bustebeisa Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg ser idyllen med motorsykkel også, må jo få sagt det. Bare kjør forsiktig På våren her så brummer det gjerne forbi ti sykler i slengen. Tenker de koser seg skikkelig. Det er et vårtegn altså Det er et skikkelig flott vårtegn. :-) Og det blir hva man gjør det til. :-) Kjører man med hjernen, kommer man veldig langt. :-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Og hva så? Bor du ved en motorvei, får du tåle lyden derfra. Det er hvertfall ikke lyden som tar livet av folk. Jeg bodde her i 20 år før de fant på å lage motorvei. Jeg kom først, og må få lov til å ergre meg over bråket fra motorsyklene. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Det er et skikkelig flott vårtegn. :-) Og det blir hva man gjør det til. :-) Kjører man med hjernen, kommer man veldig langt. :-) nemlig 0 Siter
bustebeisa Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg bodde her i 20 år før de fant på å lage motorvei. Jeg kom først, og må få lov til å ergre meg over bråket fra motorsyklene. Det skal du få lov til å ergre deg over. :-) Men å forby dem av den grunn, det er å trekke den litt langt. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg bodde her i 20 år før de fant på å lage motorvei. Jeg kom først, og må få lov til å ergre meg over bråket fra motorsyklene. Bra du ikke bor i nærheten av Gardermoen, da;-) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 http://www.joemonster.org/filmy/13409/Kobiety_za_kierownica 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Det synes jeg hørtes litt ubehagelig ut, altså det å ligge mellom to fel ? Jeg er ikke så vant med tofeltsvei heller jeg og synes det er ekkelt å kjøre forbi noen. Liker meg i høyrefilen, lite stress og bedagelig tempo Sist jeg var i Drammen så kjørte jeg i venstre fil forbi en trailer, jeg synes riktig jeg kunne kjenne dragsuget, og jeg lå i 100km-t som var fartsgrensen der. usj... Jeg var ikke overbegeistret jeg heller, men det var min tur til å kjøre. Og når den ene traileren skiftet kjørefelt, trodde jeg at jeg skulle daue, jeg lå sikkert i døvinkelen hans. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Jeg var ikke overbegeistret jeg heller, men det var min tur til å kjøre. Og når den ene traileren skiftet kjørefelt, trodde jeg at jeg skulle daue, jeg lå sikkert i døvinkelen hans. Ja det der er skikkelig skumle greier! Dødvinkelen skulle en tro de var ekstra obs på, det er da man tenker at de tror de eier veien..... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Det synes jeg hørtes litt ubehagelig ut, altså det å ligge mellom to fel ? Jeg er ikke så vant med tofeltsvei heller jeg og synes det er ekkelt å kjøre forbi noen. Liker meg i høyrefilen, lite stress og bedagelig tempo Sist jeg var i Drammen så kjørte jeg i venstre fil forbi en trailer, jeg synes riktig jeg kunne kjenne dragsuget, og jeg lå i 100km-t som var fartsgrensen der. usj... Det er helt vanlig med tre felt i hver retning på e6 her mange steder og da ) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Bra du ikke bor i nærheten av Gardermoen, da;-) Er det mange motorsykler på Gardermoen? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Det er helt vanlig med tre felt i hver retning på e6 her mange steder og da ) Men ikke fri fartsgrense som på Autobahn i Tyskland. Noen steder er fartsgrensen 160 km/t. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 http://www.joemonster.org/filmy/13409/Kobiety_za_kierownica *LOL* Masse knallbra der ) Sykt teit, ho dama som kjører inn og ender på taket, ho griper etter veska si når ho kommer seg ut! Vittig med han som tok over rattet! Ja alle klippene var i grunnen helt -hallo- hehe 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Det skal du få lov til å ergre deg over. :-) Men å forby dem av den grunn, det er å trekke den litt langt. :-) Det synes ikke jeg. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Det er helt vanlig med tre felt i hver retning på e6 her mange steder og da ) Ja , men vi har knapt tofeltsvei her i sør. De jobber med saken 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Men ikke fri fartsgrense som på Autobahn i Tyskland. Noen steder er fartsgrensen 160 km/t. Nei, her er det jo kun 100 km/t. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 *LOL* Masse knallbra der ) Sykt teit, ho dama som kjører inn og ender på taket, ho griper etter veska si når ho kommer seg ut! Vittig med han som tok over rattet! Ja alle klippene var i grunnen helt -hallo- hehe Var noen morsomme der ja. :-) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Ja , men vi har knapt tofeltsvei her i sør. De jobber med saken Det med flerefeltsvei har mye med erfaring å gjøre. Kjørte til Nederland litt etter at jeg fyllte 18. Husker vi kom midt i rushen utenfor Hamburg... Da virket langt å skulle tråkle seg inn i høyre fil for å svinge av, siden jeg lå helt til venstre. Da var det fire felt hver vei. Så jeg ble kasta ut i det, kan du si, men etter det har vel ingenting skremt meg noe særlig i trafikken. Har kjørt mye bil, minibuss og motorsykkel i inn og utland. Kjører veldig ofte alene også, men sjelden jeg finner noe skummelt. 0 Siter
tonie Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg er en pyse sånn sett. Har aldri kjørt så veldig fort, ikke som ungdom heller. Jeg blir livredd når det går for fort. Jeg er for glad i livet, tror jeg:) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Det med flerefeltsvei har mye med erfaring å gjøre. Kjørte til Nederland litt etter at jeg fyllte 18. Husker vi kom midt i rushen utenfor Hamburg... Da virket langt å skulle tråkle seg inn i høyre fil for å svinge av, siden jeg lå helt til venstre. Da var det fire felt hver vei. Så jeg ble kasta ut i det, kan du si, men etter det har vel ingenting skremt meg noe særlig i trafikken. Har kjørt mye bil, minibuss og motorsykkel i inn og utland. Kjører veldig ofte alene også, men sjelden jeg finner noe skummelt. Sitat: "sjelden jeg finner noe skummelt" Det jeg synes er skummelt er å komme rett etter at det har skjedd en dødsulykke på veien. Vi har opplevd det flere ganger, og da har vi blitt stående i kø i første parkett i mange mange timer. Det er noe en ikke glemmer, og gjør at man føler ansvaret man har som fører av et kjøretøy, som lett kan bli en drapsmaskin. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Sitat: "sjelden jeg finner noe skummelt" Det jeg synes er skummelt er å komme rett etter at det har skjedd en dødsulykke på veien. Vi har opplevd det flere ganger, og da har vi blitt stående i kø i første parkett i mange mange timer. Det er noe en ikke glemmer, og gjør at man føler ansvaret man har som fører av et kjøretøy, som lett kan bli en drapsmaskin. Jeg finner det ikke skummelt når jeg ser ulykker skje, eller kommer til et sted det har vært ei ulykke. Ubehagelig kanskje, men ikke skummelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.