Gå til innhold

Når man snakker om fart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok fartbot heter det kanskje? Ordpoliti ønskes ;)

Skrevet

Aldri fått noen bøter bortsett fra parkeringsbøter. 4,75 cm fra kantesteinen når det skal være 5m osv.

Skrevet

Aldri fått noen bøter bortsett fra parkeringsbøter. 4,75 cm fra kantesteinen når det skal være 5m osv.

pirk altså.... Jeg fikk en velfortjent parkeringsbot. Stod en time over tiden....

Skrevet

Tror jeg har sett en video av denne mannen og han virket helt hyper og oppførte seg verre enn en 18 åring. Han var ikke helt god, noe også farten tilsier. Han virket nesten tilbakestående.

Jeg kunne gladelig ha kjørt i 300, men jeg gjør ikke det etter veiene her i landet. Det er galskap.

Har ikke fått bot, men bøter:-)

Skrevet

Tror jeg har sett en video av denne mannen og han virket helt hyper og oppførte seg verre enn en 18 åring. Han var ikke helt god, noe også farten tilsier. Han virket nesten tilbakestående.

Jeg kunne gladelig ha kjørt i 300, men jeg gjør ikke det etter veiene her i landet. Det er galskap.

Har ikke fått bot, men bøter:-)

Tilbakestående ja, samme tenkte jeg. Det så også ut som han kjørte med lua foran ansiktet, naut... huff

Skrevet

Ja eg har fått fartsbot èn gang, vi fikk en sivil politibil etter oss (tre motorsykler) og jaggu påsto ikkje frekkasen at vi hadde kjørt i over 140 km/t.

Ps! Vi fikk "pruta" farten ned til 90 km/t og 150.- i bot eller forenkla forelegg tror eg det hette.

Skrevet

Ja eg har fått fartsbot èn gang, vi fikk en sivil politibil etter oss (tre motorsykler) og jaggu påsto ikkje frekkasen at vi hadde kjørt i over 140 km/t.

Ps! Vi fikk "pruta" farten ned til 90 km/t og 150.- i bot eller forenkla forelegg tror eg det hette.

150Kroner. rett etter du fikk lappen da?

Skrevet

pirk altså.... Jeg fikk en velfortjent parkeringsbot. Stod en time over tiden....

Hehe, jeg var ute og målte med tommestokken.

Skrevet

Herregud. Er det virkelig mulig å være så teit???

Jeg har ikke fått noen form for bot foreløbig, men jeg har kjørt bil i underkant av 2 år bare da. :o)

Skrevet

Jeg har ikke fått noen form for bot foreløbig, men jeg har kjørt bil i underkant av 2 år bare da. :o)

2 år??? tok du lappen sent eller?

Skrevet

Bravo hehe, fortsett slik du :)

Skrevet

2 år??? tok du lappen sent eller?

Niks. Kjøreskrekk. Etterhvert kom en meget tålmodig og pedagogisk kjæreste inn i bildet og fant ut at det var da kjekt for meg om jeg hadde en liten bil. :o) Han kjøpte en gammel golf til meg og kjørte med meg et par uker før han en dag sendte meg ut på veien alene. Og siden har jeg kjørt og kjørt og kjørt... Brrrrrrum! :o)))

Skrevet

Niks. Kjøreskrekk. Etterhvert kom en meget tålmodig og pedagogisk kjæreste inn i bildet og fant ut at det var da kjekt for meg om jeg hadde en liten bil. :o) Han kjøpte en gammel golf til meg og kjørte med meg et par uker før han en dag sendte meg ut på veien alene. Og siden har jeg kjørt og kjørt og kjørt... Brrrrrrum! :o)))

åssen kan du vite om du hadde kjøreskrekk om du ikke hadde kjørt før? :P

Skrevet

åssen kan du vite om du hadde kjøreskrekk om du ikke hadde kjørt før? :P

Jeg sa jo at jeg ikke kjørte opp nå, det er mange år siden jeg kjørte opp. :o)

Skrevet

150Kroner. rett etter du fikk lappen da?

Tja...Det var i 1981 tror eg, en sommer det var hetebølge i sør europa, vi var i Cannes og holdt på å renne vekk.

Blei tatt en halvtime før vi var hjemme, typisk!

Skrevet

Jeg sa jo at jeg ikke kjørte opp nå, det er mange år siden jeg kjørte opp. :o)

aah see.. :P

Skrevet

Tja...Det var i 1981 tror eg, en sommer det var hetebølge i sør europa, vi var i Cannes og holdt på å renne vekk.

Blei tatt en halvtime før vi var hjemme, typisk!

Uflaks hehe

Skrevet

''4,75 cm fra kantesteinen når det skal være 5m osv.''

Bagateller? ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Hva var grunnen til kjøreskrekken?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...