Mamma07 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Vi har kjøpt ny flatskjerm i dag, men når vi åpnet den ser vi at den er brukt. og fjernkontrollen manglet. Det er også masse fingeravtrykk på å den er teipet på nytt. De sa ingenting i butikken om at den har vært utstilling eller noe.. Skal vi ta tvèn og be om rabatter eller levere den tilbake og få ny? 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg hadde levert den tilbake! Ville ikke hatt en tv som kanskje hadde vært brukt i mange dager. De produktene som blir levert tilbake på den måten, skal de egentlig selge billigere... Sist jeg kjøpte ny mobil, viste det seg at den var brukt... Mange gamle meldinger og telefonnr var lagret på den. Det var null problem å få byttet den. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Jeg hadde levert den tilbake! Ville ikke hatt en tv som kanskje hadde vært brukt i mange dager. De produktene som blir levert tilbake på den måten, skal de egentlig selge billigere... Sist jeg kjøpte ny mobil, viste det seg at den var brukt... Mange gamle meldinger og telefonnr var lagret på den. Det var null problem å få byttet den. Fant også noen riper i den. men de ser man ikke om man leiter. Vi har hvis bestemt oss for å ha det, men skal ha to tusen i rabatt ellers får de det igjen. Men må ærlig si at jeg er veldig skuffet over HiFi - klubben nå! Var støv på også (!) hehe 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Levere tilbake, ville jeg gjort. Det er jo ikke mulig å finne ut hvor mye brukt den er eller om noe var galt med den.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Levert tilbake, og krevd en ny skjerm. 0 Siter
Nikki Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Fant også noen riper i den. men de ser man ikke om man leiter. Vi har hvis bestemt oss for å ha det, men skal ha to tusen i rabatt ellers får de det igjen. Men må ærlig si at jeg er veldig skuffet over HiFi - klubben nå! Var støv på også (!) hehe 2000 i rabatt? Det var vel ikke så mye...?? 0 Siter
Mamma07 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Levere tilbake, ville jeg gjort. Det er jo ikke mulig å finne ut hvor mye brukt den er eller om noe var galt med den.... Jeg ville vel kanskje levert den tilbake også, men så har det seg slik at sambo er veldig sta, og han har bestemt seg for å se på den tvèn i dag. Så da er vel regnestykket enkelt. Så han holder på å sette det opp, igjen... Men skal kontakte selger i morgen og gi han en lekse. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 2000 i rabatt? Det var vel ikke så mye...?? Da skal vi ha mer 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg ville vel kanskje levert den tilbake også, men så har det seg slik at sambo er veldig sta, og han har bestemt seg for å se på den tvèn i dag. Så da er vel regnestykket enkelt. Så han holder på å sette det opp, igjen... Men skal kontakte selger i morgen og gi han en lekse. Dere burde vel ta noen bilder av tilstanden da slik at dere har noe å vise.... 0 Siter
Mamma07 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Dere burde vel ta noen bilder av tilstanden da slik at dere har noe å vise.... Tror det at fjernkontrollen mangler sier sitt. Det er også tydlig at tapen på esken har vært åpen før og tapet på nytt. Han har handlet mye der før så tror nok de stoler på sambo når han sier sin historie. Med mindre de vil være drittsekk, det kryr jo tydligvis av de... 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Tror det at fjernkontrollen mangler sier sitt. Det er også tydlig at tapen på esken har vært åpen før og tapet på nytt. Han har handlet mye der før så tror nok de stoler på sambo når han sier sin historie. Med mindre de vil være drittsekk, det kryr jo tydligvis av de... Håper det ordner seg greit da 0 Siter
Mamma07 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Håper det ordner seg greit da Ja, ser for meg hvordan dette _kan_ gå. Men mest sannsynlig er de imøtekommende.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Levert den tilbake, og krevd en ny. 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg hadde forlangt at butikken kom med ny tv. Dere får jo merarbeide med å bytte. Det kommer de nok ikke til å gjøre, men jeg hadde prøvd meg. Velger dere å beholde den brukte mot prisavslag så hadde jeg forlangt en kvittering på at dere har mottatt en brukt vare, men at den er en fullverdig vare. Blir overrasket når jeg leser der er Hi-Fi klubben, Elkjøp var det første jeg tenkte på... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Jeg ville enten krevd rabatt eller ny tv. :0) 0 Siter
Speak Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Jeg hadde ringt dem og konfrontert dem med det. Kanskje de kommer med en grei løsning:-) 0 Siter
Mamma07 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Skrevet 29. januar 2009 Jeg hadde ringt dem og konfrontert dem med det. Kanskje de kommer med en grei løsning:-) Det gjorde vi og de skal bestille nytt tv, og sende det til oss 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Hva jeg ville gjort? Gått tilbake med den slevfølgelig!! 0 Siter
Speak Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Det gjorde vi og de skal bestille nytt tv, og sende det til oss Så flott. Da løste det seg jo:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.