Gå til innhold

Tips til middagsvariant

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Fnis* Jeg også spiser Maxboller og synes de er kjempegode! Det er den eneste matretten jeg MÅ ha posepotetmos til. ;o) Passer ikke med noe annet til den, ikke grønnsaker engang. *Hehe*

Jeg har en vag idé om at du gikk hjem og feira dagen med Maxboller, da du hadde fått skillmissepapirene i posten den gangen? Husker jeg riktig? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil heller ikke ha Maxboller! :(

Ikke jeg heller. Tøysemat.

Skrevet

Ikke jeg heller. Tøysemat.

Bra det er flere enn meg som mener det, så slipper jeg bli stempla som matsnobb.

Skrevet

Jeg har en vag idé om at du gikk hjem og feira dagen med Maxboller, da du hadde fått skillmissepapirene i posten den gangen? Husker jeg riktig? :)

*Hehe* Jeg tror du husker riktig gitt. :o) Jeg hadde helt glemt det helt til en doler minnet meg på det for ikke så lenge siden.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Åh gratinering, det hørtes forferdelig spennende ut :) ja hvorfor ikke. jeg elsker maxboller. Har prøvd det med spaghetti, det var godt :)

Ellers foretrekker jeg poteter og gulrot til.

Har prøvd ris til og, blir litt asiatisk på en måte. Potetmos... tjah...

men å gratinere :) hmmm

kanskje både potetmos og makaroni og ost på toppen?

Skrevet

Maxboller = kjøttboller i paprikasaus :o)

Jeg har et minne herfra om at du forspiste deg på disse bollene, må være mange år siden.

Skrevet

Jeg har et minne herfra om at du forspiste deg på disse bollene, må være mange år siden.

*Hehe* Har hendt en gang eller to at jeg har satt til livs en hel boks + en hel pose med posepotetmos ja. Da har jeg vært vanvittig nær på å spy...

candyqueen_83
Skrevet

Jøss er det flere enn meg som liker det? ;) Alle jeg kjenner synes det fælt, men jeg synes de er gode. :) Pleier å ha ris til jeg, og wokgrønnsaker. Men hadde jeg brukt mos, ville jeg nok tatt bollene og saus nederst.

Si fra om det var godt da! Kanskje ha i paprikastrimler og litt løk også, men de står vel i ovnene alt?

Det ble grei middag det :o) Jeg tok i litt løk, men tror det hadde vært bedre uten egentlig.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Det er også samboern her som ikke vil ha det :) Sønnen liker det. Ikke eksen heller.. Hva er det med mannfolk og maxboller? Hehe.. stefaren min vil heller ikke ha det.

Ja se der, menn liker ikke maxboller, men grandiosa liker de! Grandiosa smaker papp! Maxboller er digg :)

Mannen min liker ikke maxboller og heller ikke svogeren min, men jeg ELSKER dem :)

candyqueen_83
Skrevet

Ja se der, menn liker ikke maxboller, men grandiosa liker de! Grandiosa smaker papp! Maxboller er digg :)

Mannen min liker ikke maxboller og heller ikke svogeren min, men jeg ELSKER dem :)

Kjæresten min spiser ikke Grandiosa heller. Helst hjemmelaget husmannskost. Blæh ;O)

Skrevet

Og jeg elsker joika! Med kokte poteter og rosenkål og tyttebær. Skulle bare ha vært dobbelt så mye av den herlige sausen.

candyqueen_83
Skrevet

Og jeg elsker joika! Med kokte poteter og rosenkål og tyttebær. Skulle bare ha vært dobbelt så mye av den herlige sausen.

Joikakaker smaker granbar synes jeg.

Skrevet

Joikakaker smaker granbar synes jeg.

Ha ha, hvordan vet du hvordan granbar smaker? Jeg synes jeg ser dere ved middagsbordet, du med en tallerken granbar og han med husmannskost. Er du en elg?

Gjest Mirakelet
Skrevet

Jeg likte ikke joika før, men nå syns jeg den er helt ok :) ekstra godt med tyttebær til ja. jeg pleier av og til å ha brunost i sausen for ekstra viltsmak.

candyqueen_83
Skrevet

Ha ha, hvordan vet du hvordan granbar smaker? Jeg synes jeg ser dere ved middagsbordet, du med en tallerken granbar og han med husmannskost. Er du en elg?

Lol. Men sånn som granbar lukter da :o) Jeg har vel sikkert smakt det også, i mine yngre dager :o)

Skrevet

Jeg har ikke spist joikakaker på mange, mange år, men mener å huske jeg syntes det var godt. :o)

Gjest Mirakelet
Skrevet

...hva er Maxboller?...

Mine to lettvintglansnummer er:

1. Pasta Carbonara

2. Kylling, løk og paprika i karriris.

Maxboller er kyllingboller i paprikasaus :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...