Gjest høstløv Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Sæden liker ikke varme, så dagevis med høy feber kan absolutt redusere fruktbarheten. I flere mnd... Så avkjølende isposer på strategiske steder, når menn har feber er tingen? for ikke å nedsette fruktbarheten? :-) 0 Siter
Gjest Bare en teori altså Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har en teori om at hvis pappaen er forkjølet/influensa osv under befruktning vil babyen ha ekstra sterkt immunforsvar 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har en teori om at hvis pappaen er forkjølet/influensa osv under befruktning vil babyen ha ekstra sterkt immunforsvar Den var morsom. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Ja, er det ikke rart at når menn er syke så er de så fryktelig syke, og klager så fælt, mens når kvinner er syke, så må de klare alle sine hverdagsoppgaver i tillegg til tålmodig å utholde sykdommen, helst uten å klage. Hi hi, ja, det er litt sånn, vel, jeg får litt ekstra pleie når jeg er syk jeg og da, det er ikke helt slemt;) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Jeg har en teori om at hvis pappaen er forkjølet/influensa osv under befruktning vil babyen ha ekstra sterkt immunforsvar ja, greit, interessant teori;) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Hi hi, ja, det er litt sånn, vel, jeg får litt ekstra pleie når jeg er syk jeg og da, det er ikke helt slemt;) Det er første gangen jeg har sett at du har brukt dansk uttrykk. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Det er første gangen jeg har sett at du har brukt dansk uttrykk. Gjorde jeg det altså, prøver å la være, men det glipper noen ganger. Det kommer opp på ti år i dk i år, så det sniker seg nok noen danske gloser innimellom ja, dessverre (tvinger meg til å holde på dialekta lengst mulig;-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Gjorde jeg det altså, prøver å la være, men det glipper noen ganger. Det kommer opp på ti år i dk i år, så det sniker seg nok noen danske gloser innimellom ja, dessverre (tvinger meg til å holde på dialekta lengst mulig;-) Greier du å snakke dansk? 0 Siter
Mirabell Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Så avkjølende isposer på strategiske steder, når menn har feber er tingen? for ikke å nedsette fruktbarheten? :-) ''Så avkjølende isposer på strategiske steder ... '' Syns jeg ser at du legger isbiter i trusa på din feberhete man, da blir han nok happy ;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Greier du å snakke dansk? I følge danskene snakker jeg greit dansk. Jeg er nødt til å gjøre det i danmark, de forstår ikke trøndersk der...men jeg syns det er synd, er ikke så glad i språket.. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 ''Så avkjølende isposer på strategiske steder ... '' Syns jeg ser at du legger isbiter i trusa på din feberhete man, da blir han nok happy ;-) hæ hæ, jeg kan jo prøve for å se reaksjonen på kjæresten, tror ikke han blir så glad akkurat nå 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 I følge danskene snakker jeg greit dansk. Jeg er nødt til å gjøre det i danmark, de forstår ikke trøndersk der...men jeg syns det er synd, er ikke så glad i språket.. Da er du flink til å skille språkene, for jeg har lett etter tegn på det danske språket i innleggene dine, men har bare funnet dette ene. Kan du skrive dansk også? Jeg kan ikke skrive dansk mere, det er bare norsk her for min del, og det danske språket er også blitt borte i tåkehavet, etter alle årene, jeg har bodd i Norge. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Om han orker, så vil ikke sæden være påvirket da den er laget ca 14 dager før (om jeg ikke husker helt feil). 0 Siter
henrikke71 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Da er du flink til å skille språkene, for jeg har lett etter tegn på det danske språket i innleggene dine, men har bare funnet dette ene. Kan du skrive dansk også? Jeg kan ikke skrive dansk mere, det er bare norsk her for min del, og det danske språket er også blitt borte i tåkehavet, etter alle årene, jeg har bodd i Norge. Er du dansker, simpelthen? Jamen, så skjuler du det sgu godt;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Om han orker, så vil ikke sæden være påvirket da den er laget ca 14 dager før (om jeg ikke husker helt feil). Akkurat nå sitter han og slurper i seg ingefærte, og ser rimelig syk ut, så han får lov til å være i fred:-D 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Er du dansker, simpelthen? Jamen, så skjuler du det sgu godt;-) Ja. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 Ja. Det hadde ikke jeg gjettet heller.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Akkurat nå sitter han og slurper i seg ingefærte, og ser rimelig syk ut, så han får lov til å være i fred:-D Hi, hi Ingefærte er lurt - også C-vitamin 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.