Gå til innhold

Når man snakker om fart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var grunnen til kjøreskrekken?

En hysterisk eks.

candyqueen_83
Skrevet

En hysterisk eks.

Aah! Sånt er slitsomt. Man får jo helt noia av å kjøre med en som er hysterisk som passasjer.

Skrevet

''4,75 cm fra kantesteinen når det skal være 5m osv.''

Bagateller? ;-)

4,75 m selvfølgelig

Skrevet

Aah! Sånt er slitsomt. Man får jo helt noia av å kjøre med en som er hysterisk som passasjer.

Husker enda meget godt da jeg ikke fikk til å ta bakkestart, dette var rett etter at jeg kjørte opp og han kjeftet og smelte der jeg klarte å kvele den i en bakke og ikke fikk start igjen, Ikke rart en stakkar ble motløs.

Det første min kjære gjorde var å ta meg med til en bakke uten trafikk og trene bakkestart i 5 min og da satt den! Og da jeg fant ut at jeg mestret det og ikke blir stående i enhver bakke så løsnet det og jeg fant gleden ved å kjøre. :o) Han er myyyye roligere og mer pedagogisk han da.

candyqueen_83
Skrevet

Husker enda meget godt da jeg ikke fikk til å ta bakkestart, dette var rett etter at jeg kjørte opp og han kjeftet og smelte der jeg klarte å kvele den i en bakke og ikke fikk start igjen, Ikke rart en stakkar ble motløs.

Det første min kjære gjorde var å ta meg med til en bakke uten trafikk og trene bakkestart i 5 min og da satt den! Og da jeg fant ut at jeg mestret det og ikke blir stående i enhver bakke så løsnet det og jeg fant gleden ved å kjøre. :o) Han er myyyye roligere og mer pedagogisk han da.

Så fint at han tok seg litt av deg og kjøringen så du fikk kjenne gleden over å kjøre igjen :o)

Skrevet

Så fint at han tok seg litt av deg og kjøringen så du fikk kjenne gleden over å kjøre igjen :o)

Snill og tålmodig kar dette her sjø. :o) I begynnelsen spurte jeg ham av og til om han var redd når han satt på med meg og da svarte han bare:"Neida, det er ikke min bil." Frekkingen! ,o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...