Gå til innhold

Reklame fra helvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gang pr uke dukker den, reklamen fra helvete - jeg snakker om reklame på døren fra Nor Post.

Jeg bor i blokk og først blir jeg plaget av at vedkommende reklamebud først ringer på for å komme inn i oppgangen. Det er ikke få ganger jeg har blitt vekket(jobber skift) eller ungene har våknet rett etter at de har sovnet.

Jeg har reservert meg mot reklame med "nei takk til reklame" på postkassen, men det forhindrer ikke reklamebudet å hive drøssevis med reklame på dørmatta. Har tatt opp dette med Nor Post, men får beskjed om å sette opp en lapp med "nei takk til reklame" på døren!! Hvorfor skal sette opp det stygge klistremerke på min egen dør når jeg har reservert meg på min postkasse?

Er det noen som vet hvor man kan henvende seg for å få dette stoppet? Det burde heller være et "ja takk til reklame" klistremerke for de som faktisk ønsker det - og ikke motsatt!!

Gjest høstløv
Skrevet

http://www.brreg.no/

Nederst i venstre spalte kan du reservere deg mot telefonsalg og reklame.

Nor-Post plikter å vise respekt for de som reserverer seg.

Skrevet

Lag egen dørmatte med neitakk til salg og reklame kanskje?

Skrevet

Lag egen dørmatte med neitakk til salg og reklame kanskje?

Den dørmatte greia er en god ide. Mener å ha sett en slik matte en gang - noe som vet om disse kan kjøpes(uten å lage og bestille fra utlandet)?

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Ta en kopi av den her mailen og send den til forbrukerombudet (eller hvem det er som tar seg av slike forbrukersaker)!

Skrevet

Den dørmatte greia er en god ide. Mener å ha sett en slik matte en gang - noe som vet om disse kan kjøpes(uten å lage og bestille fra utlandet)?

Jeg prøvde å søke etter steder de lager slike, men bom. Jeg vil tro at om du kjøper ei matte og går til et trykkeri, så prøver de nok å lage en. Matten må kanskje ikke være så langbustete.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...