Gå til innhold

Lit av en parkering/fart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er godt du ser det selv, at det er dumt. På sykkel er man ekstra utsatt....

Jeg opplever stadig å bli forbikjørt av motorsykler selv om jeg har høyeste lovlig fart. Jeg blir litt sint inni meg, men det er nok pga min frykt for å komme først til en ulykke......

Ja, jeg er skikkelig irritert på meg selv for å ha gjort noe så dumt. Men en annen episode m/forbikjøring på mc, var verre. Da så jeg døden i hvitøyet :-(

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

26

• bustebeisa

14

• mrxx

10

• Lotte :o)

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så du skal liksom pirke i sårene hele tiden. Men jeg skal love deg en ting og det er at det ikke kommer til å skje igjen:-)

Soverommet ja, bare vent, hevnen er søt.

Å, kommer det ikke til å skje igjen? Er det fordi det er satt inn en sperre på reversen, det da? *dukker*

Soverommet er privat. :-)

Skrevet

He, he - fort gjort.

Første gangen jeg bulket hadde jeg hatt lappen i 3 dager. Ble forbikjørt av en som ikke klarte å bremse i en sving, og så skrapte han opp siden på bilen (til mor).

Andre gangen sto jeg stille og skulle kjøre ut på en vei. Bilen bak stoppet ikke, og kjørte rett inn i meg... Det var ikke klart til å kjøre ut...

Tredje gangen sto jeg parkert på parkeringsplassen til arbeidsplassen min, da en annen rygget inn i bilen min...

Den tredje opplevelsen din har jeg også opplevd, jøss den hadde jeg glemt..... Noen rygget rett inn i sidespeilet mitt. Kjedelig!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233084365' post='4077343]

Ja, jeg er skikkelig irritert på meg selv for å ha gjort noe så dumt. Men en annen episode m/forbikjøring på mc, var verre. Da så jeg døden i hvitøyet :-(

Huff! Det er godt du sitter her i dag.........

Skrevet

Huff! Det er godt du sitter her i dag.........

Godt flaksen var på vår side. :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233084546' post='4077345]

Å, kommer det ikke til å skje igjen? Er det fordi det er satt inn en sperre på reversen, det da? *dukker*

Soverommet er privat. :-)

Det var da voldsomt så stor i kjeften du er om dagen. Pass deg nå....

Phøø, jeg skal spøke på soverommet ditt i natt. Hevnen er søt.

Skrevet

Det var da voldsomt så stor i kjeften du er om dagen. Pass deg nå....

Phøø, jeg skal spøke på soverommet ditt i natt. Hevnen er søt.

Nå skjønner jeg iiiiingenting ;-)

Skrevet

Om min mann kjører så holder jeg meg fast hehe, ikke at han kjører så fort, men jeg ser ting før han ganske ofte... Ikke glad i fart nei.

Å sitte på med andre er det verste som finnes! Alt blir bare helt feil fra passasjersetet. Grøfta er så nær, og det går grisefort selv om farta bare er 60. Uh:/

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233089889' post='4077413]

Nå skjønner jeg iiiiingenting ;-)

Jasså, nei du gjør vel ikke det.

candyqueen_83
Skrevet

Å sitte på med andre er det verste som finnes! Alt blir bare helt feil fra passasjersetet. Grøfta er så nær, og det går grisefort selv om farta bare er 60. Uh:/

Og det verste er å sitte i baksetet. DA går det fort da.

Skrevet

Ja, kanskje, men jeg ble ikke "opplært" mye av faren min - hadde nesten ikke privat øvelseskjøring, men jeg regner meg selv som en bra sjaffis for det;-) Det har kanskje vel så mye med at man ikke overlater all kjøring til mannen.

Jeg har venninner som kun kjører "lokalt" - hvis det er nsakk om å kjøre over til den andre sida av Oslo, eller på hvilken som helst motorvei eller annen landeveiskjøring, så "tør" de ikke kjøre... Likeså hvis det er mørkt, glatt, alle ukjente steder osv.

Ikke rart man ikke får trening i å kjøre da.

Kjører også mye selv. Både inn og utland. Landevei og i by, så det er ikke noe som skremmer meg. :-) Gøy å kjøre. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...