skrevet

Herlig :-) Gratulerer!!! :) Så snill mann du har!!

Og lykke til med utforskningen av din nye iphone. Jeg er sikker på at du vil elske den!! :)

*hvisker* også heter det Itunes ;)

Skrevet

Du er sikkert en veldig god kone, som får så fine gaver:) Kjæresten min har en iPhone, det morsomste jeg syns den kan brukes til, er å gå seg vill i byen, og så finne ut hvor man er med gps'n:) Kjæresten min sier at den er det beste gadget han har anskaffet seg etter meg:-D

Skrevet

Og lykke til med utforskningen av din nye iphone. Jeg er sikker på at du vil elske den!! :)

det heter til og med iTunes;)))

Skrevet

''Herlig :-) Gratulerer!!! :) Så snill mann du har!!''

Ja, takk, og jeg er heldig med han, tror jeg kan spare dere for lange klagetråder på "samliv" for å si det slik :-D

''Og lykke til med utforskningen av din nye iphone. Jeg er sikker på at du vil elske den!! :)''

Demrer det for meg at du svarte meg på en tråd før jul om Iphone, og ikke var overbegistra, men kjente mange som var det....

Never mind, jeg er superfornøyd :-D

''*hvisker* også heter det Itunes ;)''

Ja, jeg så det ble helt feil ;-)

Ha en strålende dag

Skrevet

Du er sikkert en veldig god kone, som får så fine gaver:) Kjæresten min har en iPhone, det morsomste jeg syns den kan brukes til, er å gå seg vill i byen, og så finne ut hvor man er med gps'n:) Kjæresten min sier at den er det beste gadget han har anskaffet seg etter meg:-D

''Du er sikkert en veldig god kone, som får så fine gaver:)''

Ja, det får jeg jo håpe han syns også :-D

''Kjæresten min har en iPhone, det morsomste jeg syns den kan brukes til, er å gå seg vill i byen, og så finne ut hvor man er med gps'n:) ''

Jeg har stedsans som en gråstein, så den delen av mobilen vil jeg få bruk for ja.

:-D Jeg er så glad, så glad.

Skrevet

''Herlig :-) Gratulerer!!! :) Så snill mann du har!!''

Ja, takk, og jeg er heldig med han, tror jeg kan spare dere for lange klagetråder på "samliv" for å si det slik :-D

''Og lykke til med utforskningen av din nye iphone. Jeg er sikker på at du vil elske den!! :)''

Demrer det for meg at du svarte meg på en tråd før jul om Iphone, og ikke var overbegistra, men kjente mange som var det....

Never mind, jeg er superfornøyd :-D

''*hvisker* også heter det Itunes ;)''

Ja, jeg så det ble helt feil ;-)

Ha en strålende dag

Nei jeg sa aldri noe om at iphone ikke var bra så da husker du nok feil. Det jeg sa var at jeg selv har ipod touch (nesten likt bare uten tlf og kamera), og at jeg foretrukk ipod tocuh og mobil separat :)

Men jeg synes iphone er topp også altså:)

Skrevet

Helt korrekt :-)

Skrevet

Hehe, der skrev du det jeg tenkte... Og det heter iPhone og iPod... ;))))

Skrevet

''Du er sikkert en veldig god kone, som får så fine gaver:) ''

eventuelt at han har masse dårlig samvittighet for at han har vært sløv og slapp eller ett eller annet....*knegg*

Skrevet

Wow - så heldig du er da! :) Snill mann du har..

Er så hyggelig med overraskelser i hverdagen sånn uten videre. :)

Skrevet

eventuelt at han har masse dårlig samvittighet for at han har vært sløv og slapp eller ett eller annet....*knegg*

*hehe* Ett av to det der, ja ;-)

Skrevet

''Du er sikkert en veldig god kone, som får så fine gaver:)''

Ja, det får jeg jo håpe han syns også :-D

''Kjæresten min har en iPhone, det morsomste jeg syns den kan brukes til, er å gå seg vill i byen, og så finne ut hvor man er med gps'n:) ''

Jeg har stedsans som en gråstein, så den delen av mobilen vil jeg få bruk for ja.

:-D Jeg er så glad, så glad.

Gratulerer :-)

Skrevet

Åh, du har en snill mann, asså! :) Grattis med ny, sexy telefon!

Gjest Heldig jeg også
Skrevet

Så heldig du er som har slik en snill mann :)

Jeg er også velsignet med en slik og vet akkurat hvor deilig det er.

Her om dagen fikk jeg melding fra mannen min, "jeg har tre overraskelser til deg i dag"

Det første jeg fikk var en halvflaske Martini, så kom han bærende på et stort og flott helspeil (ønsket meg i evige tider)

Den siste overraskelsen måtte vente til dagen etterpå sa han.

Og dagen etterpå fikk jeg et fryskeskap!!! (som jeg har superønsket meg superlenge)

Det er så koselig å bli skjemt bort innimellom, og så moro å stelle og ordne med gavene en har vært så heldig å få.

Ønsker deg en kjempeflott kveld med knapper og menyer og musikk og moro :)

Skrevet

Så heldig du er som har slik en snill mann :)

Jeg er også velsignet med en slik og vet akkurat hvor deilig det er.

Her om dagen fikk jeg melding fra mannen min, "jeg har tre overraskelser til deg i dag"

Det første jeg fikk var en halvflaske Martini, så kom han bærende på et stort og flott helspeil (ønsket meg i evige tider)

Den siste overraskelsen måtte vente til dagen etterpå sa han.

Og dagen etterpå fikk jeg et fryskeskap!!! (som jeg har superønsket meg superlenge)

Det er så koselig å bli skjemt bort innimellom, og så moro å stelle og ordne med gavene en har vært så heldig å få.

Ønsker deg en kjempeflott kveld med knapper og menyer og musikk og moro :)

Hva var det han hadde gjort? :)

Gjest Heldig jeg også
Skrevet

Hva var det han hadde gjort? :)

He he...vet du, han er faktisk sånn :D

Fra første stund har det ligget små gaveesker i postkassa med nydelige øreringer, nesten hver helg får jeg en flaske med noe godt.

Gaver utenom bursdager og jul.

I det hele tatt.

Så han har nok ikke gjort særlig galt. Men speilet var han heldig og kom over via bekjente som skulle selge det, og fryseren bestemte han seg vel for da han kom over et bra tilbud siden jeg har nektet å fryse armene mine stive i leting etter middager jeg aldri aner jeg har i fryseboksen, og derfor støtt sender ham *ler*

Han er som oss alle ikke perfekt, mannen min, men på det området så er han rimelig unik ja :)

Skrevet

Eller så hadde han skikkelig lyst på en selv også ;-D

Men uansett, han er ikke typen til å misstenke for å ha gjort noe galt, selvom ha gir gaver/overaskelser både store og små. I så fall har han hatt dårlig samvittighet siden dag en ;-D

Skrevet

Åh, du har en snill mann, asså! :) Grattis med ny, sexy telefon!

Takker, sliter med meldinger da ;-D Men det kommer seg nok etterhvert. Mann klarer det fint, men han har ikke lange negler :-D

Skrevet

Wow - så heldig du er da! :) Snill mann du har..

Er så hyggelig med overraskelser i hverdagen sånn uten videre. :)

Veldig hyggelig. Han bestilte den på onsdag, og ikke skjønner jeg at han har klart og holde tett :-D

Ha en flott dag, fra meg som vurderer å klippe neglene, for jeg for de er litt i veien på den nye telefonen....

Hmmm...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...