Gå til innhold

Hun utgir seg for å være sønnen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg sa i går så har politiet henlagt saken.

Det som har skjedd nå er at noen, sannsynligvis hun som tok pcèn, har sendt mail til kameraten av sønnen min i dag og utgitt seg for å være min sønn.

Kameraten ringte hit og lurte på hvor i huleste det ble av min sønn? De hadde jo avtalt å møtes på Tryggvann for å stå slalom.

Sønnen min skjønner ingeting. Han hadde ikke avtalt dette. Da er det tydeligvis hun som har tatt pc`en som har utgitt seg for å være sønnen min og politiet vil ikke forfølge saken.

Hvordan få stoppet dette?

Skrevet

Slik jeg har forstått det nå så er det bare for han og bytte passord på den stasjonære, så ordner det seg.

Skrevet

Kontakte foreldrene?

Ut fra det hun har fortalt om foreldrene og jentungen tidligere tviler jeg på at foreldrene vil tro henne.

Selv hadde jeg begynt å fable om "god, gammeldags juling" hadde jeg vært VKF...

Skrevet

Ut fra det hun har fortalt om foreldrene og jentungen tidligere tviler jeg på at foreldrene vil tro henne.

Selv hadde jeg begynt å fable om "god, gammeldags juling" hadde jeg vært VKF...

Enig !

Skrevet

Kontakte foreldrene?

Det nytter ikke. Har ikke tenk å gjøre flere forsøk.

Skrevet

Tror jeg hadde bedt guttene om å spionere på henne inn gjennom vinduet. Og banke på når hun sitter med pc-en, eller noe av det andre tyvegodset.

Når på dagen ble den e-posten sendt, på dagtid eller kveldstid? En indikasjon på hvor den er. Hvis hun har den på skolen, har hun sikkert vist den frem for noen venner.

Hadde vært tilfredsstillende å ta henne på fersken.

Skrevet

Tror jeg hadde bedt guttene om å spionere på henne inn gjennom vinduet. Og banke på når hun sitter med pc-en, eller noe av det andre tyvegodset.

Når på dagen ble den e-posten sendt, på dagtid eller kveldstid? En indikasjon på hvor den er. Hvis hun har den på skolen, har hun sikkert vist den frem for noen venner.

Hadde vært tilfredsstillende å ta henne på fersken.

Kameraten skrev mail til sønnen min og spurte om han ville være med å stå slalom midt på dagen. Hun eller venner av henne har svart han og utgitt seg for å være sønnen min. Iflg. moren kom hun ikke hjem før kl. 15.30. Ergo har hun pc`en oppbevart på skolen, hjemme hos venner eller et annet sted.

I går oppdaget han at en Iphone som han fikk til jul av tanten sin også er borte. Den har han ikke brukt og derfor oppdaget han dessverre ikke dette før i går.

Laderen til pc`en har hun også tatt med seg.

Jenta har hatt det travelt med å komme seg ut av gangen, da ytterjakka hennes ligger igjen her.

Jeg vil ikke oppfordre sønnen min til å spionere. Slikt vil kunne lage problemer. De bor også på en annen kant av byen og han vet ikke hvilkne venner hun har.

Skrevet

Kameraten skrev mail til sønnen min og spurte om han ville være med å stå slalom midt på dagen. Hun eller venner av henne har svart han og utgitt seg for å være sønnen min. Iflg. moren kom hun ikke hjem før kl. 15.30. Ergo har hun pc`en oppbevart på skolen, hjemme hos venner eller et annet sted.

I går oppdaget han at en Iphone som han fikk til jul av tanten sin også er borte. Den har han ikke brukt og derfor oppdaget han dessverre ikke dette før i går.

Jenta har hatt det travelt med å komme seg ut av gangen, da ytterjakka hennes ligger igjen her.

Jeg vil ikke oppfordre sønnen min til å spionere. Slikt vil kunne lage problemer. De bor også på en annen kant av byen og han vet ikke hvilkne venner hun har.

Oppdaget dere virkelig ikke at Iphonen var borte før nå? Helt utrolig hvis du snakker om det samme tyveritilfellet som du har skrevet om før her! Jeg trodde Iphoner var for unger som syltetøy er for veps.

Gjest høstløv
Skrevet

Slik jeg har forstått det nå så er det bare for han og bytte passord på den stasjonære, så ordner det seg.

Ja, da kan hun i alle fall ikke sende e-mail i sønnen din sitt navn.

Skrevet

Fy f.. jeg tror jeg hadde filleristet den drittungen!!

Jeg hadde kanskje ringt barnevernet også, og bedt om råd der.

Skrevet

Oppdaget dere virkelig ikke at Iphonen var borte før nå? Helt utrolig hvis du snakker om det samme tyveritilfellet som du har skrevet om før her! Jeg trodde Iphoner var for unger som syltetøy er for veps.

Hun har tatt rubble ogbit av det som intereserer henne. Iphonen har han ikke vært særlig opptatt av nei, men det er sikkert utrolig.

Skrevet

Hun har tatt rubble ogbit av det som intereserer henne. Iphonen har han ikke vært særlig opptatt av nei, men det er sikkert utrolig.

Jeg synes hele historien er ganske utrolig, jeg.

Skrevet

Det synes jeg også

Skrevet

Hvis dere ikke vil kontakte politiet igjen, så syns jeg at dere skal kontakte barnevernet. Viktig at de får vite om dette i alle fall.

Skrevet

Nei, det var nok foreslått med en viss ironi ;) Men veldig fristende. Synes også det er rystende at politiet ikke tar det alvorlig. Det hadde jo vært veldig prevantivt og viktig for den jenta.

Jeg tro nok likevel at jeg kunne vært truende å ringe eks skolen hennes og fortelle om tjuvgodset, og sagt fra at jeg håpet om de hadde gjort noe om de så noe.

Privatdetektiv???? Neida, skjønner at dere sikkert er rimelig fedd up, og vil bli ferdig med saken :)

Skrevet

Jeg har lite peiling på hva slike duppedingser heter, men jeg må rette opp i noe. Det er ikke en Iphone som ble tatt, men en Ipod.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...