adelie Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Noen tips? Det er sikkert ikke noe farlig. Kjennes ut som vondt i magen, men sitter under ribbeina. Har det ikke bra, og er det noen husmorråd mot dette, så pliiiiis.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Hm.. ikke godt å si hva som kan hjelpe. Er det mellomgulvmuskelen kanskje? Krampe? Eller gallestein smerter? Hatt det lenge? Verre etter matinntak? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg hadde det sånn en gang jeg var gravid og det var kjempevondt! Det kom etter et måltid og legen mente det var halsbrann. 0 Siter
adelie Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Hm.. ikke godt å si hva som kan hjelpe. Er det mellomgulvmuskelen kanskje? Krampe? Eller gallestein smerter? Hatt det lenge? Verre etter matinntak? bare i dag 0 Siter
adelie Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Jeg hadde det sånn en gang jeg var gravid og det var kjempevondt! Det kom etter et måltid og legen mente det var halsbrann. fikk det før i dag, da jeg var sulten, og nå også, men nå er jeg mett.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 bare i dag Ta to paraset og se om det går over. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 fikk det før i dag, da jeg var sulten, og nå også, men nå er jeg mett.. Hmm, da vet jeg ikke.... Jeg tror halsbrann først og fremst kommer når man har spist seg veldig mett? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Hmm, da vet jeg ikke.... Jeg tror halsbrann først og fremst kommer når man har spist seg veldig mett? Ikke hos meg, der kommer halsbrannen akkurat når den lyster selv. Faktisk så lite som at jeg har tygget litt for mye tyggis, drukket noe jeg ikke burde, kan utløse den. Heldigvis bare i perioder, ellers hadde det vært en muggen Shira som gikk omkring ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1233092373' post='4077523] Ikke hos meg, der kommer halsbrannen akkurat når den lyster selv. Faktisk så lite som at jeg har tygget litt for mye tyggis, drukket noe jeg ikke burde, kan utløse den. Heldigvis bare i perioder, ellers hadde det vært en muggen Shira som gikk omkring ;o) Jeg tror kanskje at de som lett får halsbrann kan få det nesten når som helst? Det var iallefall fryktelig ubehagelig den ene gangen jeg hadde det, men jeg antar det ble verre når magen var så diger at jeg hadde pusteproblemer i tillegg til halsbrannen ;-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg tror kanskje at de som lett får halsbrann kan få det nesten når som helst? Det var iallefall fryktelig ubehagelig den ene gangen jeg hadde det, men jeg antar det ble verre når magen var så diger at jeg hadde pusteproblemer i tillegg til halsbrannen ;-) Tror jeg også. Åja, gå gravid gjør det ikke noe bedre nei, med den magen som bare vokser og vokser ;o) Tror nesten det er arvelig også jeg, jeg kan huske fra jeg var liten at opp til flere familiemedlemmer klaget på halsbrann, eller brystve som de sa på sin dialekt. Jeg forbinder det mer lignedes med halsvondt, men vet om andre som synes det sitter lengre ned. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1233093622' post='4077561] Tror jeg også. Åja, gå gravid gjør det ikke noe bedre nei, med den magen som bare vokser og vokser ;o) Tror nesten det er arvelig også jeg, jeg kan huske fra jeg var liten at opp til flere familiemedlemmer klaget på halsbrann, eller brystve som de sa på sin dialekt. Jeg forbinder det mer lignedes med halsvondt, men vet om andre som synes det sitter lengre ned. Jeg kjente ingenting i halsen, kun rett under brystene. Kunne ikke helt forstå at legen mente det var halsbrann, men det var det visst.. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg kjente ingenting i halsen, kun rett under brystene. Kunne ikke helt forstå at legen mente det var halsbrann, men det var det visst.. Det er slik mamma kjenner det, og når de sier brystve (som for eg hørtes teit ut, jeg sier halsbrann) så er det jo mer brystet det referes til tror jeg? Jeg vil si du var svineheldig om du bare har hatt det en gang i løpet av 3 svangerskap altså! ;o) *misunnelig på togli* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1233094271' post='4077573] Det er slik mamma kjenner det, og når de sier brystve (som for eg hørtes teit ut, jeg sier halsbrann) så er det jo mer brystet det referes til tror jeg? Jeg vil si du var svineheldig om du bare har hatt det en gang i løpet av 3 svangerskap altså! ;o) *misunnelig på togli* Jeg skjønner jeg er heldig, ja 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Ta noe syrenøytraliserende mot halsbrann. Da får du ihvertfall svar på om det er det eller ikke. Det aller beste produktet er Pepsiduo. Den virker umiddelbart og varer i opptil 12 timer. Den kan kjøpes reseptfritt på apoteket. 0 Siter
Kammilla Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Minner om det jeg har slitt med lenge. Megakatarr. Hvis det er ømt/vondt når du presser på mellomgulvet, kan det fort være det. 0 Siter
adelie Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 Minner om det jeg har slitt med lenge. Megakatarr. Hvis det er ømt/vondt når du presser på mellomgulvet, kan det fort være det. Takk. Men det gikk over. Man klarer så bra de smertene man er vant med, men dukker det opp noe uvant, vet man ikke hvordan man skal forholde seg, og synes det er utrolig plagsomt og fælt. Lykke til med din "megakatarr", går ut fra du mente "mage-" men det er kanskje en mega mage.... osv. ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.