pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Himmel og hav...........se galskapen i linken. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=550883 Har du fått fartsbot noen gang? Jeg har ikke, bare en parkeringsbot. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 ok fartbot heter det kanskje? Ordpoliti ønskes 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Aldri fått noen bøter bortsett fra parkeringsbøter. 4,75 cm fra kantesteinen når det skal være 5m osv. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Aldri fått noen bøter bortsett fra parkeringsbøter. 4,75 cm fra kantesteinen når det skal være 5m osv. pirk altså.... Jeg fikk en velfortjent parkeringsbot. Stod en time over tiden.... 0 Siter
mrxx Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Tror jeg har sett en video av denne mannen og han virket helt hyper og oppførte seg verre enn en 18 åring. Han var ikke helt god, noe også farten tilsier. Han virket nesten tilbakestående. Jeg kunne gladelig ha kjørt i 300, men jeg gjør ikke det etter veiene her i landet. Det er galskap. Har ikke fått bot, men bøter:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Tror jeg har sett en video av denne mannen og han virket helt hyper og oppførte seg verre enn en 18 åring. Han var ikke helt god, noe også farten tilsier. Han virket nesten tilbakestående. Jeg kunne gladelig ha kjørt i 300, men jeg gjør ikke det etter veiene her i landet. Det er galskap. Har ikke fått bot, men bøter:-) Tilbakestående ja, samme tenkte jeg. Det så også ut som han kjørte med lua foran ansiktet, naut... huff 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Ja eg har fått fartsbot èn gang, vi fikk en sivil politibil etter oss (tre motorsykler) og jaggu påsto ikkje frekkasen at vi hadde kjørt i over 140 km/t. Ps! Vi fikk "pruta" farten ned til 90 km/t og 150.- i bot eller forenkla forelegg tror eg det hette. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Ja eg har fått fartsbot èn gang, vi fikk en sivil politibil etter oss (tre motorsykler) og jaggu påsto ikkje frekkasen at vi hadde kjørt i over 140 km/t. Ps! Vi fikk "pruta" farten ned til 90 km/t og 150.- i bot eller forenkla forelegg tror eg det hette. 150Kroner. rett etter du fikk lappen da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 pirk altså.... Jeg fikk en velfortjent parkeringsbot. Stod en time over tiden.... Hehe, jeg var ute og målte med tommestokken. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Herregud. Er det virkelig mulig å være så teit??? Jeg har ikke fått noen form for bot foreløbig, men jeg har kjørt bil i underkant av 2 år bare da. ) 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Herregud. Er det virkelig mulig å være så teit??? Jeg har ikke fått noen form for bot foreløbig, men jeg har kjørt bil i underkant av 2 år bare da. ) 2 år??? tok du lappen sent eller? 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Herregud. Er det virkelig mulig å være så teit??? Jeg har ikke fått noen form for bot foreløbig, men jeg har kjørt bil i underkant av 2 år bare da. ) Bravo hehe, fortsett slik du 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 2 år??? tok du lappen sent eller? Niks. Kjøreskrekk. Etterhvert kom en meget tålmodig og pedagogisk kjæreste inn i bildet og fant ut at det var da kjekt for meg om jeg hadde en liten bil. ) Han kjøpte en gammel golf til meg og kjørte med meg et par uker før han en dag sendte meg ut på veien alene. Og siden har jeg kjørt og kjørt og kjørt... Brrrrrrum! ))) 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Niks. Kjøreskrekk. Etterhvert kom en meget tålmodig og pedagogisk kjæreste inn i bildet og fant ut at det var da kjekt for meg om jeg hadde en liten bil. ) Han kjøpte en gammel golf til meg og kjørte med meg et par uker før han en dag sendte meg ut på veien alene. Og siden har jeg kjørt og kjørt og kjørt... Brrrrrrum! ))) åssen kan du vite om du hadde kjøreskrekk om du ikke hadde kjørt før? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 åssen kan du vite om du hadde kjøreskrekk om du ikke hadde kjørt før? Jeg sa jo at jeg ikke kjørte opp nå, det er mange år siden jeg kjørte opp. ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 150Kroner. rett etter du fikk lappen da? Tja...Det var i 1981 tror eg, en sommer det var hetebølge i sør europa, vi var i Cannes og holdt på å renne vekk. Blei tatt en halvtime før vi var hjemme, typisk! 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg sa jo at jeg ikke kjørte opp nå, det er mange år siden jeg kjørte opp. ) aah see.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Tja...Det var i 1981 tror eg, en sommer det var hetebølge i sør europa, vi var i Cannes og holdt på å renne vekk. Blei tatt en halvtime før vi var hjemme, typisk! Uflaks hehe 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Aldri fått noen bøter bortsett fra parkeringsbøter. 4,75 cm fra kantesteinen når det skal være 5m osv. ''4,75 cm fra kantesteinen når det skal være 5m osv.'' Bagateller? ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Niks. Kjøreskrekk. Etterhvert kom en meget tålmodig og pedagogisk kjæreste inn i bildet og fant ut at det var da kjekt for meg om jeg hadde en liten bil. ) Han kjøpte en gammel golf til meg og kjørte med meg et par uker før han en dag sendte meg ut på veien alene. Og siden har jeg kjørt og kjørt og kjørt... Brrrrrrum! ))) Hva var grunnen til kjøreskrekken? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.