Gå til innhold

Influensa og gravidisering

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv
Skrevet

Sæden liker ikke varme, så dagevis med høy feber kan absolutt redusere fruktbarheten. I flere mnd...

Så avkjølende isposer på strategiske steder, når menn har feber er tingen? for ikke å nedsette fruktbarheten? :-)

Gjest Bare en teori altså
Skrevet

Jeg har en teori om at hvis pappaen er forkjølet/influensa osv under befruktning vil babyen ha ekstra sterkt immunforsvar :D

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg har en teori om at hvis pappaen er forkjølet/influensa osv under befruktning vil babyen ha ekstra sterkt immunforsvar :D

Den var morsom.

Skrevet

Ja, er det ikke rart at når menn er syke så er de så fryktelig syke, og klager så fælt, mens når kvinner er syke, så må de klare alle sine hverdagsoppgaver i tillegg til tålmodig å utholde sykdommen, helst uten å klage.

Hi hi, ja, det er litt sånn, vel, jeg får litt ekstra pleie når jeg er syk jeg og da, det er ikke helt slemt;)

Skrevet

ja, greit, interessant teori;)

Gjest høstløv
Skrevet

Hi hi, ja, det er litt sånn, vel, jeg får litt ekstra pleie når jeg er syk jeg og da, det er ikke helt slemt;)

Det er første gangen jeg har sett at du har brukt dansk uttrykk.

Skrevet

Det er første gangen jeg har sett at du har brukt dansk uttrykk.

Gjorde jeg det altså, prøver å la være, men det glipper noen ganger. Det kommer opp på ti år i dk i år, så det sniker seg nok noen danske gloser innimellom ja, dessverre (tvinger meg til å holde på dialekta lengst mulig;-)

Gjest høstløv
Skrevet

Gjorde jeg det altså, prøver å la være, men det glipper noen ganger. Det kommer opp på ti år i dk i år, så det sniker seg nok noen danske gloser innimellom ja, dessverre (tvinger meg til å holde på dialekta lengst mulig;-)

Greier du å snakke dansk?

Skrevet

Så avkjølende isposer på strategiske steder, når menn har feber er tingen? for ikke å nedsette fruktbarheten? :-)

''Så avkjølende isposer på strategiske steder ... ''

Syns jeg ser at du legger isbiter i trusa på din feberhete man, da blir han nok happy ;-)

Skrevet

Greier du å snakke dansk?

I følge danskene snakker jeg greit dansk. Jeg er nødt til å gjøre det i danmark, de forstår ikke trøndersk der...men jeg syns det er synd, er ikke så glad i språket..

Skrevet

''Så avkjølende isposer på strategiske steder ... ''

Syns jeg ser at du legger isbiter i trusa på din feberhete man, da blir han nok happy ;-)

hæ hæ, jeg kan jo prøve for å se reaksjonen på kjæresten, tror ikke han blir så glad akkurat nå;)

Gjest høstløv
Skrevet

I følge danskene snakker jeg greit dansk. Jeg er nødt til å gjøre det i danmark, de forstår ikke trøndersk der...men jeg syns det er synd, er ikke så glad i språket..

Da er du flink til å skille språkene, for jeg har lett etter tegn på det danske språket i innleggene dine, men har bare funnet dette ene.

Kan du skrive dansk også?

Jeg kan ikke skrive dansk mere, det er bare norsk her for min del, og det danske språket er også blitt borte i tåkehavet, etter alle årene, jeg har bodd i Norge.

Skrevet

Om han orker, så vil ikke sæden være påvirket da den er laget ca 14 dager før (om jeg ikke husker helt feil).

Skrevet

Da er du flink til å skille språkene, for jeg har lett etter tegn på det danske språket i innleggene dine, men har bare funnet dette ene.

Kan du skrive dansk også?

Jeg kan ikke skrive dansk mere, det er bare norsk her for min del, og det danske språket er også blitt borte i tåkehavet, etter alle årene, jeg har bodd i Norge.

Er du dansker, simpelthen? Jamen, så skjuler du det sgu godt;-)

Skrevet

Om han orker, så vil ikke sæden være påvirket da den er laget ca 14 dager før (om jeg ikke husker helt feil).

Akkurat nå sitter han og slurper i seg ingefærte, og ser rimelig syk ut, så han får lov til å være i fred:-D

Gjest høstløv
Skrevet

Er du dansker, simpelthen? Jamen, så skjuler du det sgu godt;-)

Ja.

Skrevet

Ja.

Det hadde ikke jeg gjettet heller..

Skrevet

Akkurat nå sitter han og slurper i seg ingefærte, og ser rimelig syk ut, så han får lov til å være i fred:-D

Hi, hi :) Ingefærte er lurt - også C-vitamin :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...