Gå til innhold

Hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt ny flatskjerm i dag, men når vi åpnet den ser vi at den er brukt. og fjernkontrollen manglet. Det er også masse fingeravtrykk på å den er teipet på nytt.

De sa ingenting i butikken om at den har vært utstilling eller noe..

Skal vi ta tvèn og be om rabatter eller levere den tilbake og få ny?

Gjest Løveføtter
Skrevet

Jeg hadde levert den tilbake! Ville ikke hatt en tv som kanskje hadde vært brukt i mange dager. De produktene som blir levert tilbake på den måten, skal de egentlig selge billigere...

Sist jeg kjøpte ny mobil, viste det seg at den var brukt... Mange gamle meldinger og telefonnr var lagret på den. Det var null problem å få byttet den.

Skrevet

Jeg hadde levert den tilbake! Ville ikke hatt en tv som kanskje hadde vært brukt i mange dager. De produktene som blir levert tilbake på den måten, skal de egentlig selge billigere...

Sist jeg kjøpte ny mobil, viste det seg at den var brukt... Mange gamle meldinger og telefonnr var lagret på den. Det var null problem å få byttet den.

Fant også noen riper i den. men de ser man ikke om man leiter. Vi har hvis bestemt oss for å ha det, men skal ha to tusen i rabatt ellers får de det igjen. Men må ærlig si at jeg er veldig skuffet over HiFi - klubben nå!

Var støv på også (!) hehe

Skrevet

Levere tilbake, ville jeg gjort. Det er jo ikke mulig å finne ut hvor mye brukt den er eller om noe var galt med den....

Skrevet

Fant også noen riper i den. men de ser man ikke om man leiter. Vi har hvis bestemt oss for å ha det, men skal ha to tusen i rabatt ellers får de det igjen. Men må ærlig si at jeg er veldig skuffet over HiFi - klubben nå!

Var støv på også (!) hehe

2000 i rabatt? Det var vel ikke så mye...??

Skrevet

Levere tilbake, ville jeg gjort. Det er jo ikke mulig å finne ut hvor mye brukt den er eller om noe var galt med den....

Jeg ville vel kanskje levert den tilbake også, men så har det seg slik at sambo er veldig sta, og han har bestemt seg for å se på den tvèn i dag. Så da er vel regnestykket enkelt. Så han holder på å sette det opp, igjen...

Men skal kontakte selger i morgen og gi han en lekse.

Skrevet

2000 i rabatt? Det var vel ikke så mye...??

Da skal vi ha mer :)

Skrevet

Jeg ville vel kanskje levert den tilbake også, men så har det seg slik at sambo er veldig sta, og han har bestemt seg for å se på den tvèn i dag. Så da er vel regnestykket enkelt. Så han holder på å sette det opp, igjen...

Men skal kontakte selger i morgen og gi han en lekse.

Dere burde vel ta noen bilder av tilstanden da slik at dere har noe å vise....

Skrevet

Dere burde vel ta noen bilder av tilstanden da slik at dere har noe å vise....

Tror det at fjernkontrollen mangler sier sitt. Det er også tydlig at tapen på esken har vært åpen før og tapet på nytt. Han har handlet mye der før så tror nok de stoler på sambo når han sier sin historie. Med mindre de vil være drittsekk, det kryr jo tydligvis av de...

Skrevet

Tror det at fjernkontrollen mangler sier sitt. Det er også tydlig at tapen på esken har vært åpen før og tapet på nytt. Han har handlet mye der før så tror nok de stoler på sambo når han sier sin historie. Med mindre de vil være drittsekk, det kryr jo tydligvis av de...

Håper det ordner seg greit da :)

Skrevet

Håper det ordner seg greit da :)

Ja, ser for meg hvordan dette _kan_ gå. Men mest sannsynlig er de imøtekommende..

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Jeg hadde forlangt at butikken kom med ny tv. Dere får jo merarbeide med å bytte.

Det kommer de nok ikke til å gjøre, men jeg hadde prøvd meg.

Velger dere å beholde den brukte mot prisavslag så hadde jeg forlangt en kvittering på at dere har mottatt en brukt vare, men at den er en fullverdig vare.

Blir overrasket når jeg leser der er Hi-Fi klubben, Elkjøp var det første jeg tenkte på...

Skrevet

Jeg hadde ringt dem og konfrontert dem med det. Kanskje de kommer med en grei løsning:-)

Skrevet

Jeg hadde ringt dem og konfrontert dem med det. Kanskje de kommer med en grei løsning:-)

Det gjorde vi og de skal bestille nytt tv, og sende det til oss :)

Skrevet

Hva jeg ville gjort? Gått tilbake med den slevfølgelig!!

Skrevet

Det gjorde vi og de skal bestille nytt tv, og sende det til oss :)

Så flott. Da løste det seg jo:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...