Gå til innhold

Selvfølge å gi barna førerkortet i gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt enig i det, men lappen har blitt utrolig mye dyrere med mange flere obligatoriske kjøretimer enn da jeg tok den i 1989 f.eks.

Jeg betaler jo spilletimer for ungene mine så de skal lære seg å håndere musikkinstrumenter, hvorfor skulle jeg ikke da hjelpe dem med penger til kjøretimer også?

Om ungene skulle betalt spilletimene sine selv ville de vel neppe spillt noe instrument.. Men lappen vil de fleste ha og yter gjerne litt ekstra for å få det til. Jeg har ikke sagt at vi ikke kommer til å betale en eneste krone, men mesteparten får de iallefall prøve å hoste opp selv.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• trollemor;o)

3

• Lotte :o)

3

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest MayLynn
Skrevet

Har dere ikke noen muligheter til å spare litt da, trenger ikke være så mye det. Om dere klarer å spare feks 100 kr mnd, har dere allerede 1200,- pr år. På ti år er det faktisk 12000,- pluss renter :-)

Jeg antar at vi ikke har noe problemer med å betale førerkortet til ungene når den tid kommer :-) pr nå har vi kjempegod råd - men vi vet jo aldri hva som skjer i fremtiden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...