Gjest linnii Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 En gang pr uke dukker den, reklamen fra helvete - jeg snakker om reklame på døren fra Nor Post. Jeg bor i blokk og først blir jeg plaget av at vedkommende reklamebud først ringer på for å komme inn i oppgangen. Det er ikke få ganger jeg har blitt vekket(jobber skift) eller ungene har våknet rett etter at de har sovnet. Jeg har reservert meg mot reklame med "nei takk til reklame" på postkassen, men det forhindrer ikke reklamebudet å hive drøssevis med reklame på dørmatta. Har tatt opp dette med Nor Post, men får beskjed om å sette opp en lapp med "nei takk til reklame" på døren!! Hvorfor skal sette opp det stygge klistremerke på min egen dør når jeg har reservert meg på min postkasse? Er det noen som vet hvor man kan henvende seg for å få dette stoppet? Det burde heller være et "ja takk til reklame" klistremerke for de som faktisk ønsker det - og ikke motsatt!! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 http://www.brreg.no/ Nederst i venstre spalte kan du reservere deg mot telefonsalg og reklame. Nor-Post plikter å vise respekt for de som reserverer seg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Lag egen dørmatte med neitakk til salg og reklame kanskje? 0 Siter
Gjest linnii Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Lag egen dørmatte med neitakk til salg og reklame kanskje? Den dørmatte greia er en god ide. Mener å ha sett en slik matte en gang - noe som vet om disse kan kjøpes(uten å lage og bestille fra utlandet)? 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Ta en kopi av den her mailen og send den til forbrukerombudet (eller hvem det er som tar seg av slike forbrukersaker)! 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Den dørmatte greia er en god ide. Mener å ha sett en slik matte en gang - noe som vet om disse kan kjøpes(uten å lage og bestille fra utlandet)? Jeg prøvde å søke etter steder de lager slike, men bom. Jeg vil tro at om du kjøper ei matte og går til et trykkeri, så prøver de nok å lage en. Matten må kanskje ikke være så langbustete. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.