Gå til innhold

24 - Tony Almeida

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere - har Tony Almeida blitt en bad guy, eller er det kun et skalkeskjul for et eller annet?

Skrevet

Neimen om jeg vet! 24 er ikke like lett å forutsi som mange andre serier... Kanskje han blir med Jack og hu dama for å få has på skurkene når Jack får tatt en man-to-man-talk med ham?

Skrevet

Neimen om jeg vet! 24 er ikke like lett å forutsi som mange andre serier... Kanskje han blir med Jack og hu dama for å få has på skurkene når Jack får tatt en man-to-man-talk med ham?

Ja... Jeg velger å tro at det er et skalkeskjul. :o)

Så får vi se om jeg har rett etter hvert ;o)

Skrevet

Ja... Jeg velger å tro at det er et skalkeskjul. :o)

Så får vi se om jeg har rett etter hvert ;o)

Ja, får håpe det! Han var jo skikkelig kjernekar i de tidligere seriene!

Skrevet

Jeg vet svaret allerede, og sier ikke et mukk:-D

Skrevet

Det er bare skalkesjul.

Vil du vite mere?

I know. :-)

Skrevet

Jeg vet svaret allerede, og sier ikke et mukk:-D

Å, hvordan vet du det? Sett det på nettet?

Skrevet

Det er bare skalkesjul.

Vil du vite mere?

I know. :-)

Jada, bare fortell! :o)

Skrevet

Seriøst, vil du virkelig vite hva som skjer, hva er poenget med å se en god spenningsserie da?

Skrevet

Seriøst, vil du virkelig vite hva som skjer, hva er poenget med å se en god spenningsserie da?

Jeg er nysgjerrig. Derfor :o)

Skrevet

Å, hvordan vet du det? Sett det på nettet?

Du må spørre kjæresten min om hvordan jeg vet det, eller la være med å spørre;-)

Skrevet

Jeg er nysgjerrig. Derfor :o)

Uff, ja, tidligere har vi ventet til serien har vært utgitt på dvd. På den måten kan man se mange avsnitt i trekk, og få svaret med det samme. Er jo fælt å sitte og vente en hel uke på å få vite fortsettelsen:)

Skrevet

Uff, ja, tidligere har vi ventet til serien har vært utgitt på dvd. På den måten kan man se mange avsnitt i trekk, og få svaret med det samme. Er jo fælt å sitte og vente en hel uke på å få vite fortsettelsen:)

Ja, det er grusomt å vente. ;o)

Skrevet

Bauer må drepe hun fbi dama.

Noe han selvfølgleig IKKE gjør.

Livakten til president mannen prøver å drepe mannen.

Jeg vet ikke om han blir det da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...