Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe :)

Blakk på kinesisk = Tom Peng Pung ;)

Vakke sånn den var ;)

Vet du hva Keiseren i Kina heter?

Svar: Tompengpung

Vet du hva kona hans heter?

Svar: Trengmerpeng

Min morfars favoritt ;-)

Skrevet

Jaja, når jeg allerede har smussa til mitt "perfekte" ytre, så skader det vel ikke å ta denne ;) :

Si høyt og så fort du kan: "Piken til kongen har rødt hår!"

Skrevet

Hehe, jeg har studert fransk, så det er ikke evnen min til fransk vri det står på.

fikk litt problemer med å se fransken sjøl, miljøskadd tidligere franskstudent her også;)

Skrevet

Vakke sånn den var ;)

Vet du hva Keiseren i Kina heter?

Svar: Tompengpung

Vet du hva kona hans heter?

Svar: Trengmerpeng

Min morfars favoritt ;-)

Se der ja, det er nok der det kommer fra :) Takk!

Skrevet

Jaja, når jeg allerede har smussa til mitt "perfekte" ytre, så skader det vel ikke å ta denne ;) :

Si høyt og så fort du kan: "Piken til kongen har rødt hår!"

Smussa til ja haha god du er :)

Den har jeg hørt, men vi sa piken til kongen har krøllete hår :)

Skrevet

Hehe, jeg har studert fransk, så det er ikke evnen min til fransk vri det står på.

Ok, beklager bryderiet. Det var slik jeg ble den fortalt og jeg kan ikke fransk.

Skrevet

Smussa til ja haha god du er :)

Den har jeg hørt, men vi sa piken til kongen har krøllete hår :)

Den kommer nok i flere varianter, ja ;-)

Skrevet

Eller som den eneste oppføringen under Æ i telefonkatalogen for Trondheim for ørten år siden:

Ædab Ædaidi Oter

Skrevet

Ok, beklager bryderiet. Det var slik jeg ble den fortalt og jeg kan ikke fransk.

Pff, ikke noe bryderi - men det må jo være lov å kverulere litt, når man blir presentert for sånt? Du har jo fått mye finfin respons her. ;oP

Skrevet

fikk litt problemer med å se fransken sjøl, miljøskadd tidligere franskstudent her også;)

Hihi, godt å høre at vi er flere.

Skrevet

Eller som den eneste oppføringen under Æ i telefonkatalogen for Trondheim for ørten år siden:

Ædab Ædaidi Oter

:))

Skrevet

Pff, ikke noe bryderi - men det må jo være lov å kverulere litt, når man blir presentert for sånt? Du har jo fått mye finfin respons her. ;oP

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...