Lillemus Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Hva var grunnen til kjøreskrekken? En hysterisk eks. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 En hysterisk eks. Aah! Sånt er slitsomt. Man får jo helt noia av å kjøre med en som er hysterisk som passasjer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 ''4,75 cm fra kantesteinen når det skal være 5m osv.'' Bagateller? ;-) 4,75 m selvfølgelig 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Aah! Sånt er slitsomt. Man får jo helt noia av å kjøre med en som er hysterisk som passasjer. Husker enda meget godt da jeg ikke fikk til å ta bakkestart, dette var rett etter at jeg kjørte opp og han kjeftet og smelte der jeg klarte å kvele den i en bakke og ikke fikk start igjen, Ikke rart en stakkar ble motløs. Det første min kjære gjorde var å ta meg med til en bakke uten trafikk og trene bakkestart i 5 min og da satt den! Og da jeg fant ut at jeg mestret det og ikke blir stående i enhver bakke så løsnet det og jeg fant gleden ved å kjøre. ) Han er myyyye roligere og mer pedagogisk han da. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Husker enda meget godt da jeg ikke fikk til å ta bakkestart, dette var rett etter at jeg kjørte opp og han kjeftet og smelte der jeg klarte å kvele den i en bakke og ikke fikk start igjen, Ikke rart en stakkar ble motløs. Det første min kjære gjorde var å ta meg med til en bakke uten trafikk og trene bakkestart i 5 min og da satt den! Og da jeg fant ut at jeg mestret det og ikke blir stående i enhver bakke så løsnet det og jeg fant gleden ved å kjøre. ) Han er myyyye roligere og mer pedagogisk han da. Så fint at han tok seg litt av deg og kjøringen så du fikk kjenne gleden over å kjøre igjen ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Så fint at han tok seg litt av deg og kjøringen så du fikk kjenne gleden over å kjøre igjen ) Snill og tålmodig kar dette her sjø. ) I begynnelsen spurte jeg ham av og til om han var redd når han satt på med meg og da svarte han bare:"Neida, det er ikke min bil." Frekkingen! ,o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.