Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom på denne "franske" setningen : Wa tafoo lajem

Noen flere?

Skrevet

Hæ? Skjønner ingen ting, jeg nå.

*klør meg i hodet*

Skrevet

Hadde en venninne som da hun var liten trodde sangstrofen "cottonfields back home" var "og katta feis bak ovnen"! Om vi har flirt oss fordervet av det mang en en gang? Gjett om! :-D

Og "give me that" = "gummidært". :o)

Skrevet

*rekke opp hånda* megmegmegmegmeg!!!

Hva tar fugla hjem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hadde en venninne som da hun var liten trodde sangstrofen "cottonfields back home" var "og katta feis bak ovnen"! Om vi har flirt oss fordervet av det mang en en gang? Gjett om! :-D

*ler seg forderva* :))))))

AneM1365380603
Skrevet

Mannen min har noen slike "franske" setninger som ikke egner seg på trykk ;)

Skrevet

Hehe.. en venninne trodde man sang "der jordmor "attja" bor"... som i "jaja" eller "pyttpytt" tror du vi lo eller..

Kjenner også en venninne som trodde moren hennes sa "manbror" når hun sa "medandreord".. hehe.. sier du det fort kan det jo høres sånn ut, men dog uten mening.

Skrevet

Hæ? Skjønner ingen ting, jeg nå.

*klør meg i hodet*

Det blir til at den som skal lære det må si det fort slik at det blir -what a fool I am :)

Skrevet

:D

Skrevet

*rekke opp hånda* megmegmegmegmeg!!!

Hva tar fugla hjem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*Knegg* Nope se svar nederst

Skrevet

*Knegg* Nope se svar nederst

Åja, den var egentlig mer logisk enn min... åh, dere er så internasjonale, dere...

Skrevet

Dere vet sangen om grevling i taket? Ei jente sang "grevlinggitar " *lol*

Gjest bangbang
Skrevet

Denne er "fransk". Al le vil ov er der gjer det er la vest.

Skrevet

Denne er "fransk". Al le vil ov er der gjer det er la vest.

hehe :)

Blakk på kinesisk = Tom Peng Pung ;)

den ensomme rytter
Skrevet

Hva med den (tysk/fransk)

Apfelfrassie-Schalefrasser

gjett :0)

Skrevet

Det blir til at den som skal lære det må si det fort slik at det blir -what a fool I am :)

Åkei, men det har jo ikke den fjerneste likhet med fransk, ikke med tullefransk engang. Så jeg må innrømme at jeg skjønner ikke helt vitsen.

Skrevet

Åkei, men det har jo ikke den fjerneste likhet med fransk, ikke med tullefransk engang. Så jeg må innrømme at jeg skjønner ikke helt vitsen.

Ok. En må legge litt fransk vri i teksten da men ;)

Skrevet

*dør nesten av latter*

Skrevet

Ok. En må legge litt fransk vri i teksten da men ;)

Hehe, jeg har studert fransk, så det er ikke evnen min til fransk vri det står på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...