BMS! Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Skrevet 26. januar 2009 Så heldig du er som har slik en snill mann Jeg er også velsignet med en slik og vet akkurat hvor deilig det er. Her om dagen fikk jeg melding fra mannen min, "jeg har tre overraskelser til deg i dag" Det første jeg fikk var en halvflaske Martini, så kom han bærende på et stort og flott helspeil (ønsket meg i evige tider) Den siste overraskelsen måtte vente til dagen etterpå sa han. Og dagen etterpå fikk jeg et fryskeskap!!! (som jeg har superønsket meg superlenge) Det er så koselig å bli skjemt bort innimellom, og så moro å stelle og ordne med gavene en har vært så heldig å få. Ønsker deg en kjempeflott kveld med knapper og menyer og musikk og moro Jeg koser meg ja, men sliter med neglene, lurer på om de ryker hvert øyeblikk her nå. ALT for lange til slik touchscreen ;-D Men jeg klager absolutt ikke ;-D 0 Siter
BMS! Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Skrevet 26. januar 2009 Nei jeg sa aldri noe om at iphone ikke var bra så da husker du nok feil. Det jeg sa var at jeg selv har ipod touch (nesten likt bare uten tlf og kamera), og at jeg foretrukk ipod tocuh og mobil separat Men jeg synes iphone er topp også altså Nei, nei, jeg mente ikke at du syns den ikke var bra, men at du ville foretrukket to. en telefon og en ipod :-D Jeg sitter nå og vurderer om neglene må gå, for de er litt i veien.... Men gud for ett morsomt dilemma og ha, jeg klager ikke, jeg kan ikke klage for noen ting i dag :-DDDD 0 Siter
tonie Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 He he...vet du, han er faktisk sånn Fra første stund har det ligget små gaveesker i postkassa med nydelige øreringer, nesten hver helg får jeg en flaske med noe godt. Gaver utenom bursdager og jul. I det hele tatt. Så han har nok ikke gjort særlig galt. Men speilet var han heldig og kom over via bekjente som skulle selge det, og fryseren bestemte han seg vel for da han kom over et bra tilbud siden jeg har nektet å fryse armene mine stive i leting etter middager jeg aldri aner jeg har i fryseboksen, og derfor støtt sender ham *ler* Han er som oss alle ikke perfekt, mannen min, men på det området så er han rimelig unik ja Hehe. Enten _er_ han et unikum eller så har han funnet den perfekte avledningsmanøver som han bruker for alt den er verdt hver gang han har gjort noe galt, og kjøper seg dermed tid til å skjule sporene godt! 0 Siter
Mrs D Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 ''Ja, så nå gjenstår det å se om jeg i det hele tatt klarer å finne ut av den da. Blir nok en smule opptatt resten av dagen :-)'' Er ikke vanskelig i det hele tatt, verdens enkleste telefon å finne ut av. ''Klarer ikke slutte lage smilefjes heller. Mann sitter å laster inn Ithuns (skitt heller skrives ikke sånn, men jeg bryr meg ikke...) på den andre maskinen nå....'' iTunes. Men husk at i motsetning til en vanlig iPod, så kan du kun synkronisere iPhone med ett iTunes bibliotek. Så du må bestemme deg hvilken PC/Mac du vil bruke fra starten av og holde deg til den for ikke å miste det du legger inn. Et fint sted å hente tips og råd: http://ipod1.no 0 Siter
Mrs D Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Jeg koser meg ja, men sliter med neglene, lurer på om de ryker hvert øyeblikk her nå. ALT for lange til slik touchscreen ;-D Men jeg klager absolutt ikke ;-D Det er varmen fra fingrene iPhone reagerer på, så du kan ikke bruke neglene til motsetning fra alle andre touchmobiler som gjerne bruker penn. 0 Siter
