Gå til innhold

Tips til middagsvariant

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Middagen min i dag blir Maxboller med potetmos. Men tenkte jeg kunne prøve å gratinere det? Tar man da potetmosen over eller under maxbollene og sausen? Jeg vet ikke hva som blir best :/ Ost på toppen og da.

candyqueen_83
Skrevet

Maxibollene underst.

Jeg tror kanskje også det blir best, men virker litt tørt med osten oppå potetmosen egentlig. Jeg er ikke noen superkokk. Hehe. Her går det som regel i ferdigmat ;O)

Skrevet

Jøss er det flere enn meg som liker det? ;) Alle jeg kjenner synes det fælt, men jeg synes de er gode. :) Pleier å ha ris til jeg, og wokgrønnsaker. Men hadde jeg brukt mos, ville jeg nok tatt bollene og saus nederst.

Si fra om det var godt da! Kanskje ha i paprikastrimler og litt løk også, men de står vel i ovnene alt?

Skrevet

Jøss er det flere enn meg som liker det? ;) Alle jeg kjenner synes det fælt, men jeg synes de er gode. :) Pleier å ha ris til jeg, og wokgrønnsaker. Men hadde jeg brukt mos, ville jeg nok tatt bollene og saus nederst.

Si fra om det var godt da! Kanskje ha i paprikastrimler og litt løk også, men de står vel i ovnene alt?

*Fnis* Jeg også spiser Maxboller og synes de er kjempegode! Det er den eneste matretten jeg MÅ ha posepotetmos til. ;o) Passer ikke med noe annet til den, ikke grønnsaker engang. *Hehe*

Skrevet

Jeg tror kanskje også det blir best, men virker litt tørt med osten oppå potetmosen egentlig. Jeg er ikke noen superkokk. Hehe. Her går det som regel i ferdigmat ;O)

Blir godt det : )

Husker jeg lagde tomatsuppe med kjøttdeig i,halverte vannmengden i suppen da. Hadde det i ildfast form,med potetmos oppå og ost på toppen. Lettvindt og godt!

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns også det er godt :o) Maten er ikke i ovnen enda, så jeg skal teste ut. Tror vi har litt løk liggende, men ellers tar jeg bare boksen og potetmosen :o) Jeg tror jeg har spist ris til tidligere, men syns det er best med potetmos.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg og barna i huset liker også maxboller. Vi har ris til, ikke grønnsaker.

Mannen i huset vil ikke ha maxboller - er ikke mat i følge han.

candyqueen_83
Skrevet

*Fnis* Jeg også spiser Maxboller og synes de er kjempegode! Det er den eneste matretten jeg MÅ ha posepotetmos til. ;o) Passer ikke med noe annet til den, ikke grønnsaker engang. *Hehe*

Blir posepotetmos til meg og ;O) Kanskje litt løk i formen hvis vi har, ellers blir det uten grønnsaker. Hehe.

candyqueen_83
Skrevet

Samme her. Blir maxboller til meg, og seibiff med løk til kjæresten :P Lettvint begge deler da.

candyqueen_83
Skrevet

Blir godt det : )

Husker jeg lagde tomatsuppe med kjøttdeig i,halverte vannmengden i suppen da. Hadde det i ildfast form,med potetmos oppå og ost på toppen. Lettvindt og godt!

Smart :o) Blir jo noe av det samme da.

Skrevet

Det er også samboern her som ikke vil ha det :) Sønnen liker det. Ikke eksen heller.. Hva er det med mannfolk og maxboller? Hehe.. stefaren min vil heller ikke ha det.

Skrevet

Smart :o) Blir jo noe av det samme da.

Ja det gjør jo det,skal teste ut din variant også : )

Maxiboller hehe,maxboller skulle det stå. Ble visst en i med på kjøpet.

candyqueen_83
Skrevet

Det er også samboern her som ikke vil ha det :) Sønnen liker det. Ikke eksen heller.. Hva er det med mannfolk og maxboller? Hehe.. stefaren min vil heller ikke ha det.

Kjæresten min vil heller ikke ha ala capri eller lignende boksemat, men jeg kan godt spise det en gang innimellom. Eneste han spiser på boks er fiskeboller, men det spiser ikke jeg

Skrevet

Kjæresten min vil heller ikke ha ala capri eller lignende boksemat, men jeg kan godt spise det en gang innimellom. Eneste han spiser på boks er fiskeboller, men det spiser ikke jeg

Spaghetti a la Capri... :o/ Jeg har spist en sjelden gang i voksen alder og hver gang skjønner jeg ikke hvorfor jeg kjøpte det...

Men Maxboller er godt da - tror jeg må ha det på torsdag! :o)

candyqueen_83
Skrevet

Spaghetti a la Capri... :o/ Jeg har spist en sjelden gang i voksen alder og hver gang skjønner jeg ikke hvorfor jeg kjøpte det...

Men Maxboller er godt da - tror jeg må ha det på torsdag! :o)

Det er ikke knallgodt, og veldig sjelden jeg kjøper det. Men det går an.

Skrevet

...hva er Maxboller?...

Mine to lettvintglansnummer er:

1. Pasta Carbonara

2. Kylling, løk og paprika i karriris.

Skrevet

...hva er Maxboller?...

Mine to lettvintglansnummer er:

1. Pasta Carbonara

2. Kylling, løk og paprika i karriris.

Maxboller = kjøttboller i paprikasaus :o)

Skrevet

Jeg vil heller ikke ha Maxboller! :(

Skrevet

Jeg vil heller ikke ha Maxboller! :(

Jeg hadde blitt dypt sjokkert hvis du hadde sagt at du likte det!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...