candyqueen_83 Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Middagen min i dag blir Maxboller med potetmos. Men tenkte jeg kunne prøve å gratinere det? Tar man da potetmosen over eller under maxbollene og sausen? Jeg vet ikke hva som blir best :/ Ost på toppen og da. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Skrevet 26. januar 2009 Maxibollene underst. Jeg tror kanskje også det blir best, men virker litt tørt med osten oppå potetmosen egentlig. Jeg er ikke noen superkokk. Hehe. Her går det som regel i ferdigmat ;O) 0 Siter
Spirello Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Jøss er det flere enn meg som liker det? Alle jeg kjenner synes det fælt, men jeg synes de er gode. Pleier å ha ris til jeg, og wokgrønnsaker. Men hadde jeg brukt mos, ville jeg nok tatt bollene og saus nederst. Si fra om det var godt da! Kanskje ha i paprikastrimler og litt løk også, men de står vel i ovnene alt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Jøss er det flere enn meg som liker det? Alle jeg kjenner synes det fælt, men jeg synes de er gode. Pleier å ha ris til jeg, og wokgrønnsaker. Men hadde jeg brukt mos, ville jeg nok tatt bollene og saus nederst. Si fra om det var godt da! Kanskje ha i paprikastrimler og litt løk også, men de står vel i ovnene alt? *Fnis* Jeg også spiser Maxboller og synes de er kjempegode! Det er den eneste matretten jeg MÅ ha posepotetmos til. ;o) Passer ikke med noe annet til den, ikke grønnsaker engang. *Hehe* 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Jeg tror kanskje også det blir best, men virker litt tørt med osten oppå potetmosen egentlig. Jeg er ikke noen superkokk. Hehe. Her går det som regel i ferdigmat ;O) Blir godt det : ) Husker jeg lagde tomatsuppe med kjøttdeig i,halverte vannmengden i suppen da. Hadde det i ildfast form,med potetmos oppå og ost på toppen. Lettvindt og godt! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Skrevet 26. januar 2009 Jøss er det flere enn meg som liker det? Alle jeg kjenner synes det fælt, men jeg synes de er gode. Pleier å ha ris til jeg, og wokgrønnsaker. Men hadde jeg brukt mos, ville jeg nok tatt bollene og saus nederst. Si fra om det var godt da! Kanskje ha i paprikastrimler og litt løk også, men de står vel i ovnene alt? Jeg syns også det er godt ) Maten er ikke i ovnen enda, så jeg skal teste ut. Tror vi har litt løk liggende, men ellers tar jeg bare boksen og potetmosen ) Jeg tror jeg har spist ris til tidligere, men syns det er best med potetmos. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Jøss er det flere enn meg som liker det? Alle jeg kjenner synes det fælt, men jeg synes de er gode. Pleier å ha ris til jeg, og wokgrønnsaker. Men hadde jeg brukt mos, ville jeg nok tatt bollene og saus nederst. Si fra om det var godt da! Kanskje ha i paprikastrimler og litt løk også, men de står vel i ovnene alt? Jeg og barna i huset liker også maxboller. Vi har ris til, ikke grønnsaker. Mannen i huset vil ikke ha maxboller - er ikke mat i følge han. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Skrevet 26. januar 2009 *Fnis* Jeg også spiser Maxboller og synes de er kjempegode! Det er den eneste matretten jeg MÅ ha posepotetmos til. ;o) Passer ikke med noe annet til den, ikke grønnsaker engang. *Hehe* Blir posepotetmos til meg og ;O) Kanskje litt løk i formen hvis vi har, ellers blir det uten grønnsaker. Hehe. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Skrevet 26. januar 2009 Jeg og barna i huset liker også maxboller. Vi har ris til, ikke grønnsaker. Mannen i huset vil ikke ha maxboller - er ikke mat i følge han. Samme her. Blir maxboller til meg, og seibiff med løk til kjæresten Lettvint begge deler da. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Skrevet 26. januar 2009 Blir godt det : ) Husker jeg lagde tomatsuppe med kjøttdeig i,halverte vannmengden i suppen da. Hadde det i ildfast form,med potetmos oppå og ost på toppen. Lettvindt og godt! Smart ) Blir jo noe av det samme da. 0 Siter
Spirello Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Jeg og barna i huset liker også maxboller. Vi har ris til, ikke grønnsaker. Mannen i huset vil ikke ha maxboller - er ikke mat i følge han. Det er også samboern her som ikke vil ha det Sønnen liker det. Ikke eksen heller.. Hva er det med mannfolk og maxboller? Hehe.. stefaren min vil heller ikke ha det. 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Smart ) Blir jo noe av det samme da. Ja det gjør jo det,skal teste ut din variant også : ) Maxiboller hehe,maxboller skulle det stå. Ble visst en i med på kjøpet. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Skrevet 26. januar 2009 Det er også samboern her som ikke vil ha det Sønnen liker det. Ikke eksen heller.. Hva er det med mannfolk og maxboller? Hehe.. stefaren min vil heller ikke ha det. Kjæresten min vil heller ikke ha ala capri eller lignende boksemat, men jeg kan godt spise det en gang innimellom. Eneste han spiser på boks er fiskeboller, men det spiser ikke jeg 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Kjæresten min vil heller ikke ha ala capri eller lignende boksemat, men jeg kan godt spise det en gang innimellom. Eneste han spiser på boks er fiskeboller, men det spiser ikke jeg Spaghetti a la Capri... :o/ Jeg har spist en sjelden gang i voksen alder og hver gang skjønner jeg ikke hvorfor jeg kjøpte det... Men Maxboller er godt da - tror jeg må ha det på torsdag! ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Skrevet 26. januar 2009 Spaghetti a la Capri... :o/ Jeg har spist en sjelden gang i voksen alder og hver gang skjønner jeg ikke hvorfor jeg kjøpte det... Men Maxboller er godt da - tror jeg må ha det på torsdag! ) Det er ikke knallgodt, og veldig sjelden jeg kjøper det. Men det går an. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 ...hva er Maxboller?... Mine to lettvintglansnummer er: 1. Pasta Carbonara 2. Kylling, løk og paprika i karriris. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 ...hva er Maxboller?... Mine to lettvintglansnummer er: 1. Pasta Carbonara 2. Kylling, løk og paprika i karriris. Maxboller = kjøttboller i paprikasaus ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Det er også samboern her som ikke vil ha det Sønnen liker det. Ikke eksen heller.. Hva er det med mannfolk og maxboller? Hehe.. stefaren min vil heller ikke ha det. Jeg vil heller ikke ha Maxboller! 0 Siter
tonie Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Jeg vil heller ikke ha Maxboller! Jeg hadde blitt dypt sjokkert hvis du hadde sagt at du likte det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.