BMS! Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Skrevet 26. januar 2009 ''Ja, så nå gjenstår det å se om jeg i det hele tatt klarer å finne ut av den da. Blir nok en smule opptatt resten av dagen :-)'' Er ikke vanskelig i det hele tatt, verdens enkleste telefon å finne ut av. ''Klarer ikke slutte lage smilefjes heller. Mann sitter å laster inn Ithuns (skitt heller skrives ikke sånn, men jeg bryr meg ikke...) på den andre maskinen nå....'' iTunes. Men husk at i motsetning til en vanlig iPod, så kan du kun synkronisere iPhone med ett iTunes bibliotek. Så du må bestemme deg hvilken PC/Mac du vil bruke fra starten av og holde deg til den for ikke å miste det du legger inn. Et fint sted å hente tips og råd: http://ipod1.no ''Men husk at i motsetning til en vanlig iPod, så kan du kun synkronisere iPhone med ett iTunes bibliotek. Så du må bestemme deg hvilken PC/Mac du vil bruke fra starten av og holde deg til den for ikke å miste det du legger inn.'' Dette skal jeg vise han i morgen, nå sover han, så jeg vekker han ikke for dette akuratt nå, men takk for tips. Jeg har null peil. ja, telefonen er lett, men jeg vurderer å klippe neglene litt, sliter med meldinger, etc. savner en liten "penn" jeg kunne brukt istedn. Men neilene får bli kortere, eller at jeg får mer teken. Ett av 2 :-D Ha en flott uke 0 Siter
BMS! Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Skrevet 26. januar 2009 Det er varmen fra fingrene iPhone reagerer på, så du kan ikke bruke neglene til motsetning fra alle andre touchmobiler som gjerne bruker penn. Morsomt, vi svarte hverandre på likt :-D Jeg har skjønt at neglene må gå, eller legge om teknikken, men ikke noe savn, neilene mine kunne vært mye bedre stelt, nå er de bare lange og iveien og ikke akuratt lekre heller. *finne fram fil og neglklipper i morgen* God natt :-D 0 Siter
Mrs D Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 ''Men husk at i motsetning til en vanlig iPod, så kan du kun synkronisere iPhone med ett iTunes bibliotek. Så du må bestemme deg hvilken PC/Mac du vil bruke fra starten av og holde deg til den for ikke å miste det du legger inn.'' Dette skal jeg vise han i morgen, nå sover han, så jeg vekker han ikke for dette akuratt nå, men takk for tips. Jeg har null peil. ja, telefonen er lett, men jeg vurderer å klippe neglene litt, sliter med meldinger, etc. savner en liten "penn" jeg kunne brukt istedn. Men neilene får bli kortere, eller at jeg får mer teken. Ett av 2 :-D Ha en flott uke Det er jo det som er så storveies med iPhone, at du slipper bruke noen penn, er ingen andre telefoner som har et så bra touchsystem på mobilen som Apple. Men jeg kan levende forestille meg at lange negler ikke er det helt store sammen med den telefonen. 0 Siter
Mrs D Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Morsomt, vi svarte hverandre på likt :-D Jeg har skjønt at neglene må gå, eller legge om teknikken, men ikke noe savn, neilene mine kunne vært mye bedre stelt, nå er de bare lange og iveien og ikke akuratt lekre heller. *finne fram fil og neglklipper i morgen* God natt :-D ''Morsomt, vi svarte hverandre på likt :-D'' Sannelig! Gratulerer, kos deg med den nye herligheten. Og god natt, ja. :-) 0 Siter
Gjest Heldig jeg også Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Hehe. Enten _er_ han et unikum eller så har han funnet den perfekte avledningsmanøver som han bruker for alt den er verdt hver gang han har gjort noe galt, og kjøper seg dermed tid til å skjule sporene godt! Nei, jeg kan nok garantere at det nok er den "snille" varianten vi snakker om her Ellers som person er han nemmelig langt i overkant rolig og "treg" og er en forsiktig fyr, ikke vært forlovet før meg, ikke gift før meg, ingen barn. osv. Og kommer fra et "perfekt" hjem med "lykkelige" foreldre. Så det er nok bare et enkelt elskelig menneske dette her, som mener at det å være snill er løsningen på alt. 0 Siter
tonie Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Nei, jeg kan nok garantere at det nok er den "snille" varianten vi snakker om her Ellers som person er han nemmelig langt i overkant rolig og "treg" og er en forsiktig fyr, ikke vært forlovet før meg, ikke gift før meg, ingen barn. osv. Og kommer fra et "perfekt" hjem med "lykkelige" foreldre. Så det er nok bare et enkelt elskelig menneske dette her, som mener at det å være snill er løsningen på alt. Ta godt vare på den der, din heldiggris:) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Ååååååå, skikkelig misunnelig nå.... Gratulerer Og det heter iTunes 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.